diumenge, 10 de juny del 2007

QUE GRAN I QUE CRUEL


Ja podeu veure on era ahir al vespre.
No pasa res encara ens queda Maxi "gallina"Lopez.
Encara us sap greu que l Apanyol perdes la copa de la Ueffa?Desgraciats,fills de mala mare...si haguesin jugat aixi al bernabeu no haurien perdut,pero com son l equip filial es van baixar els pantalons com cada any i aqui a donar per el sac.
Cada dia que pasa els hi tinc mes fastic,sort que ens queda en Maxi pero aquets que no tenen ni camp propi ens han intentat fotre la lliga enlaire i el puto arbit tambe,un penal al final no assenyalat..targetes per els del Barça i nomes una a un perico...un desastre pero guanyarem i ens donara mes gust.Que gran i que cruel es el futbol quan vol.
M en vaig a dormir!son la una i pico i encara despert ja em val.Despres actualitzo el post i us explico la nit a l estadi.

6 carreres:

Anònim ha dit...

Tal i com he comentat al blog, els de l'Apanyó es deuen estar fent un fart de riure després del que va passar ahir. El mateix que em vaig fer jo el dia que van perdre la UEFA, realment disfruto de les desgràcies dels meus enemics, que en el món del futbol són els dos equips més anti-catalans possibles, el Madrid i l'Apanyó.
De totes maneres, no dónis tant les culpes al rival com al Barça. Ell sol s'ho ha fet tot, i perdran la lliga, a menys que no hi hagi un miracle, NOMÉS per culpa seva, de ningú més. Per molts motius però que es redueixen a un de sol: jugadors que passen de tot, ben poc motivats (es veu que els milions que cobren no és motivació suficient per suar la camiseta que porten), que són uns paquets (la llista seria llarga ara mateix), que no senten el que representa lluir els colors del Barça... La culpa és dels JUGADORS, només d'ells i de ningú més.

Eva ha dit...

em sento tant imbècil epr haver anat amb l'espanyol a la final de la uefa.....que cabrons, ara bé, val a dir que ells van fer el que havien de fer, qui no va fer el que havia de fer va ser el barça per que aquesta lliga la podriem haver deixat sentenciada ja fa mooooltes jornades.... i mira com estem!

Adagio ha dit...

vem fitxar a maxi i a esquerro per algu no? xD
ja veig esquerro fent de belletti i l'haurem de renovar d eper vida

m fot molta ràbia la cibeles, pq no hi vas a currar d taxista a madrid? xD la pots liar

MaRiNa ha dit...

no si l'esperança es l'últim q es perd

ddriver ha dit...

dANICHAN-Aquets jugadors l any pasat guanyaven el mateix,la preparacio fisica es basica i ara despres d un mes i pico sense jugar dimecres/dissabte estan agafn el ritme i es nota que jugan a un ritme diferent de meitat d any.La culpa jo crec que te molta part la gira
Eva
Ets jove,ja aniras veient com son aquets desgraciats.Al 88 a l altre uefa,foties una patada a un arbre i et sortien 4 pericos,tothom i queia per sort l any segue nt van baixar a segona i va tornar tot a la normalitat.
Adagio-
Maxi es la paraula i si ezquerro fes un gol a can Nastic l hi fariam una estatua a la portatribuna.
Jo no et vull cap mal,alla de taxista duraria res,als dos viatges estaria a la comisaria de les corts d alla

ddriver ha dit...

marina-que fariem sense l esperança pero jo ho veig clar en maxi Lopez fent la gallina per el Bernabeu