dilluns, 20 d’agost del 2007

LA MEME DELS .....

Una noia molt molt simpatica,no tenia res mes a fer que donarme feina,i va i em nomina per fer una Meme,tocat els ous,no calia dona,no calia.

En fi es el que hi ha i sommi,quant abans acabem millor

1a: Quant temps portes com a blocaire?

Desde el 10 de març del 2006 a Blocat fins que la situacio es va fer imposible i a Blogger desde el 24 de maig de 2007

2a: Com et vas assabentar de l'existència dels blocs?

aixi

3a: Nomena cinc blocs que segueixes diàriament o amb molta freqüència.

5 nomes??? aquets son els mes frecuents So de pau(una bona amiga,tirititran),cafeambllet(feinada m has donat).gemminola(la padrina del meu bloc),el badiu dels micacos(aquet aprenc molt molt),lobo 0026(l alegria dels blocs),i mes pero estic gos per posarne mes i com la pregunta nomes diu 5....ho sento pero n hi molts mes

4a: Ets lector anònim d'algun blog?

no x deu

5a: Alguns autors que et despertin especial simpatia.

Aqui ho facil seria dir que em queieu fatal tots i feina acabada,pero com a un no l hi agrada dir mentides....faenon.

Pero amb l escusa del accident del altre dia puc pasar d aquet punt oi?el metge ja em fara un justificant i el penjare ok?

De fet,aixo ja ho vaig dir. i es un faenon del 15!!m ho vaig currar molt i ara em fot molta mandra osigui que aqui teniu l enllaç a la "5ªenmienda"

6a: Amb quins cinc blocaires te n'aniries de gresca?

5??¿¿??Amb en el vei de dalt segur,perque es fot la festes mes grans en el mon blocaire,que injusta i que desagradable es aquesta meme,perque m aniria de festa amb tots,cadascun teniu el vostre punt,la vostra dosi de bojaria que us fa a cadascun inimitable i unics i seria una experiencia anar de festa amb cadascun de vosaltres,tots junts poder no,seria kaotic em sembla,pero d un en un,o tres en tres estaria de collons.

7a: Amb quins tres blocaires passaries una nit de bogeria sexual?

Si no puc amb una!!!

Pero degut a la sequia que pateixo igual m intereseria mes tindra una nit de bogeria sexual amb totes i despres decidir amb quines 3 em quedo.Seria millor,pero la meme no diu aixo oi?

3??????

Per ordre que les tinc a els meus favorits...Cristina,cafeambllet,andrea,jo mateixa,shia,deja vie,marina,querida enemiga,la reusenca,la joana,la Senyoreta romani...i sobretot amb la mireia i la candela i m en deixo moltes pero no tinc ganes de fer mes enllaços,algunes com l Yrun que necesitaria permis d en Davidet,la padrina pero tampoc ho faria mai em cau molt molt be el seu Murenu...etc etc

Pero ja dic l ho ideal seria probar ho amb totes i despres fem el ranking.

Al meu perfil hi ha el mail podeu anar demanant hora

8a: T'has enamorat alguna vegada d'algun blocaire?

jejeje

l amor es mentida,l amor no existeix,l amor va desapereixa fa molts anys i avui en dia s en diu d una altre manera al que representa que substitueix a l amor.

9a: Estàs satisfet amb el teu blog?

Doncs molt,la veritat,es una castanya per a molts pero a mi m agrada perque es el que jo vull,la plantilla feta per Gemminola m encanta i dins explico el que volia explicar,a mes de paranoies meves,que el llegeix poca gent?...i que esperaves que fos un best seller?Aixo es el de menys,per a mi es algo gran perque m agrada molt escriure i comunicar i m omple molt que es el que buscava.

10a: Tria entre 3 i 5 blocaires perquè responguin aquestes preguntes en els seus blogs:

Ara ara disfrutare jo,habiam a qui l hi donc feina je je je.

And the Oscar goes to......tirititran tran tran....

