dimecres, 20 de juny del 2007

NO SE QUE ESCRIURE


Fa dies que no estic inspirat per escriure,tinc el cap a mil llocs menys on l haig de tindre i en consecuencia no m entero dels frikies que pujan al taxi,segur que deuen seguir pujant,pero com no m entero no estiro del fil perque desenvolupin el seu frikisme i em donguin tema per un post.
A mes el meu millor amic que em te llogat el pis,esta enpenyat en que marxi perque la seva mare vol vendre.
Devant la meva negativa a marxar,no tinc on anar,ni calers per cambiar,el tio em va trocar ahir.
"s ha acabat,marxas?-no-doncs dema anire a un advocat amb la meva mare i ja t entereras-ok"
Aquesta va ser la gran conversa que vam tindre.Ja fa dies que jo vaig anar a un advocat i no em poden fer fora.
El problema es que es policia ell,i em fa por que m enviin a comisaria de les corts(jijejiji)Els policies tambe ha de seguir la llei oi?En fi ja veurem com acaba el tema,sort que es el meu millor amic!!(era).
Necesito un xafa maldecaps
Com no se que escriure,abaix he posat un post antic,per anar pasantlos a aquet nou bloc

1 carreres:

Anònim ha dit...

Collons taxidriver!!!!!
Vaja m*** d'amic, no???? Bé, suposo que ara és ex-amic... Quan hi ha calers pel mig com les gasten algunes "persones"... Jo estic pendent d'un piset de lloguer que costa més que el meu sou, sort que hi vaig amb el meu guapisim que si no...ja em veig a casa els pares fins els 35.. snif snif...