dijous, 14 de juny del 2007

SIMPATICS I TIMATS

Avui es dijous,i com cada dijous haig de fer dissabte i n estic una mica fart del tema,em sembla que tornare a trocar a la boliviana perque ho fagi ella,encara que es volgui dutxar amb mi...mira tu tanco els ulls i fora tu,la casa neta.
He estat dos dies sense escriure,es que un em va vindre a veure la replica genetica mes exacte de mi,la meva neboda!!Es un crack,vaja putada l hi ha fet la genetica,es un cul inquiet com un servidor,un dimoni com un servidor,un terretremol com un servidor i te un cor inmens com un servidor(potser mes ella)Pero el seu comportamnent sempre recorda a tothom a mi.
I ahir em va trucar el meu amic de Miami que al seu hotel venien dos cosinetes a veure´l,que si em volia pasar....quant mes cosins mes endins...
No em crec que fosin les seves cosines,una checa i l altre del Brasil...em sembla que eran cosinetes de pago pero a mi ja em va anar be....vaig pasar d averiguar si era veritat el parentesc i avui soc aqui per fi!!
Ahir vaig fer un viatge curios,que em va agradar molt de fer.
Al paralel em van aturar 2 dones i un home.
Anven a l estacio de França,eran una Canadiense,una Sueca i un Norueg.
Gent curiosa i amb ganes de saber sobre el lloc on viuen temporalment...i agraits de poder traballar a Barcelona no com altre tipus d inmigrant..
El Norueg em va preguntar
-mi nombre es... en catalan como se dice
-el meu nom es
aleshores la canadiense diu
-el meu nom es Natascha i el tu nom es como?
-es diu i el teu nom?
-el teu nom
-ddriver
-hola ddriver
-que pasa natascha!!
i reiem
Aleshores parlaven de que els hi agarada molt Barcelona i molt els catalans,el Norueg deia que l hi sorprenia que estigues tant be amb els catalans perque tothom sempre l hi habia dit que cuidado amb els catalans,sobretot per les ecspanyes..
-que?????Doncs ja veus som de l ho mes normal que hi ha per la peninsula
-si aleshores va intervindre la Canadiense
-A mi tambien me gustan mucho los catalanes,pero en el mundo entero todos los problemas vienen por culpa de los nacionalistas
-pero que dius noia?es nota que tu no ets de quebec oi?
-no
-veus tu ets del lado oscuro
reien tots
-aixo es com parlar del problema del Quebec amb un de Segovia noia no podem parlar d aquet tema
-pero...
aleshores la conversa va seguir en Angles per els problemes que teniem amb el castella..
-habiam si tu faig entendre,tu ets del CANADA OI?
-Si
-doncs imaginat que Mexic us obligues a vosaltres a ser Mexicans
-aixo mai pasara
-bueno bueno,..us imposesin el seu idioma,la seva cultura,les seves costums...aleshores segur que series una persona problamatica tu o no?
-home doncs es clar
-aleshores els problemes no els comencen els nacinalistes,nomes responen a un agrasio...
Aleshores la conversa va seguir molt distessa i amb moltes risas per altres motius ,pero era un viatge curt sino encara m en hauria anat de marxa amb ells,va haber hi molt de feeling...
al marxar es van intentar despedir amb Catala sense molt d exit pero s agraeix molt l intencio que altres que porten aqui mes de 40 anys ni ho intenten
ah!!!!tambe em van preguntar si era cert que la generalitat feia cursos de Catala per extrangers,aixo si es tindre interes...els vaig adressar a gentcat.cat i que busquin tu,no estic segur d aquet tema.
Mes tard vaig agafar una parelleta residents a London,ella de Bilbao i ell Londinenc.
Em van explicar que ahir quan van arribar van agafar un taxi a l estacio del Nord per anar al carrer Canuda no mes de 5 euros depenend de les maletes que portis.
Els hi va costar 15 euros el viatge!!que lladre i que cabron,em va irritar molt el tema i ells ho van veure que no m agardava que els meus companys fesin aixo.
Es veu que estan aturats a la parada amb el taximetre en marxa i quan puja un guiri el que estigui marcant ja es la baixada de bandera,en aquet cas anava per once euros quan van pujar!!
