dissabte, 16 de juny del 2007

TAXITERAPIA


Com que de"bien nacido es ser agradecido"gracies sonar!!Vaja un faenon anit!!!!!!!Semblava sant Joan o fi d any!!La gent que duia no m agrada,be la que duia si pero la que tornava cap a la city no,serien els mateixos pero pasadillos!pero aixi i tot gracies sonar.
De fet per alla i vaig pasar poc perque esta molt lluny.
Jo vaig anar 3 cops i vaig tornar carregat els 3,pero de rebot hi ha feina per tota la ciutat,una pasada ahir!ja de per si son grans els divendres..
Ahir vaig fer taxiterapia.I que es aixo?Doncs com estava tocadillo i no molt fi,em vaig castigar a pencar fins que no penses,14 hores vaig pencar!!!!!!feia temps que no ho feia aixo,quan estava ben petat cap a casa a dormir..pero de dormir res,vaig necesitar 4horetes mes per dormir.
Pero em va anar be,amb tanta feina tant a la tarda com a la nit no tenia temps de pensar..de fet em sembla que ni vaig sopar..ah!si unes galetes comprades al Mariano.I qui es el Mariano preguntareu oi?doncs aquet...
En Mariano i la seva fregoneta.Aquet home es un jubilat que es fot a la parra del aeroport i ens ven de tot coca coles,aigua,patates,pipes,cortezas,galletes.....
I mil coses mes,a preu casi de botiga,els del bar de la parra estan contents amb el colega.En Mariano,un home molt gran i simpatic,com al principi no sabia dir euros l hi deia talibans(que jo crec que es mes dificil)pero ara tot ho ven per talibans...quants talibans val aixo?un taliban i mitg..ok
Ahir fins i tot l aeroport tirava a lo bestia,faltaven cotxes ja a mitja tarda...
En fi ahir una nit rodona i ara la veritat no se si se m ha borrat la ratlla del cul o que amb tantes hores sentat alla.
Pero la taxiterapia em va anar be,estic molt millor avui i a les 0.00h ja anire a pencar un altre cop habiam el sonar avui..

4 carreres:

Anònim ha dit...

Ha de ser molt fotut aixo que set borri la ratlla del cul,eh?
Conyes apart, amic, sembla mentida les hores que podem treballar quan la feina vé de cara, i en canvi que cabrones son les hores si la feina et ve travessada.
Bueno, bons estalvis, no? Collonut.
Almenys et podràs comprar un xafa-maldecaps.

ddriver ha dit...

un xafamaldecaps??Que es com un martell???

Eva ha dit...

deu n'hi do tu, com curres! bé, si et va bé per treure't les cabòries i a sobre fas una bona caixa millor jejejeje
bé, malhauradament el sònar ja se't acaba :P

Anònim ha dit...

Ma o meno company. Com que lo del xafa-maldecaps és una mica llarg, et contesto al meu bloc.
No et fa res, oi?