divendres, 24 d’agost del 2007

VISCA L ACCIDENT

















Aviat a l embaixada Holandesa em contractaran com a translator.
Avui he dinat amb la meva amiga i despres teniem que anar amb l holandes al Nou Camp,pero tambe teniem que buscarli un camping i no ha pogut ser(el Nou Camp).
Despres hem fotut unes birretes al camping,el tio aquet es molt agrait i molt explendid.Ho vol pagar tot,tot el rato.
Alla a la taula del costat hi habia unes noies que a un nen(20 anyets) que ve amb nosaltres avegades l hi agradaven i tot el rato m anava preguntant com es diuen coses en angles per dirlis.
Un cop l holandes s ha aixecat,ha ensupegat amb una d aquelles..Al demanar perdo,han començat a parlar amb Holandes,tambe eran holandesas.I a mes les coneixia d una rave a Groninguen.
Hem començat a xerrar molt amb ellas,sobretot en R(holandes),i jo que anava traduint d un costat al altre sense poguer fer la meva.
Per mes Inri s han apuntat uns del poble i aleshores ja no donava abast jo;
-digali...
-preguntali...
-mira habiam que m esta dient aquesta..
Em donaven ganes de traduir malament al final i crea mal rotllo perque no m emprenyesin mes...pero ens ho hem pasat be,sobretot jo i en R,totes parlaven amb nosaltres al final,amb ell com es Holandes i amb mi perque era l unic a qui entenien.
Pero ara anaven a la platja i jo no m aixecare dema si vaig,total que els he deixat sense tarductor ara i el que deu esta triunfant es en R,els demes deuen estar amb el seu ingles macorronic intentant fer el que poden;
-yU gUd
-mi playa
-yU venir playa?
Era per veurel´s jajaja.
Ja s ho faran,la meva sera dissabte que diumengue tinc festa.
L Holandes ens ha ofert la casa seva a Utrech per quan jugui el Barça contra l Ajax...un crack el tio aquet i ens em caigut molt be tots.visca l accident que vaig tindre que m ha fet cambiar els horaris.
EL LLORO DEL TAXI

Avui una gran canço,d un gran cantant id edicada a tothom

5 carreres:

La Loren ha dit...

amigo no entiendo el catalan y eso que tengo conocimientos de frances y esto tiene un poco de todo, pero me cuesta. Mi abuelo catalan vivia en La bordetta 14, existe eso?. el me hablaba del Montjuich, de la rambla y de los lupines. Era lindo verlo hablar e irse mentalmente de viaje

Anònim ha dit...

Juasssssssss
ja et veig de translator fiestero, jajajaja
aviam quina en lies demà, ja ens explicaràs!!!!!
Kisses!!!!

Uribetty ha dit...

Colló! I paga birres aquest holandès? Jo mhi afegiré a veure si paga una pinta de heinekken!
Salut!

Eva ha dit...

jajajaja demana que et paguin una taxa especial per traductor jejejejee
un siplement d'aquests del taxi...

ddriver ha dit...

LOREN
Si que existe,en el siguinte post te lo enseño,montjuic i els rambles tambien pero los lupines?¿?¿?¿...
CAFEAMBLLET
Dema res que s apanyin vull dormir!!!!!!!que es aixo de tant sortir?on s ha vist?
URIBETTY
Nomes paga Estrella,com diu ell la cervessa del Barça
EVA
Si!!m emportare el taximetre de festa,i cada cop el posare,ja veuras com aprenen rapid