dissabte, 18 d’agost del 2007

PUTOS BORRATXOS!!TOTS PENJATS

Anit mes festes de Gracia,mes kumbes i mes borratxos.Molta gent carregada d alcohol.
L ambient estava per plegar abans d hora.Ho veiem malament,i de fet l Isidro va plegar abans,sobre les 3.
Jo com no treballo per mi,haig de fer un minim de produccio i em vaig allarga una mica mes.
La gent anava molt pasada,a avinguda Roma vaig veure un accident amb 7 o 8 cotxes implicats i un volcat i tot.
Anava jo cap al poble Espanyol,i vaig decidir que era l ultima carrera,que no arriscava mes.Alla,al descarregar uns anglessos em van demanar si els podia portar.
-no ja plego,estic molt cansat
-si us plau
Em van insistir una mica i em van convencer,Baixem del poble Espanyol i a l alçada del carrer Mexic,un puto ninyato borratxo de merda,va decidir fer un trompo amb un tot terreny Range rover,el cabron venia en sentit contrari al meu i al fer el trompo...
El tio es va empotrar en el meu taxi i va volcar!!!Ens vam fotre una llet....!!!
Enseguida vaig sortir ple de cops i em vaig preocupar dels meus clients,un amb sang el cap,una noia amb un shock per l accident,un altre amb cops a la cama...i l altre el coll.
M en vaig cap a l altre cotxe i surt un dient ha estat culpa nostra ha estat culpa nostra,em deuria veure la cara disposat a rematarlos si no s habien matat.
Ningu va pendre mal gros.Un taxista que anava a darrera va veure tot l accident i enseguida va avisar policies i ambulancies.
De fet en un plis es va omplir el lloc de mossos.net i de monillos,i en un no res tambe estava alla l ambulancia,atanent als meus clients.A mi em van preguntar si em feia mal algo i no em feia mal res per els nervis suposso,tot i tindre cops per tot el costat.Avui em fa mes mal tot i hauria d anar al metge pero tampoc tinc com anar hi,estic esperant que em vingui a buscar un colega pero es un tranquil de cuidado,ja vindra.
Ens van fotre proba d alcoholemia als dos conductors,jo com no beg 0.00 i l altre es veu que casi reventa la maquina,duia un bon punt el colega.
Un dels guiris el volia matar al altre conductor,els mossos el tenien que aturar tot el rato,a la que es despistaven anava a buscarlo.
Nomes es va quedar tranquil quan dspres d un parell de proves d alcoholemia el van detindre,al talego i per mi com si el fusilen,cabro!!
Aquets son els danys del meu taxi,si heu de comprar un cotxe i esteu entre un Range rover o un Toledo,ja veieu millor un Toledo,la caca del Range Rover que volca molt facilment.
Putos borratxos!!ens podiem haber matat tots,si al volcar en comptes de caure al costat ens cau a sobre la bestia aquella ens xafa a tots,o arribar a tocar el centre del taxi i els que fotem varies voltes de campana som nosaltres,encara podem estar contents de com va acabar tot i que ningu prengues mal de veritat.
Un cop mes gracies al Isidro que enseguida va sortir de casa i va vindre volant a ajudarme i a tranquilitzarme,Despres em va portar a casa.
Quina merda.i no puc agafar la baixa perque cobrare una merda,i el meu jefe ja m encabit en un altre taxi pero a doble torn i ara treballare uns dies de dia.

18 carreres:

Anònim ha dit...

Menos mal que dentro de lo que cabe no ha habido heridos graves.

Que se pase el susto...

Anònim ha dit...

Després ens queixem que no hi han taxis els dies de festes groses.
Amb tota la xusma borratxa al volant encara com s'atreveixen a treballar

Xavi ha dit...

Encara pots donar gràcies que ni a tu ni als teus clients els hi ha passat res greu.

A veure si li cau una de ben grossa al borratxo dels collons.

Jo Mateixa ha dit...

Primer i principal, estàs be???, això es el més important de tot, si escrius i ho expliques es per que no has pres mal i això m'alegra moltissim!!!!!

Segon, tens un Seat Altea??, nosaltres també, però no un taxi eh, jejejejejejeje.

Cuidat molt, petonets!!!!!!!!!

Nota: Pineda en ple t'envia molts records, bé, tota menys una es clar :-P

ddriver ha dit...

