dijous, 21 de juny del 2007

NOU LOGOTIP

Ja tinc logotip per els meus articles,us agrada?Mola eh?dedicat a ells
Avui tinc festa,putada!!no no ,no perque m hagi deprimit un altre cop no sino perque avui al estadi olimpic hi habia concert de Dinosaurios i hi hauria molt de public i feina fins les 6 del mati i jo aqui sense aprofitarla,aquets dinos mai m han agradat i ara menys despres d aquesta putada,que els hi costava fer el concert en dimecres?ja els hi val.
Han vingut amb un munt de tecnics,montadors d escenaris....ah i un munt d enfermeres i metges habiam si algun avi d aquets els hi agafa un yuyu..
Hi ha un grup de 40 cantants anglessos que ara no recordo el nom,que tots tenen mes de 90 anys i son un exit a les llistes de ventes at the UK,faran una gira aquet estiu i pasaran per Barcelona,aquell concert si que valdra la pena,no aconsegueixo recorda el nom merda!!Porto tota la tarda pensant..
En fi aquet post nomes era per presentar el nou logotip,pero va sabeu que he fet aquet vespre ?a la platja he anat,als xiringos de la platja amb una amiga que sempre s enrecorda de mi en aquesta epoca del any per anar de xiringus..
M ha vist per el messanger i m ha dit em d inagura la temporada dels xiringus eh?habiam quant hi anem...dit i fet..que be s estava alla...El que pasa que aquet estiu treballa,no com l anterior,i te que anar a dormir d hora pero ens ho hem pasat be,xerrant,rient i olorant els porrets de les altres taules..quina capacitat de produccio mes exagerada que tenen alguns...
En fi apa Bona nit a tots.
ACTUALITZACIO
Avui ha estat un gran dia per el messanger,aqui he trobat tambe un amb els que vam anar a Liverpool i m esta pasant les seves fotos del viatge i les dels seus colegues que fins ara no habia

pogut perque ell no tenia el Messanger live,en volia posar unes que encara que no han descarregat pero aqui teniu una petita mostra
Aqui tota la trouppe que vam fer l excursio d Anfield amb en John Lennon que va sortir per fer se una foto amb nosaltres bon nano en John

NOVA ACTUALITZACIO
Son casi les cuatre i no puc dormir.Donde dije digo digo diego!Estic depre un altre cop merda!!!!!!!!!!!

6 carreres:

Júlia ha dit...

Aquests iaios, que bé viuen, i la gent a veure'ls, i a pagar.

Res de deprimir-se, que som a l'estiu! Bon dia, i ànim!

Eva ha dit...

tut ranquil que els dinos tornaràn a venir segur XD així que ja tindràs oportunitat per recollir el sue public (molts dels quals també són dinos) jejeje

i no et deprimeixis coi, que no val la pena, ciompra't una coca de llardons que això anima al més pintat!

Anònim ha dit...

Bon dia!!!!!
que dius tu de dinos???? jo de gran vull arribar a un dino com ells, oitant que si!!! vull pujar a un cocotero al Carib i no estar a una residència....
Don't worry, espero que hi hagi rolling dinos per a més temps i jo pugui anar a veure'ls i em porti cap a caseta un supertaxi com tu, jejeje

ddriver ha dit...

JULIA-ja estic buscant el teu llibre per distreure lament i no deprimirme,m han dit que es molt bo ;)

ddriver ha dit...

eva-si en coca estava pensant per treurem el mal rotllo

ddriver ha dit...

Que et porti a casa un supertaxi que tu dius es mes facil que aquets aguantin molt mes,encara que amb la pasta que tenen...