dimecres, 20 de juny del 2007

LA MARE DE TOTES LES PERSECUCIONS

Publicat per taxidriver | 24 Mai, 2006

Ahir vaig explicar varias persecucions amb el taxi,pero eran persecucions de pa sucat amb oli.

Hi han 2 persecucions,que son la mare de totes les persecucions,vaig a veure si tinc temps d explicarne 1 al menys.

Durant uns anys vaig estar portant un taxi fora de Bcn,a un poble.Com a feina era una merda perque era com ser metge de poble,a tota hora et trucavan,i tenies que anar hi perque eran els teus clients:Estavas dinant i et trucavan,corre corre,que tinc presa!Estaves dormint i et trucavan,i quan estavas a la parada ningu et trucava,un pal de feina,vivies per ells nomes.

Un d els millors clients que tenia,sempre el duia a bcn,terrassa..bons viatges,al aeroport..per menys de 5 o6mil pesetes no em molestava.

De tant en tant desaperixia una temporada,segons ell estava a suissa..no se molt de misteri l envoltava i moltes llegendes urbanes pero no venen al cas,pero tambe tenen un bon article.

Un dia em truca que el vagi a recollir a casa per anar a la corachan,bien!era un dia que no hi habia feina i ja tenia 6000pts i sempre et donava 3 o 4 mil de propina.

L agafo a casa seva i marxem.

Als deu minuts de viatge em trucan.

-Somos de la policia.Ud, Haga ver que habla con un compañero que el pasajero que lleva no sepa que habla con la policia.

-ok

-por donde va?

-per tal lloc

-Ud lleva a tal senyor,con el pelo blanco,de unos 60 años..?

-si

-Bueno,ud no se preocupe,ahora venimos lanzados i en la autopista lo interceptaremos i le detendremos,ud no se ponga nervioso,que no haya ningun accidente i afloje un poco para que lo cojamos

-vale vale

i una merda,vaig apretar a fondo i "palante".quins nervis!al client li agradava que corres o sea "no problem"No podia tindre una conversa amb ell, dels nervis,sort que es va posar a parlar per el movil.

Al cap d un rato em tornan a trucar

-Por donde va?

-tal

-Joder pero no corra que venimos lanzados

-si no corro

i jo mes a saco,a mi la secreta no em guanya a corra,ni a esquivar cotxes.

Arribem al nus de la trinitat i no veas el embus!merda com m enganxin els maderos,no cobro,nomes falta aixo amb la merda de dia que duia.

Comnenço a esquivar cotxes!un crack!tots enredera,pero anava pensan aquells cabrons amb la sirena em pillaran

Em tornan a trucar

-donde esta?es que hemos pillado mucho trafico en la trinidad i no conseguimos avanzar

ja ja ja ja

vaja una policia tenim

-per tal lloc pero si us plau no em truqui mes,que estic molt nervios

-No se preocupe,pero afloje

-si si

ja no sabia com disimula la conversa amb el client,i a mes era un tio que em queia molt be i molt dixaraxero.

Ja a la ronda de dalt,a una sortida que no era surto,em foto a un carrero,i paro el cotxe,i em diu

-Que fots?

-Dic mira,aquets que estan trucan son la policia,que el volen enganxar,i si jo tinc un client que em caigui be es voste.

-a mi?

-Que dius?perque?

-no se pero estic atacat dels nervis,no paran de trucar i ja no puc mes,si vols et dexo a qualsevol altre lloc i que es fotin i ja m apanyare amb ells al arrivar al poble

-no no,jo vaig a la corachan i no tinc perque amagarme,t ho agreixo molt pero es que jo vaig a la corachan

-Segur?que m es igual a mi

-no no jo vaig a la corachan

-doncs somi,tu mismo!

Tot digne ell,doncs somi.Arribvem alla,i alla no hi habia policia ni res,el dexo cobro i marxo

I em tornan a trucar la policia,

-Donde esta?

-ya lo he dejado

-Joder gracias,vamos para alla que hemos pillado un atasco i tardamos

Vaja uns patatas conduint els polis aquets,pobrets es van enfrontar al taxista mes rapid de la comarca

Em diuen

-No se preocupe que como agradecimiento a sus servicos le mandaremos una condecoracion

-Es economica la condecoracio?

-no es un diploma

-Pues entonces no hace falta es que no tengo sitio en la pared

ja ja ja

Encara estavan a la ronda i jo ja tornava,QUINS NERVIS!

Perque no el detenien avans de que pujes al taxi?estavan despistats?tela!la pooli que teniem aquet pais

Al arribar a la parada tots els taxistes preguntantme que habia fet que la policia habia estat alla demanant el meu numero de movil,els hi vaig explicar i alucinavan.

Al client al cap de 2 dies el vaig portar un altre cop i em va explicar que es va creuar amb ells a la corachan i no li van dir res,que es notava molt qui eran,i que despres s els va trobar a les rambles a un estanc.Que feia dias que hi habia un a la porta de casa seva i ell no ho entenia el perque.

Al cap d uns messos em vaig enterar que estava a la presso per falsificacions de cuadros,quin pallo!pero amb mi es portava molt be,vam arribar a ser molt amics.