dilluns, 6 d’agost del 2007

JE T AIME NON PLUS

Ahir va ser una nit que v a estar be.Jo estava molt gandul i no volia pencar molt i m en vaig anar al aeroport,feina facil poc esforç i si fa o no fa la mateixa pasta o mes amb sort.
L aeroport es com anar a jugar a una maquina escurabutxaques,si et toca...i casi be mai toca.
Ahir la primera carrera al poligon Mas Blau,el que hi ha dins l aeroport!!tela!!cagada a la primera carrera.Pero com ja era alla ...tornem a tirar a la maquina.
I premi!!!A Salou!!mira tu 150eur(amb suplements i propines) per començar la nit!!
Vaig seguir tirant a la maquina,ja que tenia un bon coixi per seguir jugant i no em va anar malament,viatgets a Bcn pero macos.
I despres pista!!!Pista es pista,habiam com ho explico,pista es circular i circular i seguir circulant per la ciutat.
Crazy night!!!Tot el patiment d entre setmana,el cap de setmana ha estat molt be,pero avui diumengue a les 4 s ha acabat tot,ja tenies que rscar per trobar i tenin la fulla(la recaudacio) feta no era plan.
He portat una parella que s estimaven molt molt,m han agafat ganes de saltar darrera i partipar del amor que tenien,pero he aguantat com bon profesional.Molts moviments darrera...ui ui...i si!!
Quant han baixat m he trobat aixo
No es una bossa de preservatius,es una bossa que dins porta una anella vibradora,be portava,a mi nomes m han deixat l embas.
Tota la nit m ha tingut molt intrigat el tema,diguem antic,pero en ma vida ho habia vist aixo.El preu son 11euros,segons les instruccions porta una bateria,dona gust a tots dos i molt important per els agonies,la bateria quan s acaba no es pot substituir(diu)no he vist cap paper amb la garantia pero i si la bateria s acaba abans d hora?
Gracies aqui he sortit de dubtes,20m tenim,el que es distregui 11 euros mes.
Al you tube he acabat de documentarme en el tema ja que la meva ignorancia era molt gran,Aqui esta l anunci d aixo

I hi ha poblacio que inclus dona lliçons sobre el tema

Pero per mi el video mes interesant es aquet,crec que m agradara aquesta cosa,corre correte las pelas

EL LLORO DEL TAXI


7 carreres:

Déjà vie ha dit...

ja tinc ganes d probar-lo jo! no he vist els video pro dspres amb mes calma ja mels mirare. Aix m'han entrat ganes. A vera si en compro un avui. :P

Anònim ha dit...

Jajaja jo això ja ho havia vist xD Però què ho han fet servir al taxi???? Ja pots estar passant el raspallet no sigui que t'hagin deixat el rastre del cargol xD !!

Anònim ha dit...

Bé, benvolgut DDriver, a la Maria, li van regalar un i, què voleu que us digui, està bé, però tampoc és per rasgar-se les vestidures. Ara, qualsevol joc, que serveixi per trencar la monotonia sexual d'una parella,sempre és positiu... (malgrat el preu)

ddriver ha dit...

deja vie
Habiam si et pasara la corrent!!!coneixament eh?
Gemmi
No cal respallet,ahir hi habia molta feina i enseguida va pujar mes gent i quan jo vaig mirar al acabar ni rastre del cargol
Avi
Aixi no em gasto 11euros no?es que serien 11+70 je je

Anònim ha dit...

Doncs.... jo prefereixo els vibradors naturals... ;)
Petonets

ddriver ha dit...

cafeambllet
tu si que en saps

ddriver ha dit...

cristina
pasa de tot...11+70?si no tinc parella i ho vull probar...igual es molt barat ho de 70,es que no estic molt al dia d aquets preus