divendres, 24 d’agost del 2007

UNS DESPISTATS

75%How Addicted to Blogging Are You?

Mingle2 - Dating Site


Aneu a veure l Eva
I sabreu el grau d adiccio als blogs teniu....
Avui fa una setmana del accident que vaig tindre,fa dies que penco de dia i s en fa extrany un divendres nit aqui a casa i a punt d anar a dormir,quant ara podria estar transportan carn amb alcohol...
Els del dia no son tant simpatics com els de la nit pero no deixen de ser curiosos.
Avui m aturat una parella;
-tenim un problema
-quina sort jo 3000
-no trobem el nostre cotxe
-ens pots donar unes voltes habiam si el trobem?
-si per on?
-es a prop del paralel pero no sabem on
Estavam a Paralel/rocafort em pujat Entença fins Gran via res,em baixat Rocafort res,em agafat floridablanca res,em baixat villarroel tampoc,manso tampoc,parlament tampoc..
-pero tant carinyo l hi teniu al cotxe?voleu que us porti a un concesionari i compreu un altre?
-no fotis!!!
Pujem paralel,tampoc,girem Entença...
-Per aqui ja em pasat eh?
-doncs no se,busca algun carrer ....
-eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!
Entença/Floridablanca habemus auto!!!
-pero si aqui hem pasat i no heu dit res
-som aixis...
Gent despistada eh?Jo tinc un amic que cada divendres nit apuntava en un paper a quin carrer tenia el cotxe i dilluns ja ens veies a tots buscant el puto PAPER!!!!Quins pedals que agafava el colega!!
Avui poca cosa mes he fet un viatge a Sitges
I poca cosa mes avui,nomes dos cosetes que vull posar o no dormire tranquil

Aquet peto tant dolç per la Cristina amb tot el carinyo del mon,anims
I una foto que he fet l imposible per poguerla fer avui,no me coincidia la feina pero aqui esta
Es para ti Loren(per primera i ultima vegada en castella)espero que te haga ilusion,al menos asi lo he creido yo y aqui la tienes
I res mes let´s go to sing a song?(qui ho deia aixo en una canço?volta gratis en taxi a qui ho endevini)
EL LLORO DEL TAXI

Avui una supercanço dels anys 70.La primera vegada que la vaig sentir va ser a Directisimo amb l´Iñigo

9 carreres:

Anònim ha dit...

Jo tinc un colega de la feina que va denunciar el robatori del seu cotxe. Al cap de dies el van trobar on l'havia aparcat. Anava massa torrat.

Cristina ha dit...

Gràcies pels ànims!!!!

ddriver ha dit...

stk 456
pero molt eh?i la poli incapç de trobar el cotxe oi?jeje

ddriver ha dit...

Cristina
de res

Eva ha dit...

caram!!! merci per la propaganda gratuïta...
bé,e spero que aviat tinguis el cotxe llest i puguis tornar a fer el teu horari habitual....és un pal anar canvaint d'hores els bioritmes s'alteren!

Enric Caujapé ha dit...

Caram !!!...Donna Hightower....supérbia !!..i una grandíssima cançó....si senyor !!!.
Salutacions, he gaudit molt del vostre blogg.....ho seguiré fent mentre em quedin dits

ddriver ha dit...

eva
No es gratuita,no t ha arrivat el rebut?mira al mail
Orbison
no seras roy de nom?
M alegro que t agradi la Donna

Anònim ha dit...

això del cotxe em recorda a l'altre dia, que després de buscar una estona el cotxe sense èxit, vam trobar una pegatina de la guardia urbana dient que se l'havia endut la grua, quina rabia, amb lo cara que és la grua!!

salutacions

La Loren ha dit...

Muchas gracias por la foto,ha sido un placer ver algo asi, una emocion muy grande. Parece mentira que todo aquello aun exista. Un abrazo muy grande, con todo cariño