divendres, 17 d’agost del 2007

MES GRACIA I MES GUIRIS ATONTATS

Avui estic emprenyat i encara no se el perque,he treballat de mala ostia tota la nit,no se deu ser la pitopausia o es que m ha de vindre la regla pero avui no es el meu dia.Aixi que post curt abans de que m emprenyi mes.
Avui mes del mateix mes gracia,mes gracia i quina gracia,començo estar una mica fart de les festes aquestes,jo ja les deixaria aqui i prou,no vull ni pensar el que s ens ve a sobre aquet week end.
De la feina res a destacar...a si!!!
A les 21.00 he agafat un guiri(per variar)
-Drive me to New Camp
-esta tancat
-no em van dir que a les 21.45
bueno com es estiu igual tenen aquet horari ara..anem cap alla i per el cami,explicantme que es escoces...etc etc
-Bon partit avui(el guiri)
-a si quin el dels de Can Penes?
-einxzzz?
-l apanyol
-aquet no ho se,no estic molt al dia,el del camp nou
-el del Camp Nou?
-si,soc molt afortunat d estar aqui de Vacances i que jugui el Barça
-avui no juga el Barça
-si que juga jo tinc els tickets
-de Basket?
-no no football
-ui ui tu on vas?
-at the new camp to see Barça against Olimpiacos
-you are in a mistake
-jo?nooo tinc els tickets
-ensenyam els tickets que tu no vas al new Camp que dius tu
-no em vols portar,ets del Madrid?
-no insultis,i ensenyam els tickets
-aqui estan ...trofeu ciutat de Barcelona
-que maco es ser guiri,llegeix be,aqui no posa res de nou camp
-On juguen?
-que no juga el Barça!!
-pero si aqui ho posa
-i dale!!que tu tens billets per anar a veure els que estan de lloguer adalt de la montanya
-Witch montain?
-no t enteres de res,que has comprat tickets per anar a veure l apanyol contra Olimpiacos
-i el barça?
-el Barça be,pero avui no juga
-jo he demanat tickets per veure el Barça ...
-a on?
No se on collons m ha dit que ha comprat els tickets,pero deu haber algu que encara esta rient
-et porto a Montjuic?
-no se on es el partit?
-a Montjuic
-let´s go there then i el Barça juga dema?
-que noooooooooooooo
-sorry
-amb aquesta samarreta vas a veure els pericus?
-es la del Barça.la d Henry
-ja per aixo,tindras problemes amb els garrulos de la montanya
-quina montanya?
-deixau vas molt maco amb la samarreta aquesta,ja veurem com surts d alla
I cap a Montjuic amb la samarreta del Henry a veure l apanyol,ha baixat del taxi que encara no estava convençut de que no jugava el Barça,anava dient
-really?
I sonreia,com tingues l entrada a prop dels P.Brigades s ho hauran pasat be amb el pasarell aquet.Pobre home!!!
Jo m ho he pasat be pasant despres per alla quan baixaven aquells de la montanya i pasant d agafarlos...a un l he explicat perque estava aturat al semafor i el tio volia obrir la porta el taxi
-la meva religio no m ho permet portarte
El tonto pericu reia e insistia en tirar la maneta de la porta
-que no,que despres haig de netejar jo el cotxe
I fins que no he arrancat i he agafat a un guiri que hi habia mes endevant no ho ha entes.
Sort que aviat ja van fora la ciutat...
I amb la mala ostia adosada m en vaig a dormir...m agradaria saber perque estic emprenyat...
PD CAFEAMBLLET-Premi!!!!the meening of parrrrre if es Hotel Pere IV
PD(2);Aqui teniu l enllaç de la millor noticia del estiu

EL LLORO DEL TAXI

4 carreres:

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

que hijo de puta juaaaaaaaaaaaajajajajajjaa, todavá me río oensando en el infeliz con la camiseta del Henry, rumbo al "apanyol"...jajajaja, te queda lina la camiseta jajja serás cabrón jajaja como lo dejaste pobre infeliz..y que mal la gente que le vendió el ticket, igual el tendría que esforzarse minimamente con el castellano y sabe que los nombres no cambian demasiado (bueno es para lo unico que no s cambian los nombres, para el futbol, porque despues todo lo que sea titulo en ingles se destrozaespanyoliza jajja)
un beso y cuidado con la pitopausia jajaj hoy me haces reir...

Anònim ha dit...

Que cabron el del ticket del guiri....
He encertat l'hotel??? uuuuueeeeeeee
Com va la pitopausia??? jajaja!!
Per cert, tens un "regalet" al meu bloc, passat'hi quan puguis... petonets gentleman!!

Xavi ha dit...

El pobre va entrar al cap al final? O se'l van carregar abans d'entrar? xD

ddriver ha dit...

andrea
aquet veuria trofeu ciutat de Barcelona i ja em va tindre prou i no va llegir mes
Cafeambllet
vaja regal!!!!no calia
xavi
doncs no se jo el vaig deixar a la recta del estadi i ja el miraven malament pero jo vaig marxar rapid perque alla em surten granets,si estic molt de rato