La noia al ser de Bilbao es va queixar al taxista pero diu que el tio ni cas.m explicava que a Londres la baixada de bandra es de 3 pounds pero mai once euros i que Londres es una de les ciutats mes cares del mon.
-I l hi veu pagar?
-es clar
-teniu factura?
-no hi vam pensar
-que cabron!!sense tiquet i sense saber el numero de taxi imposible denunciarlo,no tenieu que haber pagat
-ja pero no hi habia manera de parlar amb el home aquell,pasava molt de tot el que l hi deiem
-que cabro!!
-i a sobre ens va deixar a un carrer que no era i vam tindre que caminar un munt amb les maletes.
-joder joder!!m irrita molt aixo,aixo no hi ha dret,al vidre teniu les tarifes ben explicades,no se perque pagueu
Al arribar al carrer canuda pujava 7 o 8 euros el viatge i el tio em dona 15
- t equivoques amb 10 et sobre
-no that´s for to been honest
-no cal
aleshores l hi va dir a ella explical hi que es per ser honest si us plau
-ja l he entes pero no cal
-please take it
-ok,pero aquet es el comportament normal i no te perque ser recompensat
-please
Mira peaso propina!!!Pero de molt mala llet vaig pencar fins que em va trucar el colega de Miami,no hi ha dret que fagin aixo,que en treus de fer aixo?Si sapigues com fer arribar a tots els anglessos que quan vagin en taxi aqui demanin un tiquet i despres consultin al hotel si es cert el preu...no cal robar a ningu,si tenim la feina que volem...
Estic molt indignat i no es el primer cas que em trobo per desgracia,i sempre que m entero d un utilitzo aquet modest mitja per denunciar ho.
El dia que jo robi a un client sortire als diaris perque sera de dos millions d euros cap a munt,ja que ho faig al menys que sigui per no teballar mes pero per robar 7 o 8 euros que en treus?Res,dema aixecarte un altre cop i a robar a mes gent.
Tambe els guiris aquets vaja uns pardillos,pagar aixo...pero els entenc a mi m ha pasat.
A Bulgaria,a Sofia tots els viatges amb taxi per dins la ciutat no pujaven mes de dos Levas,un euro com a molt.Un dia vam anar a Plovdiv,i a l estacio vam agafar un taxi per anar al anfiteatre romà.
Aquell taxi tenia els cables del taximetre engantxats amb cinta aillant,i a Sofia tots anaven pujant de centim en centim i aquell no,aquell de 25 en 25.en seguida ens vam plantar a un preu com un taxi de bcn.
I el vam pagar!!Entre que aquella gent nomes parla Bulgar...era un altre ciutat i a lo millor els preus eran diferents que a Sofia...vam pagar.
A la tarda al tornar vam tornar amb un altre taxi i ens va costar 2 levas(1 euro)el mateix recorregut que al mati pero al reves.
-al arribar l hi vam donar 5 levas i el tio contentisim.
Mentres esperavem el tren,vaig veure el lladre del mati i m en anava cap a ell a liarla pero l Isidro em va aturar i no em va deixar
-no la lies que estamos a 2000km de casa
-i que aquell ens ha robat
-pero que t ha robat?4 euros?No la liis perque m haure de fotre jo tambe per el mitg i jo soc poca cosa
-tranquil jo sol l hi arranco el cap
-pasa de tot
L hauria matat!!son 4 euros pero em fot molta rabia i mes sent taxista que em timin aixi.





Anfiteatre Romà de Plovdiv

2 carreres:

Anònim ha dit...

Ostres Ddriver!!!! he trigat mitja hora en llegir tot el post, deu n'hi do!!!! jejeje ;)
Molt ben explicat el tema a la canadenca, quin cabró el taxista de la bilbaina i el londinenc i que guapo l'amfiteatre romà de Plovdi (ara no se si ho he escrit bé). Els teatres romans i grecs tenen la millor acústica del món i la millor visibilitat: et seguis on et seguis sempre ho veuràs de conya i ho escoltaràs perfectament. Més d'un arquitecte "fashion" hauria d'aprende de Delfos.... (i Plovdi).

ddriver ha dit...

el millor el d epidauros es alucinant l acustica que te,tiran una moneda al mitg de la pista i sembla que s et hagi caigut a tu.Aquell te una capacitat de 14ooo espectadors,aquet com molts de romans era mes petit pero els bulgars son tant seus i pasan tant dels turistes que nomes elpots veure per fora,no et deixan entrar