dimarts, 31 de juliol del 2007

EL DIA MES DUR DESDE QUE FAIG EL TAXI

Avui ha estat un dels dies mes durs desde que porto el taxi.
Tot ha començat al despertarme,enxufo el pc com cada dia i no funciona!!!Merda!!Trucada a la Gemmi i
-porta´l i t´el miro
Corrents cap alla,l hi deixo el pc i em demana un favor
-Esta aqui l adaggio,el pots portar a l estacio de Sant Andreu?no te tema per el bloc i necesita agafar un tren habiam quina putada l hi fa Renfe avui
-ok!no problem,ja pasare mes tard a recullir el pc
Porto al Adaggio a l estacio,tot el cami em parlat del Barça i el puto Saviola,el deixo i estava a punt d arribar un tren,va m espero.
Puja un noi,portem de farra
-ara?
-si tu mateix,on creguis pero festa eh?
Aquestes mans?
-tu no ets en Farlopa?
-si i tu ddriver?
-quina casualitat nen 11000 taxis i mira que coincidir....
El deixo a puesto i per alla pasava un noi caminant i escribint algo a una llibreta,a la que aixeca el cap m atura i al aixecar la ma se l hi cau un tros de pa sucat amb oli que duia!!Estava escribint un poema i no l hi sortia pas!
-portem a una biblioteca que necesiito documentarme
Arribem saps que entrare i agafare un llibre aixi avui abans de dormir vario
Entrem i al taulell hi habia una dona demanan tambe informacio per un nou llibre que vol fer,la panxa del bou!!
Del fons de la biblioteca s aixeca una noia i em diu
-voste es taxista?
-si
-em pots portar aprop del mar?estic farta d estudiar,vull anar a prop de la marina
-molt be somi
Quan arribem al paseig Maritim la deixo,i m aturo a trucar a la gemmi habiam com va el pc
-encara no esta
Doncs seguim,m alça la ma un home amb unes cameras de fotos
-portim al tibidabo
-molt be
-estic fotografiant barcelona pixel a pixel i m he fartat fare una foto general desde dalt i prou
-somi
A la soletat de la montanya el deixo fent fotos,i caminant per la montanya venia una noia,amb el pal que porten els senderistes!
- m apropes a bcn
-si
-es que vaig anar a la pica d estats i com no vaig fer el cim m han castigat a tornar a peu i ara arribo
-et dius cris?
-si per?
-per res je je
(pero malas llenfgues m han dit que recentment ja ha fet el seu primer 3000,felicitats)
Per el cami ens vam aturar a veure un badiu de micacos que hi habia,un pou de coneixements molt gran.
Alla on la deixo em surt un tio carregant un cuadro i com pot m aixeca la ma...puja
-corre corre que l he robat,m el emporto per fotografiarlo i ja el tornare,5000dolars volien per aixo anda la me
-val val
Quant estavem per el centre una manifestacio d anarquistes rodeja el taxi,i ara que?entre els manifestans reconec en Bacus,dirigint la revolucio
-ei tu!!!
-diguem botifler d ERC
-ja ja ei som amics treume d aqui,encara que sigui d Erc
Es gira i diu als companys;
-he colectivitzat el taxi,ara vinc vaig amb ells a buscar monicions i bastons ara venim obriu pas!!
-gracies
-de res pero posa rollings val?
-val val
per fi els deixo a prop de les rambles i em truca la gemmi
-ei ja esta arreglat,vina rapid que m espera el morenu
-volando voy!!!!!!
Pero enseguida una cara coneguda de quan vivia a Pineda m atura!merda ara que?
-on vas ?
-jo mateixa vaig a Sants a buscar un tren per ananr a Pineda
-joder!!somi ,ostres direccio contraria ja veures la padrina
-que?
-no coses meves
A tota ostia cap a sants!!en un plis arribem
Habiam si no em veu ningu,i puc anar a ca la gemmi,i em surten dos jubilats,un d ells avi l altre mes jove..
