dijous, 7 de juny del 2007

GENT GRAN (I)

Quin dessssasssssstre!
Les mans quietas,ja m ho deient de petit i mira 41 anys i segueixo tocant el que no haig de tocar.
Us explico;Resulta que he fet un altre blog,per explicar els viatges fets,ja estan editats al antic bloc i tot que m aseguran que no desapereixeran mai,soc un incredul i els paso a aquet bloc,son records que no voldria perdre mai.A mes els estic pasant actualitzantlos,be,posant fotos que quan els vaig escriure no sabia com posar fotos al blocat.
Doncs intentant arreglar la plantilla del nou bloc no se que he tocat que la plantilla que s ha modificat es aquesta,dessasssstre!!!!
Sort de la padrina del bloc,que m ha dit que quan pogui m ho arreglara.Gracies que faria sense la padrina......
Avui el post que volia fer,ja no se si em sortira amb la mala llet que porto per ho de la plantilla.
Pero ahir em vaig fixar que desde que treballo de dia porto molta gent gran.
Quan tenia el taxi el poble tambe ho feia,anavam a Hospitals,m esperava...els tornava.Hi habia una dona que la duia a radioterapia i quan acabava entrava per acompanyarla fins el taxi i la gent d alla l hi deien;miri ja ve el seu net!i ella contenta.Amb aquesta dona vam fer molta amistat,la Sra.Antonia tenia molta confiança amb mi i jo amb ella i aixo que era a prop dels 80,ara ja es morta pero molts cops m enrecordo d ella,coses que em deia.
Tambe recordo la Sra.Dolors,la loli que l hi deia jo per ferla emprenyar,aquesta era un crack!!Un dia em truca,la recullo i diu;
-portam a comprar un "MARICONONDAS"per calentarme la llet
-perdoni?
-si haig de comprar un "MARICONONDAS"
-on ho venen aixo loli?
-al millar,on vols que vagi?
-al millar venen maricons?
-no no un "MARICONONDAS"
Per fi vaig deduir que voldria un microones,pero tela la colega i com aquesta cents m en fotia la colega.
Despres hi habia un altre que no m agradava pas.Cada dijous la recollia a ella i al seu marid per portarlos a dinar paella.Aquell home nomes vivia per la paella dels dijous i el partit del dissabte.Un bon dia aquell bon home es va morir,era molt gran.El seguent cop que em va trucar la dona aquesta,l hi donc el pesam i l hi pregunto
-com esta?com ho porta?
-vols que t ho digui?estic millor sense aquell home,nomes m enredava i tot el dia per casa molestant..ara estic millor sense ell,a mes puc sortir quan vull i no tinc que patir per si esta sol,vic molt be desde que es va morir el meu marid.
-?¿?¿?¿?¿??¿¿??¿?
Despres un altre clienta era l assumpta.La dona mes xerraire,mai vista.Era un monoleg continuo,soltera,80 anyets,pasta,molt malalta pobreta..un bon partit pero no callava.
Un dia no la podia portar perque estva fent un altre viatge jo,i vaig enviar a un company a buscarla.En broma l hi vaig dir
-quan la portis si us plau donali conversa que es molt timida,callada i esta molt sola i la conversa l agraeix.
-val val,no et preocupis.
Quan vaig tornar a veure el taxista aquell em diu
-CABROOOOOOOO!!No ha callat en tot el viatge,com que l hi dongues corda oi?
ja veus,nomes estirali una miqueta la llengua i sommi a xerrar,pobret el company!!
aquesta estava molt malalta,l hi agafaven moltes angines de pit fins que un dia si va quedar.
Un cop anavam per Barcelona i l hi va agafar una dins el taxi.Jo ja sabia que ella duia cafinitrina al bolso.
Ma al bolso,obrirli la boca i posarli la pastilleta dins i corre com un boig cap al clinic,desde aquell dia ja em va deixar una capseta de cafinitrina a la guantera per properes ocasions,que si que les va haber hi.
Un cop la porto al clinic a fer una revisio i jo m esperava a fora.Quan duia 7 hores esperant,negitos perque no sortia,entro al hospital i pregunto per ella,estava a URGENCIES,vaig cap alla i l hi habia agafat una angina de pit.
Ja estava millor pero la tenien aparcada a un pasadis,a una camilla i al veurem es fot a plorar.Els de les altres camilles em deient emportatela si us plau ens te a tots atavalats,pero no,es va quedar alla uns dies fins estar millor,tambe me l estimava molt a aquesta.
Despres tenia un avi,amb molta pasta,que als 94 anys encara conduia pero nomes per dins el poble,un crack tambe.
Un cop no l hi renovaven el carnet de conduir i va anar al seu metge particular i l hi va fotre un informe que a trafic es van cagar i l hi van donar per 3 messos,avui en dia encara te carnet l home amb 98anyets de res.
Quan anava a bodes,la familia em trucava perque els portes amb el seu mercedes,i ell al meu costat com un nen petit,emprenyat
-ves perque no puc conduir jo..
Un cop vam fer un viatget a Andorra i el mateix ell al meu costat i jo portant el seu mercedes.Tot el viatge donant per el cul que volia conduir ell,que anar a Andorra no era res que ell ho habia fet mils de cops..
A la tornada es va pasar tot el viatge dormint i reiem;mira´l,i volia conduir pobret,esta petadillo eh?
I aixi moltisims,el rei blanc(aquet es mereix un post per ell sol),en mollfulleda(un altre post a part)no se moltisims.
Tot aixo ve a que ahir vaig portar molta gent gran,seguits a mes i tots van xerrar moltisim i em vaig enrecordar com trobava a faltar les converses de la gent gran,sempre m ha agradat escoltarlos,saben molt de tot i amb una visio mes calmada i objetiva de les coses.
el primer d ahir va ser el senyor FRANCISCO,un bon home i un gran conversador,em va donar el seu mail,m agrada veure que la gent gran esta adaptada a les noves tecnologies,em va explicar moltes coses i em va agradar molt portarlo.
Despres ja fare un altre post fent un resum dels cracks d ahir.
Es dijous i em toca dissabte,tinc una feinada de por aqui casa.

