divendres, 15 de juny del 2007

3 DIES I CAMPIONS!!!!!!!!!!

Quins nervis!!!!!!!!
3 dies i campions de lliga!!!!
Jo ja no aguanto mes aquesta presio,em sembla que a les 6 del mati quan plegui de pencar agafare la senyera,la samarreta del centanari i la bufanda i m anaire a canaletes a celebrar el titol de lliga.
Ja tinc tota l equipacio preparada a la cadira per diumengue i la senyera del Barça penjada del balco.
Recordo la primera lliga que va guanya el dream team!!
Va coincidir amb dates mes o menys.Un dissabte tarda vam jugar al camp de "caiiz"amb en Nuñez(quicir)al palco i vam perde 4-0.
Al endema per se campions tenia que perde el At.Madrid a Atotxa.
Per falta de fe un servidor s en va anar al salo del automovil i de repent....tots els cotxes que habia els estants van començar a fer sonar bozines...deliri al salo del automovil,2-1 john Aldridge habia marcat,ja em veus a mi supernervios,que no sabia on anava..amb el nano i la dona
-pero donde vamos?
-no se tira
Tenia que sortir d alla,els pocs que duien radio anaven dient que eram campions...nervis mes nervis,no trobava la sortida,per fi una porta...corrents cap el cotxe,no sabia on l habia deixat,el nen;
-papa no corris..el cotxe es a l altre costat..
-calla i tira
Mes nervis per fi dins el cotxe;era cert eram campions per fi!!!!!No ho eram desde la lliga d en Terry Venables..
Entrem amb el cotxe al paralel i la gallina en piel(com ara recordant ho)tots els cotxes amb els claxons..senyeres...el Barça era campio de lliga!!!!!!!!!!
Diumengue hi ha salo del auotmovil...i tornarem a ser campions
Aguantarem tres dies?jo no crec,dema em sembla que em fotare el cava ja

2 carreres:

Anònim ha dit...

Taxi, em sap greu peró millor que et fotis el cava avui, perque la moreneta no esta per miracles, i aixo que dius a la meva pagina de sense pagar naturalment sino no te gracia.

ddriver ha dit...

GENT DE POCA FE!!!NO HEU SENTIT EN RIJKARD AVUI?NO ES TRACTE D UN MIRACLE ES TRACTE D UNA POSIBILITAT