-a poble sec
-no puc,tinc que anar en un altre direccio
-be al menys a montjuic que poguem fer fotos als canons
-vinga va
QUIN STRESSS!!!
Quan baixan,enfilo volant cap a les fonts mentres ja torna a trucar la gemmi
-et falta molt?
-no ja estic venint
-va rapid que el morenu esta fart d esperarme
-no et preocupis que vinc volant
Pero noi coses de la feina!!Arribo a pl.Ecspanya i una pobre dona,amb un cotxet atavalada que no sabia,com anar a Sant boi,l ultim bus habia marxat i pobreta amb la criatura no era plan dexarla alla.
-va puja
-gracias,es que no hay bus
-No et preocupis ho fem rapid aixo
-me llamo Andrea i vos?
-ddriver
-pues os estoy muy agradecida porque con la criatura...
-no et preocupis es la meva feina
Quan per fi els deixo a Sant Boi,enfilo l autovia i volant i el movil...
-perdonem!!!!Us pago el sopar pero es que he tingut molta feina
-jo marxo
-molt be quan tornis trucam que la bojaria aquesta no s acaba,es dilluns i sembla dissabte!!
-apa adew
Mes tranquil per l autovia em ve,com un formula 1 un taxi de Madrid i s em fot al costat
-para para
-que vols
-mira este lo he traido de barajas aqui,porque quiere ser taxista de Barcelona pero ahora para entrar en Barcelona porque no lo llevas tu,que yo no conozco
-molt be company,quin parabrisas mes gran que portes no?
-ya ves,este es taxista tambien pero de brasil asi?
M en porto el pasatge
-osti tu!!tu no ets en Mauro?
-i com es que has deixat Porto Alegre?
-allla foten tiros als taxistes,habiam aqui si em va millor.Pero primer de festa
-a on?
-vos sabra,una festa amb garotas i musica
Val ser el que vols,hi ha una festa que fa dies que dura,t agradara.
Arribo al pis de la Lucia i si,bien!! la festa segueix,en males condicions la majoria pero segueix,estaven totes la joana,la taranbana,la candela,l elena amb el seu pasaport,la duschgel,l Yrun i en davidet,la deja vie que habia trobat un gronxador i no volia marxar,i evidentment l oriol,pd40,puji,itch,s habien afegit a la festa la shia,l enemiga,la romani...em vaig quedar un rato,fent el que podia i veien com en Mauro,no sabia per on començar amb tantes garotes....
De repent van aturar la musica i van fer un striptease,va!pero era per elles,a nosaltres ens van donar cafeambllet per abaixar ho tot.
De repent el vei de dalt i em diu perque no et dones una volta per algun lloc habiam si trobes mes Holandessas com l altre dia.
-Val que avui no vaig tant pasat com l altre dia i sabre el que porto
Anava amb el taxi esperant que si alguna guiri em parava pero va i em para una iaia casposa,joder!
-com porti aixo a la festa...
-puc fumar un peta?
-?¿?¿?¿ fagi fagi senyora,vol anar a un a festa?
-no gracies portem on t he dit
-val val
La deixo i m en vaig al aeroport,a descansar un ratet,pero la cua tirava com els millors dies i enseguida arriba un vol de Dublin,carrego...i un senyor anomenat Marquitos diu
-a sants si us plau,com esta el temps aqui?
-com sempre
No se que em deia d un bar,si si ja anire apa siau.
Baixa i una noia em diu que valdria anar a reus?
-i jo que se si mai he portat a ningu
-doncs portem aixi ja no ho podras dir
Aquet dilluns es una pasada!!!vinga pasta!!!
Mentres vaig a Reus em truca la gemmi
-ja em arribat vina a buscar el pc que vull anar a dormir
-ara ara,vaig un moment a Reus i vinc
-a Reus???????????tutututuu
-gemmi?gemmi?
Per fi arribem a Reus,la deixo i a la carretera m atura un noi que anava cap a tarargona,amb un barret molt extrany
