dimecres, 13 de juny del 2007

SANREMO

No tinc temps per escriure aquets dies,dema que tinc festa ja ho fare.Pero perque no digueu us deixo amb unes fotos d una dstinacio molt recomenable si aneu cap a Italia en cotxe.Una aturada aqui d un dia es increible,es com entrar a dins d una pelicula de Sofia Loren,Mastroinani..
Aixo es Sanremo(tot junt) a la Lighuria Italiana

3 carreres:

Anònim ha dit...

Hola!
Fa uns dies que quan entro al bloc em surten els post a la banda dreta de la pantalla i sols veig les primeres paraules de cada línea. No se si sols em passa a mi o a tothom.
Ja intentaré veure els comentaris.

Mikel ha dit...

M´encanta Italia!!!
Per cert m´uneixo a les queixes , aixo de no poder llegir be els post es una merda....

Anònim ha dit...

Hola, si, si es mira la pagina amb el internet explorer es veu malament, els posts a la banda dreta.
Ara ho estic mirant amb el Mozilla i es veuen be.