10 carreres:

Anònim ha dit...

Ei que la padrineta ja ha passat per aquí :)

ddriver ha dit...

gracies t has deixat el marcador aquell tant xulu!!ets un crack

Anònim ha dit...

Ais, que faríem sense la padrina :P
I tens raó, els avis són dels que comencen a xerrar i no callen mai ... no se com s'ho fan, jeje.

Salut.

yrun ha dit...

La meva àvia tb és de les que truca al taxi per anar a l'hospital, m'has fet recordar-me d'ella, pobreta!

Si, hi han uns avis que són la mar de caxondos, d'altres pesats i d'alres que només et fan peneta...

Deu ser la mar de divertit dur un taxi, crec jo vamos!

AIs! I k fariem sense la Gemmi! ;P

Mikel ha dit...

Jo no tinc padrina....on en puc trobar una? perque la Gemmi em sembla que esta pluriempleada....

Unknown ha dit...

On trobar una padrina? Thats the question!

Eva ha dit...

jejej al gent gran a vegades són tant entranyables....la dona del mariconondas genial! brillant!!!!!

Anònim ha dit...

Hola company,
ja m'agrada que t'hagis trobat un bon element que ademés sigui "tocayo" meu.
I no t'estranyis dels grans i les noves tecnologies, que ni ha molts i alguns son un cracs.
I enhorabona per tenir una padrina tant jove i competent!

ddriver ha dit...

osti tu tots sou com la gent gran eh?en comptes de quedar hos com son de simpatics i divertits alguns de lagent gran,us heu quedat amb el tema padrina ja ja molt be!!!

ddriver ha dit...

El Sr.Francisco C,l home que vaig portar ja mha eniat un parell de mails i m ha demostrat que tot i tindre mes anys que jo,que jo soc mes vell que ell