So de Pau,perque aixi actualitzara el seu blog

Danichan,com som colegas i compartim amistats ara tambe compartirem memes

Shia,perque estreni la nova linea telefonica

Andrea,t ha tocat,hauras d aplaçar un "asado"per culpa de la meme

i cinque....no trobo ningu que no estigui nominat o ja l hagi fet pero tatxan txan the 5th oscar goes to...

Romani,habiam que ens explica,ho sento noia t ha tocat.


Ho sento jo no volia pero ha vingut com a vingut

PD;Aquet bloc no accepta mes memes sino venen acompanyades d una invitacio a sopar amb la corresponent nit de bogeria sexual.

Abstenirse homes que no s accepten memes "baix cap comcepte"que deia aquell.

La direccio




EL LLORO DEL TAXI

Avui fa falta molt bona musica per desengrasar despres de la meme aqui teniu una canço que m agradava molt molt punxar



Aixo feia omplir la pista,feia que les femines es movesin de la menera mes sensual...uiuiui ....com estic pensant en tanta bogeria sexual.....una dutxa freda?

FUTBOL
Nova seccio del dilluns,resultats dels meus favorit teams.
Aquesta setmana a part del Ajax,fracas absolut
de graafschap
1 Ajax 8 1ª Jornada de Erevisie
Ste.Etienne
0 Bordeaux 0 4ª jornada lliga Francesa
Reeding
1 Everton 0 3ª jornada Premier League
Inter Milan
0 Roma 1 Final supercopa d Italia
ah!!!i el Peñarol s ha emportat el trofeu centanari del Torino
,al guanyar per penaltys,va por ti ;)

12 carreres:

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

PEÑAROL SERÁS ETERNO COMO EL TIEMPO..FLORECERÁS EN CADA PRIMAVERA.....Vamo' arriba el manya carajo¡¡¡¡¡

Ahora que sobre el meme...a ti te dejó atontado el golpe no????? pasando memesss..hay que joderse..

ahora que se supone que lo de Peñarol es el regalito no??? no será lo del meme??? besoossssss

ddriver ha dit...

andrea
es que no sabia como decirtelo,y digo vamos primero a enjabonar...

Jo Mateixa ha dit...

Vengaaaa, ja en tinc dos que tindrien una nit de bogeria sexual amb mi, ondia tu, al final l'hi agafaré el gustet i tot al tema eh!!!! :-P

ddriver ha dit...

jo mateixa
si pero has de demanar hora al mail que treu fum i ...no se com ho fare

Cristina ha dit...

Uffff vés a saber quan el podré fer. Ja saps que sóc una persona tannnnn ocupada,jejejeje.

ddriver ha dit...

cristina
escuses escuses

Anònim ha dit...

què és un meme? una auto-entrevista? Una manera de pujar-se l'ego un mateix al seu blog? Jo és que amb aquests encàrrecs en cadena o el que sigui no hi crec, i de moment prefereixo posar al meu blog el que a mi em sembli, i això del meme no ho crec convenient, en tot cas espero que ho entenguis i no et piquis pq no faci el teu "encàrrec". Per altra banda, si vols k et respongui a les preguntes d'això en un email privat, cap problema. Però no al meu blog. Ho trobo una manera com de intentar fer-me sentir una persona interessant, i el meu blog no va d'això...

ddriver ha dit...

danichan
Nomes es un joc que m han pasat,a mi sincerament el que poguis respondre m es igual,nomes t he posat a tu perque et tinc apreci i punt pero sabent ho segur que no pasa mes

Eva ha dit...

jajaja ho dius tot indignat això de no ser lector anònim de cap blog...va confessa, que tots fem una mica de voyeurs!

ddriver ha dit...

eva
tujuru
soc tant tonto que ni aixo

Anònim ha dit...

Aquí la noia simpática que no té feina i va passant memes, jejeje ;)
Confessa: en el fons t'ho has passat bé, encara que sigui per la nit de bogeria sexual, jajaja!!!
Petonassos!!!!!!

ddriver ha dit...

cafeambllet
be m ho hauria pasat si haguesiu demanat hora totes al mail....no se deu haber algun problema al mail que no arriben les perticions d hora