dilluns, 4 de juny del 2007

AHIR VAIG REGALAR MUSICA I FELICITAT

Avui torno a esciure sense temps,tela de cul vaig.
Ahir mes del mateix feina,feina i mes feina,el pobre nomes demana feina.No ho entenc i aixo que el metro ahir tambe estava obert,la ciutat amb poca gent,tothom fora i no vam parar.Aixo si,ahir va ser molt mes tranquil,be tranquil,la gent anava mes tranquileta,no vam patir cap susto com els de abans ahir,ningu anava pasat de voltes.
Ahir com moltes nits anava jo treballant escoltant en
Lou Rawls,musica tranquila per no exaltar les fieras que pujan.
Els anglessos els hi agrada molt,algun cop m han donat una bona propina dient;that´s for the good music!El cert es que la propina aquets la solen donar igual pero...
Ahir duia una parelleta,ella catalana i ell italia,de la meva edat...I els sentia parlar,;
-quina musica mes xula eh?
-si,m agrada
-no tenim res aixi nosaltres oi?
-no
-qui canta?
-no ho se
- m agrada!
Al final ella es va decidir a preguntar
-perdona qui es aquet cantant?
-Lou Rawls
-no el conec
-t agrada
-si molt
I va seguir preguntant coses sobre el Lou Rawls.
A cada feina aprens coses,amb el taxi aprens a analitzar la gent i a saber per on et sortiran,encara que a vegades et sorprenen.I quan feia de Dj sabies veure quan a algu l hi agradava una canço.I aquets els hi agradava,no ho feien per cada be.
Quan vam arribar al lloc i un cop cobrat el viatge,perque no ho diguesin que ho feia per la propina,vaig treure el cd(gravat per mi)i
-te aixo per vosaltres
-que dius?de veritat?
-si,veig que us agrada jo ja m en fare un altre
-mooooltes gracies.Avui es la nostra nit
Es incrible ho feliç que fas a la gent amb menys d un euro,un cd regrabat ja veus!!pero contents contents van marxar.
Aixo no es una anecdota,molts cops ho he fet,quan veig algu que l hi agrada molt la musica que portes i si es un cd regrabat,els he regalat.I tothom fot una cara de felicitat increible!!!sempre penso..per un euro ho feliços que s en van..
El primer que vaig regalar va ser a un Danes d uns 50 anys,un recopilatori que em vaig fer dels 80,el tio contentisim,em vaig quedar sorpres de veure algu tant content per una xorrada aixi.
Desde aleshores ho he fet alguns cops,tampoc sempre,en dec haber regalat uns 10 com a molt pero haig de veure que els hi agradi de veritat i sempre he encertat al veure la seva cara de felicitat.
Recordo un cop una dona amb un d en Marvin Gay...no se varis...
Que poquet costa fer feliç a la gent i despres diuen no hi ha ni un taxista que valgui un duro

8 carreres:

querida_enemiga ha dit...

Doncs és un detall maquíssim, aquest que tens.

Bona nit.

Anònim ha dit...

Donc si, ja es veritat que es dificil trovar un taxista amb bon rotllo!! jejeje Que no, que es conya!!
Si tots ens esforçessim amb petits detalls com els teus, potser la vida seria més agradable. Que no més fàcil. jajaja
Molt bona setmana.

Anònim ha dit...

que et regalin música
es un dels detalls més bonics i més quant no t'ho esperes.
Ets un taxista de cinc *****
espero que algun dia, hi pugui pujar a escoltar bona música.

ddriver ha dit...

querida enemiga-no sempre el tinc eh,ara feia temps que no ho feia.Haig de veure que realment els hi agrada la musica que porto ,que no ho diuen per quedar be,que tingui ganes de regalarl ho de que em caigui be el que porto.
Arrauxat-elmateix taxista en el seguent viatge pot ser el tio mes borde del mon.Depend sempre de la gent com t entra al taxi i el feeling que es creii,a vegades ets un borde perc com t entren els clients,nomes pujar ja saps com anira el viatge,bon rotllo,viatge tens,viatge calladet,viatge ple de mentides i pelicules.
Dra.Kokostcha-Quan feia de d,era un hobby que em donava calers pero el que mes t agradava era quan veies que la gent disfrutava amb la musica que posaves i aixo m ha quedat a vegades ho veig que els hi agrada la musica i veure com es queden a cuadros quan els hi regales el cd es una pasada

Júlia ha dit...

Efectivament, un gran detall. Sobre els taxistes -i tots els altres- efectivament, no som sempre iguals, depèn de nosaltres, del moment, i de l'interlocutor. Bon dia, ddriver!

Unknown ha dit...

Molt bé... ets una persona que sap cuidar els petits detalls que tant fàcil ens fan la vida...

Anònim ha dit...

Doncs realment un detall molt bonic
així fas la vida més agradable i a tu mateix, de retruc....

Joana ha dit...

Costa tan poc fer un gest així i en canvi diu molt a favor teu i els clients debien al.lucinar.
M'agrada trobar valor a les petites coses!
Una abra´çada!