diumenge, 10 de juny del 2007

QUINA NIT



etmana!!!El Barça futbol i basket,tot tirat de la manera mes absurda.En tenis el merengue d en Nadal tambe ha guanyat...en Rossi segon,nomes,l unic acceptable es el 7 lloc d en "Fennando"(com en Hierro,que no era Fernando sino Fennando).
Ahir uns guiris em van aturar per portarlos al camp nou.Doncs sommi,vam xerrar molt i anaven a segona graderia,i com ens habiam fet amics,saps que us acompanyo a la vostra localitat,tambe anaven a 2 graderia i em vaig quedar amb ells la primera part,els tios contents perque es creien que tindrien taxi al sortir del camp(ilusos).
En seguida vaig veure que començaven a agafar por amb mi al costat,clar veure el futbol al costat d un ex Boixos nois i sent el primer cop que vas al camp,ha de fer por,pobrets,l home reia pero la dona i la filla em miraven com dient d´on ha sortit aquet.
i jo cul inquiet on els hi hagi,a la mitja part cap el altre costat de la 2ona graderia amb els colegas,el isidro i en tonien aquet estat d histeria estava l Isidro quan vaig arribar i en toni escoltant la radio.
Aquets dos son el tipic cule,ai ai encara no acabat,ens fotaran....i clar tant de ocell de "mal agüero"ens la van fotre.
Aquets pericos son mala gent,mira que fernos aixo...ojala l any que ve baixint a segona com van fer despres de l ultima final de la Ueffa(competicio que mai mai guanyaran).
Al sortir del camp em va vindre un baixon....com si hagues fotut 6 polvos(ojala)..no tirava ..el taxi el tenia aparcat a la parada de taxis del joan Carles I d alla.
Quin fart de caminar i quines cares duiem tots,tots menys 4 nanos que anaven darrera de dos xurrys amb mini falda i s apropaven el maxim i fotien el mobil abaix i fotos per sota la mini falda..no tenia ni ganes de riure jo.
Pujo al taxi i uns belgues amb la samarreta del Barça,cap el hotel ciutat del Prat,sommi..jo anava en estat catatonic,no deia res,no contestava a les preguntes,no tenia ganes de xerrar i a sobre escoltant en Rijkard,mes mala ostia m entrava,com pot dir als jugadors que defensin?sino en saben,deixal´s al atac,que es aixo de defensar el resultat,aixo es el Barça,no el Villarreal.
Vaig treballar com una maquina tota la nit,el cotxe i jo eram dos maquines,produir i produir i oblidarse de si porto gent o tomaquets...
Fins que un imbecil al veurem currar amb la samarreta del BARÇA..
-Que ha hecho el Barça?
-grrrrrrrr
-bueno bueno como sois los cules
-grrrrrrrrrr
-i el Madris sabes como ha quedado?
-ggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
-y como queda ahora la liga
-mira nen la liga queda como tu abandonada en medio del camino
-????????????
-a la puta calle
-no puedes
baixo l hi obro la porta,fora!!!!!!!
-bueno bueno.te denunciare
-no podras porque no te cobro nada adew
Estava molt tocat jo ahir,no ho veu la gent deixeume en pau!!!!!Era com un lleo ferit ahir..
Ara se com se sentien uns despres de Tenerife,o altres despres del Penalty de Djukic pero per sort sempre ens queda una ultima oprtunitat i es diu Maxi Lopez.
I nosaltres a jugar contra l equip d en Paco Flores,vaja un altre ....
Ara tenia un munt de fotos del partit d ahir pero no procedeix

5 carreres:

MaRiNa ha dit...

vai flipar quan vaig veure al nadal abraçant al Calderon (rei actual dels merengues) abans q a sa mare!

Eva ha dit...

ostres tu! que dur XD

això de fotre fore al client...té tela eh?
pero vas fer ben fet, per provocador!

Mikel ha dit...

No podem tenir tanta mala sort....en Maxi Lopez ens te que capgirar aquesta situació!!

yrun ha dit...

Que bo ddriver! Ets un megacrakc! Jajajaja! Mira que tirar a fora e lmadrilenyo akell! Ets genial! xDDD

Aquest finde ha sigut finde d'esports a saco... mai n'havia vist tans amb tan pokes hores... a sobre el davidet emperrat a estar al bar a les 12 x veure moto gp i jo amb ganes de platja...

Xo ja me la cobrare! Jaajaja!

ddriver ha dit...

Marina-si en Nadal es el que es,un mal fill de sa mare
Eva-oi que tu quan estudies no aguantaries a algu que t emprenyes?doncs jo quan treballo tampoc tinc perque aguantar res,jo el porto i prou
Mikel-Maxi solution!!!riurem
Yrun-recordes el que et vaig dir un dia de em fa mal el cap...no tinc ganes....ara es quan comença aixo je je