diumenge, 17 de juny del 2007

DISSABTE

Cues per entrar al parking del corte ingles
Cues per sopar
Cues per un taxi
Cues per el bus del Sonar
Cues per anar al lavabo
Cues per vomitar
Cues als moubles
Cues al anti Sonar(rave paralela)
Cues per el bus de tyornada del Sonar
Cues al Depaso
Cues per un taxi de tornada
_________________________________________________________

I aquesta nit.....
I aquesta nit........
cues per entrar a les rambles!!!!!!!!!!!
______________________________________
Ahir vaig pencar nomes 4.30h per compensar l exces del dia abans.En aquet temps vaig fotre tanta pasta com un dilluns en 8 o 9 h.
______________________________________

Ahir vaig pencar escoltant a aquets tota la nit
I avui new order?perhaps!!!o potser l himne del Braça ja veurem!!!!!!!!


3 carreres:

ddriver ha dit...

Ddriver-de moment al basket ja ens han fotut,comencem be!!!!em sembla que m en torno a dormir i quan m aixequi ja estigui tot decodit

ddriver ha dit...

si em de perde almenys que el puto madriz guanyi 3-0 al m 15 i no patim .....

MaRiNa ha dit...

sisi de moment ja ens an fotut al basqet.. pro es q el barça els a deixat guanyar! sembla q siguin cadets en comptes de professionals..

si q dona de si el sonar, no?? carai!