dimecres, 29 d’agost del 2007

un altre photopost

Avui tampoc tinc temps d escriure post ni llegirne altres.Tampoc hi ha molt a explicar portem dos sense feina,a sobre avui hem pencat sota una calor infernal.
Tenia taxis tot el dia per tot arreu,per devant
per un costat
pel darrera
El mes interesant son les festetes que ens fotem a la platja cada nit,dema marxarem a Lloret a fer el Guiri!!!que fuerte!!!
L Holandes marxa dijous i abans de marxar com a bon guiri que es vol coneixer Lloret,festa grossa a la nit alla,dormir ja veurem on i dijous platja de Lloret,dinar de despedida i ja veurem si fotem algo mes...
PD;Una molt bona amiga meva ha obert un bloc i desde aqui us demano que la tracteu tant be com a mi
EL LLORO DEL TAXI
El cel a lo millor a perdut un angel pero jo estic perdent la salut amb aixo de pencar de dia,em sembla que no ho aguantare.
Apa Tavares per tots!!!tornem a finals dels 70!!!

6 carreres:

Anònim ha dit...

Escolta mestre... per casualitat vas entrar el passat diumenge al matí a l'aeroport d'El Prat amb una samarreta que posava 'Antimadridista' a l'estil Londsdale? És que jo venia de Helsinki, i vaig estar ben a punt de saltar a l'abordatge. Et juro que en aquell moment vaig pensar que eres tu... però portava tota la nit sense dormir, i vaig pensar que millor ho deixés per preguntar-ho per ací...

En fi, curiositat només! :P

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

de fiesta eh???????... guirisleando por ahi..incluye la borrachera azul????
ke cosas...me alegro que estes disfrutando¡¡¡¡ un besote

Eva ha dit...

bueno, ja veuràs com quan tornis alt eu horari habitual tornaràs a tenir forcs per actualitzar el blog....

Anònim ha dit...

Ei moltes gràcies per la promo!!!!

Petonetssss

ddriver ha dit...

Baccus
No diumengue portava la del Barça que hi habia partit,pero som molts...jajaja
Andrea
al final em sembla que no sortire avui i fotare kms al llit,estic cansat per una marxa dura,una cervesseta si pero marxa heavy a Lloret fins dema no..estic meditant encara que faig
Eva
No se que fare al final...si seguire de dia o de nit
Tania
De res ja saps per vos el que gafi falta

Anònim ha dit...

BooxFoorict http://buy-mobic.wikidot.com http://comprare-kamagra.wikidot.com http://neurontin.wikidot.com BooxFoorict