dimarts, 19 de juny del 2007

POCA FEINA

Ahir molt poca feina,despres del Sonar tot ha quedat vuit.
Si el Barça hagues guanyat la lliga el faenon que hauriem tingut i mira ahir donant voltes amb el cotxe per no res.
Ara surt en Laporta i diu que fotaran un codig intern de conducta al vestidor del Barça.que no hi era?quina empresa es aquesta?


si algu puja a un taxi amb aquesta musica avui soc jo!!and Mr Curtis Mayfield
ULTIMA ACTUALITZACIO
Ahir vaig vure en Txiqui Beriguistain al aeroport pero ja no he dit res a RAC 1,tampoc es noticia aixo pero hi era.Aquet ja l he vist molts cops.Algun cop quan surt del estadi a les 6 de la tarda amb el seu maseratti blau

3 carreres:

Anònim ha dit...

Bones!!!!!!
que guapa la cançó, quan ha començat em pensava que era jazz però el rhytm&blues tambè m'agrada! ;)
Qué vénen els Stones!!!! De fet ja son aqui, que avui tocaven a la Cova del Drac... I can't get no satisfaction...
Tinc la canço al móbil, jeje

Mikel ha dit...

Suposo que en Txiqui anaba cap a l´amistos d´avui alla a la quinta forca

ddriver ha dit...

cafeambllet-m alegro que t agradi,rollings?tocant el dia que tinc festa,aamb la feinada que hi haura!
Mikel-en Txiqui tornava quan jo el vaig veure,anava cap el parking a buscar el maseratti,marxaven al endema