dissabte, 11 d’agost del 2007

MES DICCIONARI CLIENTATONTAT-TAXISTAQUEEMDIUS

Ahr divendres va estar be,va estar com tots els divendres que ja es molt,tenin en compte com portem aquets dies.
Una de les primeres carreres,m aturan una parella portuguesa a les rambles i
-a Montjuic a ver las mejores vistas de l CIUDAD desde el punto mas alto
-Molt be pero mes alt es el tibidabo
-despues primero montjuic
-ok
Els porto alla i primer vam veure el palau,despres vam pujar a veure la torre calatrava,l estadi olimpic..despres el castell,fundacio joan miro...i cap el tibidabo.
A mitg cami la dona estava farta de voltetes i va dir que no cap al hotel,llastima,no hi habia molt moviment i aquets m anaven be fins que s animes una mica la feina.
Els deixo al Hotel i alla mateix m aturan una parella carregats de bultos,pero d una manera exagerada,com si acabesin d arribar de les illes...Eran 2 rumanessos i ja tenim un altre paraula per el diccionari
-Raera Belasera
-toma ja!!i aixo que es?
-raera belasera
-ja ja pero on es?
-tu no estudiar taxi(amb la cantarella que fan les rumanesses quan van al tren demanant-;tengo niñio pequeñio por favor aydameeeeeeee)
-si jo vaig estudiar molt com un boig i tinc tres masters en taxi pero reara belasera...
-uixxx tu tas tonto raera belasera
-anem a mira la guia Riera alta,riera vallvidriera...
-no no raera belasera
-joder escriu ho habiam
-yo no sazbe escribir pero especta
Comencen a obrir paquets alla al mitg i vinga paquets i mes paquets,tot de bultos oberts alla al mitg de la carbonera fins que troben un paper runyos el llegeixo
-area de Bellaterra!!!!!!!!!
-si si raera belasera
-no area Bellaterra
-si si raera belasera,tu conoces?cuanto?
-no se 40 o 50
-vamos
Aleshores em van explicar per el cami que venien de Mallorca i alla els recullia un autocar per anar a Rumania,a casa per fi despres de molt de temps.
A mitg cami sona el telefon de la dona,i es fot a cridar,emprenyada molt emprenyada...i de repent es fot a plorar mentres parla per el movil,al mariT se l hi anava transformant la cara i jo pensant uiuiuii la que em caura al damunt...
-que pasa senyora?(quan penja)
-tu te crees que el conductor del autocar me dice ahora que no cabemos en el bus ...
-no tenieu billet?
-si si hace semanas,tenemos reserva...hemos venido espresamente desde Mallorca,coje un taxi i ahora dice que no nos puede llevar
-pero aixo no pot ser,que digui que no i no veniu desde Mallorca aqui
-dime tu que yo hago ahora
-tornem al port
el marit-no no tira(l home semblava un altre tenia una cara de mala llet...)
I cap el area de belasera que em veus a mi,tota aquesta conversa amb accent rumanes que a mi no m agrada,el que m agrada del rumanes que pillo algunes paraules de les converses i m imagino les altres..com es una llengua que ve del llati tambe...Alla l area em van pagar i es van quedar...no se com acabaria el tema pero a hores d ara igual hi ha un chofer de bus alla amb el coll tallat..l autobus venia avui,tenien que estar 20hores esperant el bus alla,cosa que haura fet que la mala llet hagues anat creixent.
Vaja putada!!!si aneu a Romania no hos creieu a ningu perque ja veieu com les gasten,el mes segur es que algu ensabones al xofer perque el portes en compte d aquets i alla deuen estar esperant encara.
I despres a la nit m atura una noia jove i em va regalar una altre paraula per el diccionari,encara que aquesta te mes llogica i nomes es una traduccio literal del catala
-can you drive me to the Diamond square?
-on?
-Diamond square?
-ostres que guapo!!ningu mai m habia dit aquet nom aixi
-m han enviat un sms i posa aixo
-no no esta be,sommi,sona com a les pelicules,sembla un altre lloc i tot
El cas es que vam estar tot el viatge parlant en angles fins que arribavem casi,i l hi pregunto d on era i era una Italiana de Savona.
-I es necesari que parlem angles?
-potser no
-jo crec que si tu parlas italia i jo catala ens entendrem
-provem ho
De Savona,jo conec Savona,i vam parlar del seu poble,jo vaig fer uns dies un cop a prop a Varazze.Aixo es al mar de la Lighuria,molt a prop de Genova,al 94 i vaig estar alla.I aquet ultim any quan vam anar a veure la supercopa d europa tambe vam fer un volt per alla a prop per Imperia,San Bartolome de mare,Diano Marina...
Molt simpatica l italiana i aviat la vaig deixar a Diamond Square.
I res mes,nomes una noticia d ultima hora el meu equip d angleterra l Everton ha guanyat el primer partit de la premier league.2-1 al Wigan at.Anem tercers a la lliga despres d una jornada habiam el que dura!!

EL LLORO DEL TAXI
Avui una d en George Benson,un altre dels grans

9 carreres:

Anònim ha dit...

Ostres quin embolics linguistics, en el fons mentras pencas t'ho tens que pasar de conya.

Anònim ha dit...

Raera Belasera, juas. Jo també em pensava que era alguna riera.
Si et poses a pensar, tampoc es tan diferent...

Salut.
PD: Tu que has anat a Liverpool, que em recomanes que visiti?

Anònim ha dit...

Amb la capacitat de deducció que tens, si ti poses seràs el rei del sudoku. I del diccionari.
Un escrit molt interessant. Quina putada la dels pobres romanesos!
Fins aviat.

ddriver ha dit...

striper
si si pero pencant

ddriver ha dit...

apocalipshit
ahir et vaig deixar un coment

ddriver ha dit...

franciscu
capacitat de deduccio no perque van treure el paper sino encara estan alla,mes dun cop algun s ha quedat a terra per mposible entendre´l

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

me partoooooooo jajajja e con el diccionario jajaj hoy le contaba justo a mi hermana el del linares de velez jajajaj ke hijos de... un besote neneeee... hasta mañana sigo en girona

ddriver ha dit...

Andrea
quina enveja estar a Girona

Anònim ha dit...

Gracies. No recordava que ja t'ho havia preguntat ... a veure si convenço als demés i voltem una mica per la zona.

Salut.