dijous, 23 d’agost del 2007

MY FREE DAY

EL LLORO DEL TAXI



EL POST

Ahir no va haber hi post,ahir va ser el meu segon dia de feina de dia.El cert es que ho vaig portar millor.L agobio de primera hora de que no hi ha ningu per el carrer,el va suplir la pluja,va ploure molt durant molt de rato i per tant molta feina.Despres em van portar al aeroport i m hi vaig quedar per tornar carregat i Bingo!!!Em van enviar a Martorell.
La feina em va sortir bastant curiosa ahir.Pero del que vull parlar,es de les consecuencies de treballar de dia.
Tota la setmana he pogut sortir amb amics,no fins molt tard,pero si tindre vida social.I aixo es el que m esta agradant mes del horari aquet,algo que no habia valorat mai.Avui tinc festa,en condicions normals,la festa l hauria començat avui a les 3 de la tarda quan m hagues aixecat,en cambi ahir a les 7 de la tarda ja estava de festa i fins dema la mati no penco.
Ahir em va trucar l Isidro habiam que feia,com no ens veiem ara...i al final vaig agafar la Renfe(glups)i cap a Bcn un altre cop a sopar amb ell.
Despres em va acompanyar a casa i em va trucar el meu colega de tota la vida,amb el que estic anant als xiringuitos aquets dies
-eiiii,que fem avui?
-res ja he sortit,no anaves a Lloret avui?
-no al final no,en una hora et recollim i anem a Sants,hi ha una festa a la plaça d Osca
-ok,then let´s go
Cap a Sants,va vindre a buscarme ell,i dos mes,un era un Holandes que l´habiam arreplegat la nit anterior a un altre festa.
L Holandes aquet l arrosegaven desde feia 1 dia i pico i els meus colegas d angles res i l Holandes res de Catala ni Castella,el tio al veure que amb mi s entenia es va sentir com molt alliberat,no va parar de xerrar amb mi tota la nit.
Arribem a la Party,i era una festa alternativa!!!Ple d Okupes,Kumbes...de tots els que hi habia a la festa poquets haurien tingut permis per pujar al meu taxi,per sort era tard i s estava acabant la festa,pero al acabar tothom es va quedar alla i mira xerrant fins les 5 i pico del mati.
El meu colega,fa uns anys va pasar una mala ratxa economica,i per poguer seguir fotentse festes va començar a anar a festes d aquet tipus de gent.
Gent molt curiosa la que hi habia,amb uns trets molts comuns tots;
-ningu portava tabac,l holandes i jo vam contar fins a 23 vegades que ens van demanar tabac,ningu duia paper de fumar,ens en van demanar unes 15 vegades,uns ens demanavem habiam si teniem una pedreta...
-No mira alla al costat del arbre
-no no per fumar
-es fumen les pedres ara?
Un ens va demanar si teniem una clentxa
-si pero per tu no
Molt pesats,com eram els mes normals d alla tots creien que teniem que subministrar a la resta,al final baralla de galls,2 idiotes i a sobre no sabien ni repartir.
Pero va estar una nit diferent i molt curiosa.
Avui ambulatori a veure rx que em van fer i ara dinar amb la meva amiga.
A la tarda al metge un altre cop i despres al cCamp Nou a ensenyarli el millor estadi del mon al guiri Holandes,supporter del Ajax!!
Total que el nou horari em fa fer moltes mes coses que abans podia amb la nit,i si aconseguis adaptarme al transit del dia,una mama-un nen-un tot terreny,em sembla que tot i que no m agradi gaire m hi quedare i tot.
Aixo si prometo no anar mai mes a cap festa Okupa

8 carreres:

Anònim ha dit...

La nit tira, però noi, millor disfrutar-la que no pencant, no????
sweet kisses, gentleman!!!

ddriver ha dit...

CAFEAMBLLET
Si tot i no fer res del altre mon,esta be aixo de fer cosetes
Kisses for you also

Mikel ha dit...

cony , pregunta-li al guiri que tal el Sneijder aquest , a veure si em de tenir por o que? i de pas si tambe te vist al Drenthe...

ddriver ha dit...

MIKEL
Va dir que no,que es un bon jugador i prou i el Drenthe una castanya,pero amb el Drenthe no eera objectiu per la cervessa i l odi al Feyenord

Anònim ha dit...

el rollo akest alternatiu-okupa i hippiós no és lo meu, sens dubte. Akesta penya son anti-sistema però quan se'ls acaba els calers, tots cap a casa el papa ric i au a pillar-ne més que els duri una temporadeta més. Els ke toquen la flauta al McDonald's tot demanant "una monedita", els ke es colen al metro davant els teus nassos quan tu has pagat el bitllet... Una patada a un lloc els fotia jo pq s'espavilessin a mes d'un... En fi, ke hi ha penya de tot tipus en akests móns.

ddriver ha dit...

danichan
doncs anit semblavem nosaltres els seus pares tot ens ho demanaven a nosaltres

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

jajjaja..es que los chicos okupas , por lo menos aquí en Catalunya danr isa, por dios, Yo he visto chicos de rastas hiperlargas y ropa toda super hippie en mini morris de los nuevos, en BMW...una pasada..Luego en mi trabajo que es un restaurants donde van sus "papas ricos" dos por tres cae uno de estos okupitas a cenar con los papas¡¡¡¡ yo no he conozcido hippies de verdad..ens erio..De ultima en Uruguay yo crecí mucho en ese ambiente, pero sería por la pobreza o mejor dicho por la vida gumilde que eran hippies de verdad... en fin..da risa..me gusto lo de la piedra en el arbolito jajaja
por lo del horario todo tiene su lado bueno y su lado malo, esta claro que te hacia falta la vida con amigos.. me alegro por ti..
un besote

ddriver ha dit...

andrea
gracies,m ho estic pasant de conya aquets dies sense fer res especial