dimarts, 14 d’agost del 2007

ANIT SOPAR A DAMASC

Ahir vaig fer festa,no tenia ganes de pencar despres del pasote de feina del dia abans... i res tu festa!!!
Vaig anar a sopar amb una blocaire,pero no us dire qui es perque no estic autoritzat,I´sorry!!
Pero si us dire que m ho vaig pasar molt pero que molt be,tot i les bronques per el tabac,habiam si el tabac sera dolent ara despres de cents anys fuman tothom.
Pero m ho vaig pasar de veritat que molt be,molt millor del que esperava i a mes vam fer una volta al mon,en unes horetes.
Vam anar directes al aeroport amb taxi evidentment(jo vaig en taxi a tot arreu,no es per farda,pero es aixi),alla el primer vol que sortia ens portava a Siria, a Damasc!!
-i perque no?
-estas segur?
-clar alla tambe donaran sopars ja veuras
-santa locura sommi
Vam sopar a Siria mirant la tele al-gecira(no se si s escriu aixi),no enteniem res tot i que tenia subtitols en Moro.Pero aixo era el de menys perque vam xerrar molt i tambe vam riure molt.
Era el millor restaurant de Damasc devant un impresionant monument i amb un servei exquisit...
Amb musica d alla de fons,ven fresquet que s estava...molt be us ho recomano.
Despres vam agafar un altre avio i de Siria vam anar a parar a Andalucia,no hi habia vols de tornada a Bcn i el mes a prop que ens deixaven era aixo i despres de caminar molt pero moltisim,algo exagerat el que vam caminar vam aconseguir que algu ens fes uns cafes en gel i em mala cara perque eram els ultims pero amb tants vols que volen?
Despres teniem varies opcions,pero es començava a fer tard i el cami al aeroport va ser tant llarg com el d anada i podiem haber agafat diferents vols pero el primer que sortia era un que ens portava a Galizia.
Ai carallu quina mala idea vam tenir,un lloc una mica desastros pero com deia ella el que menys importa es el lloc,alla no s enteraven de res pero dins aquesta disbauxa s estava be,al menys jo,i crec que ella tambe.
No hauriem marxat pero a mi em va entrar un strress que no se perque amb ho a gust que estava i corrents cap al aeroport un altre cop...checking i cap a Barcelona,la ciutat amb desgovern,no trobavem la bossa que habiem facturat,no hi habia trens no hi habia taxis...per fi em vam trobar un aparcat i sol..com si estigues esperantnos...i per fi ja estavam aqui fent plans per un proxim sopar qui sap si sera a Atenes o ves a saber on pero segur que hi haura mes.
En fi no res,ho volia escriure i ja esta.Es que els iaios veins meus no se collons celebran avui,que no vegis com van les molles del llit i aqui em teniu al pc esperant que s acabi el festival,espero que no duri molt.
L ultim cop el ritme era diferent,mes energic,amb mes ganes,tambe eran hores que el marid no hi era i hi habia uns paletes...no se si te algo a veure aixo pero el ritme era molt diferent.El ritme d avui m aburreix a mi i tot,que estic al altre costat de la pared...
Aquesta escala estan tots perduts,al arribar a la porteria m he trobat un altre veina entrada en anys abraçada a un home,que no em sembla que fos el seu marid pero...tampoc l hi he vist la cara perque ell no s ha girat...com esta el pati!!!Aixo es l estiu...
I ara la proba de que em anat a Damasc 2 afotos que em fet
quan marxavem








aquesta es feta desde la taula que teniem reservada fa molts dies








En fi hasta aqui puedo leer....que deien a un antic concurs de la tele

EL LLORO DEL TAXI

Avui i sense que serveixi deprecedent una mica de rumba,perque el hem fet avui ha estat aixo volar i volar i seguir volant i com es estiu una mica de festa major va be

4 carreres:

Anònim ha dit...

Caram amb el viatge a Síria!!!!!
l'estiu altera les hormones blocaires!!!!!!!
Vola!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo Mateixa ha dit...

Vaja, vaja, vaja...així que la So de Pau eh???, mmmm, aqui hi ha marru????? :-P

Quin bon viatge que vau fer caram, a mi mai ningu em porta de viatge, joooooooo :-(

Petons!!!!!

Cristina ha dit...

Si tingues marro amb tota la gent que parlo hauria muntat un harem amb blocaires masculins. Coi, al final em donaràs una bona idea guapaaaaa.

ddriver ha dit...

i aixo que no em explicat ni ho de la platja ni ho de la pluja d estels ni...tirititran