PALIMP
Podia haber estat pitjor,si cau a sobre nostre al volcar...o jo que se

ddriver ha dit...

stk 456
ja tens rao,en un moment per 6 euros igual ho perds tot

ddriver ha dit...

xavi
al menys que aprengui,que escarmenti.
Nomes l hi faltava dir
guardia esta ronda la pago yo

ddriver ha dit...

JO MATEIXA
Estem be,amb copets pero be,aquet no es un Altea es un Toledo,be ara es un ferro.
Gracies per els records de la gent del millor poble de la republica independent del Maresme.

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

Nene que susto cuando vi la foto.. suerte que enseguida reacciones que si estabas escribiendo el blog estabas bien (un poco lento y atontada yo ajja)pero igul que impresion cuando lei como fue todo y que nervios..es como dice stk es una mierda como la gente anda por ahi borracha sin pensar en nadie ni en como pueden hacer daño a los demás...
De verdad me alegro mucho muuuuucho que este bien y que no haya salido nadie con lesiones serias...Un beso muy grande, que bueno que la suerte haya estado de tu lado.. Cuidate muuuuchooo

ddriver ha dit...

andrea
moltes gracies pero lo triste es que encima hemos tenido suerte,que asco con los ninyatos estos,yo controlo,yo controlo dicen..

raul rodriguez ha dit...

joder!, es un topicazo, pero si estas bien que le den al coche. Cuando vuelvo a casa un sabado por la noche o mejor un domingo por la mañana siempre pienso que si los que acabo de dejar tienen que mantener la seguridad social, no me quedará más remedio que hacer un plan de pensiones, y estos niñatos encima nos llaman pesetos, manazas ,que conducimos mal.....vaya gentuza.
UN fortísimo abrazo, compañero

Anònim ha dit...

Veig que has pogut escriure un post això dona bona senyals encara que no treu els cops, m’alegro que tot hagi acabat amb un ensurt i un post més.
Hi ha molta gent inconscient que encara no saben que si es beu no s’ha de conduir, i menys fer el burro amb el cotxe.
Tothom ens podem despistar hi tenir un accident però veus que la causa ha estat una altra com alcohol o per fer-se els “xulos” amb el cotxe...
Cuidat!

raul rodriguez ha dit...

acabo de leer y releer el post y ahora ya lo he entendido todo ¡ vaya susto, tio !, oyes es precioso el catalán "estiu" entiendo que es verano, como mola.
bueno que arreglen pronto la maquina que quede bien que te recuperes del susto , que los chapistas tienen que comer también.
no sé si es el primer accidente yo ya he tenido en once años y además nunca tuve la culpa, un trailer me empotró en una rotonda al cambiar de carril, el tipo no me vió a su izquierda.
animo ddriver.

ddriver ha dit...

Raul
Muchas gracias,sobretodo por el esfuerzo de leer en catalan.
Los planxistas han de comer pero ahora comen fuera que estan de vacaciones.
Es facil tener golpes o accidentes,en un dia conduciomos mas horas que mucha gente en 3 semanas.
Yo tuve uno gordo contra 2 jabalies con mi taxi y como no tenian papeles los jabalies tuve que dejarlo todo y trabajar para otro.

ddriver ha dit...

shia
clar que si un accident pot pasar per aixo es diu aixi pero que pasi per una improdencia i una tasa d alcohol exagerada es una pena perque ens podiem haber fet mal de veritat

Anònim ha dit...

Ei Xavi! Ho acabo de llegir tot, me'n alegro que no acabés pitjor, la veritat és que si fos per mi ara mateix anava a buscar el niñato de merda amb el tot terreny i li fotia la polla pel tub d'escapament i li soldava amb estany per que no es pogués moure el desgraciat. Espero que li hagin retirat el carnet de per vida.

Petonets i millora't dels cops!!!

ddriver ha dit...

GEMMINOLA
Heavy!!!que guapo tindre una padrina tant potent!!!Home de moment deu estar al talego,avui deu veure el jutge,el papa a pagar i al carrer.
Un desgraciat i a mes amb la maquina que duia,enganxa una moto en comptes de mi...i pobre no el troben

Anònim ha dit...

Nen, vaja nata. Sort que el tot terreny va passar per sobre del motor, si no ves a saber on estaries tu i els clients ...

Per sort només teniu cops i poca cosa més (ve, l'ensurt, jeje). I el teu jefe no et dona un dia de festa? Si que us extrem ...

Salut.