dimarts, 12 de juny del 2007

HENRY A BARCELONA

Aquet pallo ahir el vaig veure al aeroport del Prat,dins un coche blau cel,de copilot anava,estaven buscant lloc per aparcar,com per agafar un avio.
Anava a ferli una foto amb el mobil pero en quedava lluny i la fila de taxis va avançar i no vaig poguer.Vaig veure a la llunyania com aparcaven i aleshores vaig carregar i no vaig poguer fer res.
A l hora del primer toc a RAC 1 vaig enviar un sms habiam si sabien algo,enseguida em va trucar en Segui i em va inflar a preguntes,jo nomes vaig poguer dirli el que habia vist.
Al final del programa van dir que ahir estava a Lyon en el homanetge a Sonny Anderson,potser pero primer va pasar per aqui,segur.
Vaig quedar com un mentider....l hi explico al Isidro i diu ni caso!Si hagues estat en capdevila,o en Sobis,o inclus en Forlan no estaria segur perque casi no se quina cara fan pero aquet si.
Al cap d un rato en truca el ISIDRO i em diu;
-saps que han dit a radio marca?
-no
-que Henry esta practicament fitxat o sigui que coincideix amb el que tu has dit
Al tu diras de Rac 1 tambe ho van dir,doncs era posible que l hagues vist.
Aleshores he intentat sense exit localitzar un colega que treballa al aeroport habiam si aquella tarda habia hagut vols a Lyon,Grenoble o Marsella...per veure si era veritat pero no hi hagut manera de contactar amb aquell.
No m agrada quedar com un mentider,jo se el que vaig veure i a mes coincideix que marxaven...si despres tenia que ser al Homenatge d en Sonny....Buscant buscant hi ha un vol Barcelona Lyon d alitalia a les 18.20,no se si es diari pero coincideix amb l hora perque eran les 17.30 mes o menys.
Em te creuat aixo,jo se el que vaig veure.
Bona nit



6 carreres:

Mikel ha dit...

Doncs em sembla collonut , de fet ja hauria d´haver vingut l´any pasat...per cert , no se si li pasa a algu mes o nomes a mi pero no puc llegir els teu post via web , ho haig de fer via bloglines perque a la web em queda tot agrupat a la columna de la dreta...

MaRiNa ha dit...

no cal q et justifiqis, si dius q el vas veure el vas veure. I si els da racc1 no et volen "creure", pitjor per ells, tenien "la noticia" i no l'han aprofitada

Eva ha dit...

no cal que et justifiquis, i de mentider penso que no en tens res, jo et crec, també vaig sentir això del tu diràs i vaig pensar "serà un rumor" però entre això que vaig sentir i el que tu expliques ja tinc bastant coll avall que vindrà al barça....

Anònim ha dit...

Pero segur que era el Henry????
N'estàs segur???
De veritat de la bona???
No m'enganyes oi???
Tu t'estàs quedant amb el personal!!!
Jejejeje!!!!!
No has de fer numeros de vols ni res, que les ràdios i els diaris nomes saben el que els hi passen les agències i si aquestes no s'enteren, pitjor per a ells, tu!!!
Ei!!! que has tingut una primícia mundial!!!! Taxidriver periodista!!

Anònim ha dit...

Quina edat té? És igual, ara toca carregar-se algú ....Ronaldinho? Eto'o? El Messi no que és intocable!!

Salut.
PS: Mikel, uses l'explorer oi que si? Amb el Firefox la plantilla funciona bé.

ddriver ha dit...

Al Henryel vaig veure jugar a la Final de Paris i alla el camp veies com els deenses nostres anaven de bolit per marcarlo,a la que es despistaven ja estava sol,pero ara ja te 30 anyets...