dimecres, 15 d’agost del 2007

FURBOR

Avui vull parlar de futbol,fa molt de temps que no ho faig.....aqui al bloc es clar!!!A la vida real es una constant.
Futbol es la meva religio,es de les coses que mes m omplen,per molts una idiotez pero per a mi es algo molt gran.
Ahir en broma em van dedicar un acudit pero no esta gens lluny de la realitat,bona observadora!!;) UN D AQUETS SOC JO,TEMPS ERA TEMPS
Ahir al treballar vaig decidir fer el gandul,vaig pasar de fer pista(circular per la city)i em vaig dedicar al aeroport,pero tota la tarda-nit,i no em va anar malament,de fet millor que un dimarts normal a la pista tot i no treure el premi gros...se sortia molt rapid no mes de 25m d espera.
Molts tornaven de vacances<,altres venien de vacances ...Els catalans que tornen tenen la costum de preguntar al taxista(despres de fotret el rotllo d on venen i com s ho han pasat i ho car que es allo).. -i aqui que tot be?hi ha alguna cosa nova?el temps? Resposrta meva -Aqui tot va de collons,vivim a un mon perfecte..es una pasada ho be que van les coses aqui -a si???i aixo? -els trens no van ni amb piles!!!cada dia per culpa del Ave fallan,els generadors de llum segueixen molestant a tots el veins,les meletes del aeroport es perden continuament,el trafic una pena,inundacions,desgovern,gent tirada per tot arreu,no es pot caminar per el centre de la ciutat de la de guiris que hi ha.. -i aixo es anar be el pais?esta com el vam deixar -que va estar millor!!!!el Barça esta guanyant tots els partits de pretamporada,per l asia 0-3/0-1/0-4,el Madriz ho esta perdent tot,no guanya ni de casualitat,a mes s esta gastant un dineral per fitxar malament i l apanyol tambe ho esta perdent tot,ha iniciat el seu cami a segona divisio,per estrenar el seu camp nou a on es mereix....A mes han fet una gira per Angleterra i els han ostiat a tots els camps...
I aleshores tots coincideixent amb mi
-ostres doncs si que es un mon perfecte aixo,si tens rao el pais va de collons,es igual ho dels trens i la llum...si el Barça va be i els altres perdent que mes volem?
Avui a les 18.oo juga el millor equip del mon contra el Bayern de Munchen,un servidor evidentment no pensa anar a pencar fins que acabi el match,avui poder perdem,l equip Bavares esta molt mes rodat,ja ha començat la lliga i nosaltres ens estem posant a punt encara osease que no s ha de tindre en compte el resultat pero avui el que vull veure es com han tornat en Messi i en Milito...
Anit un altre alegria,per arrodonir aquet mon perfecte my second team,Everton,of course!!va guanyar el segon partit consecutiu a la premier per 1-3 al camp dels Spurs,dos partits 6 punts aquet any promet,nomes desitjo que l hi toqui a la Ueffa algun equip de les Espanyes per poguer anar a veure´l.
La meva bojaria per el futbol fa que tingui simpaties per algun club a algunes lligues,evidentment el primer es el Barça i no el cambio per res,el segon l Everton,i mes del gran dia que vaig pasar a Liverpool i entran a Goodison park,.
A Holanda no cal ni dir ho l Ajax,equip d on va vindre el guru de my religion.
A Italia sempre m ha tirat L Inter,i a França les verts(Ste.Etienne)un gran equip als anys 70.
Tambe podria fer com l Isidro i anar nomes amb els equips guanyadors,Liverpool,Bayern,Milan...tots els equips del Govern del corresponent country,ja l hi dic jo a ell
-no entenc com ets del Barça,amb la clase d equips que t agarden ho llogic es que fosis del madriz...(comentari que l hi emprenya molt jeje)
En fi haig d anar acabant el post perque no tinc tabac i aqui no es pot estar sense fum,ja veurem on trobo tabac avui a aquet poble.
Una resenya mes i prou,el Ste.Etienne aquest any tambe va be,va empatar amb el Monaco i va guanyar al Valenciens,4 puntets en 2 partits no esta malament,tenin en compte els anyets que ens esta donant ultimament.
EL LLORO DEL TAXI

Avui no podia ser d un altre manera,los Mojinos Escocios!!!Sexo,furbor i rocanror!!!No te desperdici la lletra,un crack el Sevilla aquet!!!

6 carreres:

Jo Mateixa ha dit...

Tu ets Pericu oi??, juasjuasjuasjuasjuasjuasjuasjuas

;-)

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

hombre... y de Uruguay... Peñarol¡¡¡¡¡¡¡¡¡ ya puedes ir sumandolo a la lista..además si miras sus títulos verás que no es ningún club de mala muerte ehh¡¡¡¡

ddriver ha dit...

jo mateixa
pericu jo???????????
que porto alas?
Si us plau home si us plau,a mes no es un equip catala oi?

ddriver ha dit...

andrea
no t enfadis pero nacional?no es millor diuen?I don´t know
Ja m informare jejeje
no se es una lliga que mai m interesat pero si m agradaria veure un partit al estadi Nacional

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

Mira el estadio de Uruguay, se llama Estadio Centenario.y es donde se jugó el primer mundial...Y si miras las estadicticas Nacional y Peñarol ostentan copas intercontinentales y Libertadores y son ambos grandes..pero bueno yo soy de Peñarol¡¡¡

ddriver ha dit...

andrea
si es verdad estadio centenario,no se en que estaria pensando.
I lo de Nacional solo el nombre ya da yuyu