divendres, 3 d’agost del 2007

POCA FEINA POCS POST

Com duri molt aixo acabarem tancant aquet bloc,esta sent el pitjor estiu en molts anys,no hi feina,no hi ha ningu a la ciutat,a la nit es mou mes el tema pero a les 3 ja esta i tota la feina queda concentrada al port olimpic o rambles...un desastre...esta ple de guiris pero de motxila i botellon,nomes t aturen quant estan tant malament que no els pots pujar...habiam si els taxistes comencen a marxar al pueblo i els qu quedem treballem pero em sembla que aixo ho pensem tots i ningu marxa.
Aquets dies si no hi ha feina,no hi ha tema.El mes destacat i no es poc es que he conegut un altre blocaire,molt molt bona persona.
I clients?.....no se,cap especial un irlandes amb un barret com l indiana jones...interesant pero tant alcoholitzat que era dificil entendres...
Ah!!!i una colombiana,que m explicava que te un centre de estetica masculina i fan manicura,masatges...mils de coses i l hi dic;
-un masatge aniria be a mi,per l esquena
-fem masatge i quiromasatge
-no se m es igual
-doncs de 12 a 21 soc alla
-doncs no et dic que no
I s em acosta i em veu de polvo em diu
-i tambe tenim complements
L isidro i jo portem tota la nit donant l hi voltes als complements...ens te molt molt intrigats...i l unica manera de sortir de dubtes sera fer ho a sorts i que un dels 2 es sacrfiki per l altre i pateixi els complements i l hi expliqui al altre.
Jo crec que hauria d anar jo,ja que jo l he portat pero ell te mes tirada als complements ja veurem...pero com no aclarem qui va,tancaran per vacances i ens quedarem sense saber que coi son els complements.
I anit vaig portar dos cracks al aeroport!!!En Pau i l Artur!!
Aquet parell de cracks van vindre amb nosaltres a Milan al enllaç ho explico com els vam coneixer.
Aquets dos si que en saben,ho joves que son i la de viatges que fan,bojos per el futbol,quan tinguin la nostra edat tindran un curriculum de viatges a camps de futbol impresionant.
Van vindre amb nosaltres a San Siro,van anar a Paris sense entrada,pobres!!
Aquet any a part han estat al Bernabeu i al calderon(el dia del 0-6) I ara marxaven a Lyon a veure el comencement de la lliga Francessa,son una canya aquet parell i segur que farem mes viatges junts,Bon viatge amics!!
Quina enveja sana em donen.!!
Ah!!Nomes un retret Artur!!Your fucki´n t-shirt I don´t want to see it more in my taxi,ok?
No em surt l Artur amb una samarreta del Liverpool?I jo treballant amb la del Everton com la gent de be,es va salva perque som amics i perque en Pau tot i se Gunner es mes del Everton que del Liverpool,la samarreta de la cervessa barata no vull veurela al meu taxi.I´m an evertonien!!
Una abraçada a tots i la feina no dona per mes temes,habiam avui!!


EL LLORO DEL TAXI


fUNKY DE MOLTA CUALITAT

4 carreres:

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

ya me tenias preocupada..tantos dias sin post
pense que te habas agotado con el super post del otro día..
un besote chico taxiiii ahh el lunes voy al camping 3 estrellas de gava si tenes un rato podes darte una vuelta no???
ya te pasare el movil por mail besoos

El veí de dalt ha dit...

On fan els massatges peruans aquests amb complement? No serà el pis de sota?

ddriver ha dit...

andrea
gracies!!!ahir casi vaig alla pero eran 3 guiris moooooolt borratxos i millor no i vaig pasar d anar hi

ddriver ha dit...

vei ded dalt
son colombians,tela la colega com estava,et paso l adressa per mail i el primer que hi vagi que informi