-es que estava fent conexions amb Tarragona i he acabat a Reus
-tranquil,ja no em vindra d aqui
Quan el deixo,busco un lloc per sopar que es molt tard.Nomes hi habia una taula i era al costat d un senyor que es diu Mikel,ens vam fer amics rapid,explicava que sempre menja molt be i aixo si sempre a llocs bons
-doncs un del dos no es al seu lloc,perque no encaixa la jugada
Quan en van portar la factura vaig veure que era jo el que no estava al lloc adecuat.
Continuo per l autopista,un altre cop sense un duro i em truca en Deric
-ei ddriver
-diguem?
-mira que ara surto de Marsella amb avio i en dos horetes em pots recullir al aeroport?
-perfecte,arribo de sobres
-val terminal b
-ok
Al aeroport ja no hi habia taxis,al nostre parking.
Nomes un noi patinant amb una japo
-tu no saps que no es pot patinar aqui?
-pero qui ho diu?
-en ddriver
-doncs en Danichan diu que si es pot,a mes aquesta japo ha pagat per que l ensenyi a patinar
-val si es aixi....pero em compte no caigueu sobr el taxi
Per fi arriba l avio d en Deric i m ensenya un munt de fotos de la provença,que guapo!!fa anys que no he estat!
El deixo per el centre i em trobo un noi amb unes maletes
-portem a cualsevol lloc a deixar les maletes,vinc d alcorcon i no puc mes,si pot ser a prop d una platja millor
-molt be
Per el cami vam recollir una noia,perque faltaven taxis,i van fer viatge compartit,tenia un nom molt raro la noia aquesta i deia que duia una vida molt perra.Alla es van quedar a la platja de la mar bella.
Surto del taxi a pixar per alla i vaig trapitjar uns tomaquets,quin desastre!!
Em sembla que marxo a casa que estic agotadillo,quan acabo de pixar pasa un tio corrent,fent footing i sabeu qui era?era en Luis Enrique!!!un campio!!!I darrera en Charlie hi hat intentant treure una noticia.
-Jo m en vaig abans de que vingui algu i no pogui plegar!!!
Enfilo per el lateral de la ronda i em trobo una noia amb un diari que posava Eva.
-em pots dur a casa?
-si digues
-a tal lloc
-m anira be per recollir un pc que tinc per alla a prop
-no sera a casa la Gemmi?
-poz zi,com ho saps
-alla vaig jo ara
-doncs tu aixo sortira rodo avui
Veieu perque no puc escriure a tots els post?
Sou tants els que llegueixo!!i m agaraden tant els vostres post,pero jo per sobreviure tinc que pencar,a mes m agrada molt escriure(mes que llegir)i xatejar un ratet cada dia amb ...;) i em falten hores,pero a tots us seguiexo,a uns mes que a altres pero a tots,us tinc amb mi,m ompliu la cara molts cops amb un sonriure.
Veieu que es dura la vida del taxista,tots de festa a casa Lucia i jo pencant,i mai ser dir que no.
Segurament m en he descuidat algun pero si ha estat aixi demano disculpes,i algun que ja no te bloc com apocalipshit o en desmond,alguns que ja han plegat com en nosocjo i..ara no em ve el nom..merda!!quina empanada de noms que tinc!!!!
PD;Idea de l historia treta despres de pasarme una nit de farra amb el vei de dalt!!!un crack dels grans aquet vei.
Si fa o no fa aixi es la jornada d un taxista,vinga a munt vinga avall,corre cap aqui,ves cap alla i aixi fins a 8 o 9 hores,no tot es ji ji ja ja pero ho intento pasar el millor que puc.
EL LLORO DEL TAXI
i dema despres del dia de festa em tocara un altre cop on the road again!!
Els Barrabas,un grup de Barcelona de principis del vuitanta i tambe algo de finals dels setanta,no molt conegut pero amb molt bon funky

