divendres, 8 de juny del 2007

L ALTRE DIA

Tinc n ratet i us fare un resum d aquesta feina tant "divertida"que tinc,per exemple el dia d abans d ahir.
Un dels primers va ser el Francisco,nomes dexarlo,entro a Ramblas i alla estavan las chicas de oro,vaja 3!!
Tota la rambla aturada esperant que pujin,algun imbecil tocant la bocina i una de les chicas de oro,tot i els 80 anyets s encara amb ell..
-que et pasa nen ?tant tocar la bocina ...no veus que soc una velleta..
-puji collons que acabarem a comisaria de les corts senyora!!
i ja esta ja teniem tema,quin festival duien les colegas,tot el viatge parlant de les osties que es reperteixen a Can Les Corts.
Al baixar,aquesta,la simpatica,l hi diu a una de les colegues;
-mira be abans de baixar que no vingui cap mosso
Que be s ho pasan
La seguent de la mateixa quinta tambe,aquesta no sabia si anava a gran de gracia o major de gracia
-sera gran de gracia perque major es de Sarria
-no se ara em ve al cap nomes major de gracia
Al final anava a travessera de Gracia.Ens vam trobar dins l embus mes gran del mon i no se com anava la conversa que jo a resposta d algo que em dia l hi vaig dir que era separat...error!!
Com teniem temps,vam fer un repas a tots els separats de la seva familia,sobretot en Marc.
Despres a mitg embus a baixat i un home amb un basto cap dins,pero aquet res,aquet anava preocupat per la velocitat que duia el taxi i no podia ni parlar.
Despres ja surten els que van a sopar,primer uns de les espanyes que anavan a la torre Sant Sebastia,despres uns francessos al Via Venetto.
Despres una xurry que estava bonissima amb unes ulleres de sol tot i que es feia de nit ja.El meu comentari ;
-portes unes ulleres molt maquess.
un sonriure i al cap d un rato se les treu i tenia algo al ull..
Tierra tragame!!1
Despres es posa a parlar per telefon en angles i l hi explica al seu interlocutor que el que te es altament contegios,que en 2 setmanes no pot tocar ningu,ni donar petons and no fuck!!
Joder no se com no agafo res jo al taxi,despres d ella tot em picava!
Uns portuguessos a les rias de galizia
Un segurata que treballava desde feia 2 dies al museu del camp nou i es queixava dels guiris que son molt bordes
-pero tu els enteens?
-no
-doncs?
-pero amb la cara que posan ja se que son bordes i els envio a tribuna a tots.els mes simpatics els japos
-parles japones?
-no pero tenen cara simpatics
Mes tard 4 que anaven al hotel abba
-a quin ?
-abba
-m esnsenya la targeta
hotels abba barcelona,madrid,bilbao,...
-si si pero quin el de bilbao?
-no barcelona
-pero quin?
-one who is on the hill
-abba gardens?
-perhaps
-doncs sommi
I ja els fiesteros mes tard,un negre de Dallas,independentiste com nosltres pero de texas
Una sueca d uns 60 anys pero que estava de molt bon veure,deia que perque tothom a les rambles l hi diu te quiero
-perque som molt carinyosos aqui
-tu ets el primer que trobo que parla angles
-estas de sort
i ja un reguitzell de alcoholics anonims que ja no tenia ganes d apuntar mes,despres a les dos el millor de la nit sopar amb el meu amic Isidro,bon menjar,conversa de Barça i cotxes,...i riure i a dormir!

4 carreres:

Anònim ha dit...

coincideixo amb el segurata del Camp Nou. Els guiris més simpàtics són els japonesos.

Si has dedicat certa estona a llegir el meu blog, amic taxidriver, t'hauràs donat compte que són un amant de Japó, de la seva cultura i també de les seves noies que les trobo guapíssimes.

Però, anant al gra, et diré que els japonesos són gent molt ben educada i que pocs problemes et portaran. Alguns diuen que és per l'idioma, perquè no s'enteren de res i gairebé no parlen anglès. Cert, però si els arribes a conèixer una mics i estudies una mica sobre la seva cultura, veuràs com és un grup ètnic, una raça, o com en vulguis dir, del qual els occidentals en tenim MOOLT a aprendre.

D'un enamorat de Japó que hauria d'haver nascut allà.

ddriver ha dit...

Danichan-tu com el meu colega el Isidro,la cultura oriental,sobretot japos el torna lelo.
Quan el Barça es va clasificar per la intercontinental a tokio va fer limposible per anar i em volia enredar a mi,sort que a mi no m arribava la pasta i va anar ell sol i va tornar flipant colorins.
I ell sempre te novies xines o d alla baix.A mi em fan por,despertarme i trobarme alguna d aquestes al costat em faria molta por,no se perque,un traume de petit perono puc,ja em va intentar enxufar una xina per anar a Monaco,per poguer portar la seva i no va resultar.
A mes la olorque fan nom agrada gens

Anònim ha dit...

Abba hotels!!!!! Sort que no et van dir "no no, al musical", jejejeje
dancing queennnnnn

ddriver ha dit...

abba fever??????????