dijous, 9 d’agost del 2007

DIGERIDOO

Com no puc dormir escriure un post.Tot i que anit no va pasar res especial,a part d una bicicleta que va decidir que el millor per frenar era el meu taxi...sort que no es va fer res el taxi!!
A part d una furgoneta que devant meu es va saltar un semafor vermell i una moto que sortia abans del semafor...es van fotre una llet!!!!pero ningu va pendre mal,tot i que pensava aquet s ha matat..
Despres vaig veure una dona amb una L que s emportava un peato i per sort tampoc va ser res...
A part de tot aixo res a destacar,be si!!Em va pujar al taxi un tio amb una funda com les de les escopetes
-portim...
-per fi!!!
-per fi que?
-per fi algu s ha decidit a protestar a tiros i no cantant!!
-no es una escopeta,es un instrument musical
-a si?
-vols que l obri?
-si i que es ?
-un digeridoo
-einzzz?
Es un instrument australià,n hi ha de bambu,de no se que mes i de plastic.N hi ha de totes mides fins i tot mes grans que una persona.
I la curiositat del instrument segons em va explicar es cada cop que puja a un avio,al guardia civil de torn l hi ha de tocar algo perque es cregui que es un instrument,ja que a les bodegas no pot anar,ja que el minim cop trencaria el instrument.
-vols que el toqui?
-si tocala sam
I aixo sona like aixi

Dins el taxi aquet so impresiona,es supergreu,pero em va agradar moltisim com sonava.
I a la xarxa he trobat les coses xules que es poden fer amb ell,m agardat aquet instrument
EL LLORO DEL TAXI
M oblidava de la canço d avui,i aqui la teniu,una que m encanta del Al jarreau


2 carreres:

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

es que la cultura del mundo se sube a tu taxiiiiiii¡¡¡ no necesitas viajar a como vas jajaja un besote y ya marcho a girona.. a ver si caigo por llança...

Anònim ha dit...

Com diu l'andrea, el món va a parar al teu taxi!!!!
Que bo lo del guàrdia civil...
jo l'he sentit i es un so que impresiona i et quedaries escoltant-lo durant mooooolta estona...