26 carreres:

Anònim ha dit...

jur... esborres aquest post i et carregues d'una tacada mitja catosfera !!! ;) Molt bo !!

Gràcies per lo de pou... m'has donat una idea hehehehe :)

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

Nene...que trabajo¡¡¡¡¡¡ y no lo digo por el de taxista..sino por escribir todo eso ...me casne de seguirte el viaje jaja cuntas vueltas..necesitas un día de 27 horas jajajaja
Me encanto verme tirada en plena plaza espanya con mis enanos a cuestas jajaja no podía ser mas cierto calcado, jajaja...Me enanto el post¡¡¡¡¡¡¡¡¡ un besote chico taxista

MaRiNa ha dit...

m'estava estressant nomes de llegir-ho!!!!

Anònim ha dit...

No l'he pogut acabar de llegir. Tinc un defecte en això i és que si la situació és moguda accelero la meva lectura inconscientment. En aquest cas a arribat un punt que llegia tan ràpid que no entenia res ... vaja que, com la Marina, m'he estressat :P

Salut.
PD: No seria un bon taxista, això segur, jeje.

ddriver ha dit...

Cristina
un cop mes moltes felicitats i tant que es mereix un post aixo,jo encara no he fet el meu primer 200 je je

ddriver ha dit...

carquinyol
tots treiem ideas d u o del altre

ddriver ha dit...

andrea
doncs aixo no es res amb la realitat de la feina

ddriver ha dit...

marina
imaginat escriure´l

ddriver ha dit...

apolipshit
doncs tu sorties al final...
A mi em pasa a la feina quan mes en n hi ha mes accelerat condueixo i mica en mica te stresses mes fins que sents oiga oiga no corremos muxo?
poder si...

Jo Mateixa ha dit...

Jajajajaja, que bo nen, hi hem sortit quasi be tots eh??,jejejeje.

Per cert, moltes gràcies per deixar que no perdi el tren, encantada de coneixe't en el teu taxi :-)

ddriver ha dit...

jo mateixa
ningu perd un tren o un avio per culpa meva..

Anònim ha dit...

Quina il·lu!!!! si surto!!! yujuuuu!!!
encara que sigui per fer baixar la líbido, que ja et val... ;-)
petonets guapííííiíííííísim!!!!

El veí de dalt ha dit...

Xavalot!
I tot això perquè no et funcionava l'ordinador de bon matí! Si un dia et falla el delco, ni t'ho explico! Plas, plas, plas,...A la fi has sabut distingir una holandesa d'un holandès. Ara, haurem de sortir una nit i t'explico la diferència entre un grec i un francès. O un tailandès...;-) En fi, que quedes nomenat guia oficial de la ciutat. Jo vull plaça preferent al teu taxi. I benvingut al replà!

PS Després no et queixis si el quefe et fot bronca per fer més quilòmetres del compte! Una abraçada, xavalot!

ddriver ha dit...

cafeambllet
segur que no ens l hauries fet baixa en la realitat pero aixo es una fabulacio

ddriver ha dit...

vei de dalt
el odinador ers el fil conductor.la gemmi no crec que sapiga arreglar delcos pero avui en dia als unics que s els hi pot espatllar el delco son els de la moritz.
entre el creg i el frances per sort meva ser distingui.
Nomes ha esta un divertimento despres de pasarm ho tant be a la teva festa
;).
la plaça la tens asegurada

Uribetty ha dit...

Quin dia de treball!
Gràcies per el enllaç ;)
De tant en tant tinc tentacions d'anar amb una llibreta per el carrer, tot i que...en elmetro sí ho he fet, en els mateixos apunts!
Salut company!

Anònim ha dit...

Ostres quina feinada! (pel post, i pels blocs a llegir)
Gracies m’ha fet molta gracia sortir pel mig d’aquest post.
Felicitats per la feina!

ddriver ha dit...

uriberty
una palm!!

ddriver ha dit...

shia
m alegro que t hagi fet gracia!!
;)

Anònim ha dit...

Jajaja, molt bona pensada aquest post. I m'encanta sortir-hi també!

Per cert, tu que tens tantes amistats aquí i allà, si coneixes alguna catalana patinadora ben guapa i simpàtica, ja me la pots presentar, ara que coneixes la meva segona gran passió (després de la cultura nipona!!!). Salut company!

Eva ha dit...

es curiós que la gent et demani d'anar a llocs tant concrtes,.... no sé jo quan agafo un taxi dono l'adreça i ja està i vaig i m'hi queod...
es molt habitual això de..."portam a tal lloc a fer fotos i tornem?"

raul rodriguez ha dit...

Como lamento no saber catalán, No te funciona la english translation.
Aunque me cuesta muchísimo, intento leerte.
Un abrazo.

ddriver ha dit...

danichan
si conegues aixo que em dius em tancaria a casa amb ella i no sortiria i apagaria el pc
jejeje

ddriver ha dit...

eva
si es habiatual,be ho de les fotos no pero altres coses,aquet post esta adaptat a la realitat

ddriver ha dit...

Raul
Gracias por pasar,una gran alegria de verdad.te he dejado un traductor catalan castellano en tu blog

Anònim ha dit...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!