dijous, 21 de juny del 2007

EL CABRO DEL SENYOR X (3)


El mes de març en va pasar algo alucinant al taxi.aqui teniu enllaç,
Doncs ahir a la tarda vaig portar una dona que es veu que el seu fill es amic(millor que amic i te relacions comercials diguem)del cabro del senyor X,i em va començar a explicar coses d ell,que ja m habien explicat altres que el coneixen,pero el mes interesant es que em va confirmar que si,que aquella noia era la seva querida.
Doncs aquella golfa no mentia,pero mai em va pagar aquell viatge,vaja una cara tenia la colega,en fi...
Tambe em va explicar que l hi agrada molt la farlopa,el gastar pasta a compte dels altres...etc etc..
Evidentment encara segueixo sense poguer dir qui es perque no puc demostrar res del que dic i encara em fotaria en un lio.Pero tant bon noi que sembla i vaja un golfo esta fet

5 carreres:

Mikel ha dit...

Curiosa l´historia... mira , hi ha temas dels que millor no saber res ;-)

litu ha dit...

El senyor X és en Laporta.

bacus ha dit...

sin-pa sin-pa tururut

Anònim ha dit...

Ostres!!! del que s'arriba a enterar un........
Un senyor X que cau bé??? no se qui pot ser, bé quan puguis desvetllar el misteri, estrarem aqui tots fent orelletes, jeje

Anònim ha dit...

És increïble fins a quin punt et poden acabar sorprenent les persones...