divendres, 31 d’agost del 2007

TAXISTES ON TOUR

Avui per variar no tinc temps per escriure..
Pero tinc una gran noticia per a mi.Ja s ha fet el sorteig de la Champions i per fi podem saber on anirem de vacances l Isdro i jo!!!
Si les nostres vacances cada any depenen de les eliminatories que aconsegueixi superar el Barça a Europa.
Es emocionant no saber mai on aniras de vacances fins que hi hagi el sorteig desitjant el besiktas,Dinamo de Kiev o Steaua de Bucarest,per poguer fer un viatge a un pais d aquets,ja que el millor de la lligueta del any pasat va ser el viatge que vam fer a Sofia i Plovdiv.
L Isidro,mai a estat a escocia i desitjava el Celtic de Glasgow.
El Sorteig va volguer que ell casi l encertes,ens ha tocat el Olimipc de Lyon,Sttutgart i Glasgow Rangers.
De la lligueta,tot i no tindre emocio els partits a camp contrari,escullim un dels 3 desplaçaments per fer turisme.
Abans del sorteig,en algun dels sopars estudiem els posibles destins i s intenta fer una seleccio de llocs on anirem.
Perque el billet d avio s ha de clickar nomes se sapiga l´emperallament perque Rayanair no tingui temps a decidir una pujada de preus.
Mai es pot decidir be la seleccio de destins per la dificultat de saber qui?i de la gran varietat de destins que podem trobarnos,al final del sopar l isidro acaba dient com sempre
-el que tu creguis,m en fio de tu,mai erres a l hora d escullir un lloc
I la sort ha volgut que m ho poses facil,nomes acabar la paella ahir,cap l ordinador a veure dates dels partits i rivls amb qui em de jugar i era facilisim.
A Lyon si anem seria en cotxe,i nomes en cas de que fos uns cuarts o algo aixi.
A Sttutgart,no tenim cap interes en anar hi,ha no ser que dema conegui a una sttutgariana a Lloret.
I Glasgow,era casi el desti preferit per ell i casi que per a mi,si no habia un equip del Est.
Total que tornen "Taxistes on tour"Ara Glasgow!!
Ja tenim billets,sortim diumengue 21 d octubre fins el dia 25,amb l Idea de visitar Edimburgh i Glasgow,de Glasgow basicament els estadis de futbol,fotre una bona festa i anar a Ibrox Park,estadi mitic del futbol europeu.
De petit m agradava mes Rangers que Celtic fins que et llegueixes l historia d un dels altres i cambies.
En fi that´s the good new!!

EL LLORO DEL TAXI

No podia posar cap altre canço que no fos aquesta avui,apa Bona nit

6 carreres:

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

Pues me alegro muchiiiiisimo por tí..ya en octubre te llegará la hora de darnos envidia¡¡¡¡ como va el otur guiris, toca lloret eh..no te portes muy mal¡¡¡
mañana empiezo a trabajar..asi que no toy de humor ehhhh..besoos

La Loren ha dit...

Buenisimo tu viaje, que lo pases barbaro. Te adjunto una foto del monumento a la bandera de Rosario, iluminado. besos

lo siento pero no puedo mandarla porque no pasa, es muy pesada. vere despues. Perdona.

Anònim ha dit...

Ostres!! estic desconnectat del futbol. En sortejat la champions i jo m'assabento ara. Grup fàcil,fàcil.
Sense cap dubte dels tres destins el millor és Glasgow i on ha de caure una victòria segura.

raul rodriguez ha dit...

Alguien dijo que LA VIDA ES EL TIEMPO QUE TRASCURRE ENTRE PLAN Y PLAN, y este vuestro es un gran plan. Me parece unaa buenisima forma de hacer turismo, hace dos años conocí a unos chicos italianos que se habian recorrido el mundo con el Milan.
Suerte para ti, para el Isidro y para el Barcelona.
Haceros unas fotos en faldita de cuadros. un abrazo.

ddriver ha dit...

Andrea
amb ho contenta que que tindrias que estar per tornar a treballar i no tindra que patir campings plens de guiris...
La lOREN
Procuraremos pasarlo en grande
STK 456
No ho fem per el rresultat,es millor anar a un camp que costi molt que a un que sigui facil,pero escocia es un desti molt guapo,i Glasgow es una ciutat on es respira futbol,com Liverpoool i volem ser hi
RAUL
Mariconadas las justas jajaja no heremos fotos con faldas ni con tangas.
Un cliente una vez definio nuestras vacaciones como viajes de FUTBOL Y CULTURA,decia ;algo que nunca me habria imaginado