diumenge, 15 de juliol del 2007

INTELIGENCIA SOCIAL

L altre dia vaig portar dos noies amb un llibre que parlava sobre inteligencia social.
Interesant,una l hi explicava a l altre el que era aixo.Despres d explicar l hi.L hi va fer una proba que la segona no va superar amb molt bona nota
Segons sembla,l inteligencia social(deien)es saber coneixer o identificar els individuos sense coneixel s.
Saber que es cada persona sense cap informacio.nomes veient los.
La proba que l hi va fer una a l altre era,una que hi habia el llibre de veure unes fotos de persones i posarlis un adjectiu dels que et deia el llibre.
-Va!!amb aixo soc un crack
-a si?
-doncs ja veus,ho faig entre 30 o 40 vegades cada dia
-vols que et fagi a tu la proba aquesta?
-vinga
Efectiviwonder,soc un crack!!
-ets el primer que no falla cap
-ho veus
-ets el tio mes inteligent social que he trobat
-je je,te premi aixo?
-nomes moral
-va,no el vull doncs
Es que aquesta feina,aprens a veure a cadascun,analitzarlo i saber qui es i com sera el seu comportament,desde que aixeca la ma per aturar un taxi fins a que seu a la cadira.Quin remei.
Doncs ara estic fent un experiment practic.
Desde fa uns dies estic alucinat amb un cd que he trobat per casualitat,ja ho es posat una canço a altres post.
Es un cd que no paro de donarli voltes,i no em cansaria mai,es bonisim!!
Quan puja la gent,se si em preguntaran qui es o si els hi agardara...I si soc un crack,no fallo.Els hi veus a la cara.Aquet l hi agaradara,aquet preguntara qui es i si eh?
Algun sembla que fallare pero al final ja no pot mes i diu
-qui canta aixo?
A tothom,l hi encanta,sobretot als guiris,a mes es un disc gens conegut,pero bonisim i es una sorpresa per a molts.
Els guiris,excepte els jovenets borratxins,preguntan
-who sing this song?
-you like it eh?
Estic encertant de ple en aixo d endevinar si els hi agradara,tambe es molt facil perque al ser tant bo el disc a casi tothom l hi agarada.
Inclus gent de uns 60 anys han preguntat per la veu que canta.
I un comentari que han fet molts es dona gust entrar a un taxi i escoltar bona musica.
Avui he trobat la primera que la coneixia
-esto es Ayo?
-si la coneixes?
-si a mi me gusta mucho la musica,toco en un grupo de musica funky...
Altres han dit;
-a sobre de no escoltar la cope hi ha bona musica..
Totes aquestes frases m agrada sentirles,encara em queda algo de quan feia de Dj i pasava aixo quan veies que l encertaves amb la musica,que la gent disfrutava i ballava et senties molt be.
Ahir em vaig equivocar per primer cop,desde que faig aquet invent,un sudamerica,pensava aquet pasant de la musica,aquet ni puto cas a la musica,i al poc
-quien canta?
-ayo
-no la conozco,pero es la primera vez que cojo un taxi con buena musica i cojo taxis todos los dias.
Va ser un dels mes entusiesmats amb el cd,em va donar les gracies per la recomenacio i tot.
Es l unic fallo que he fet,la resta els hi veig a la cara,aquet si,aquet no.aquet pasan..aquet dira que l hi cambii la musica...
En fi ja se algo mes de mi,que soc inteligentment social,algo bo tenia que tindre no podien ser tot dolent...
I a molts els he fet per mail la proba i tampoc m he equivocat,un esta be(vol dir no em mata)un bonisim(m encantat)no se,el tornare a escoltar(no m agradat pero que vols que et digui)
I com vosaltres tambe pujeu al taxi,d un altre manera,aqui us posso alguna song del cd per que m encanta....i vull compartir ho amb vosaltres.



Un altre dia us en poso mes.Estic segur que us agaradara a casi tots.Se d uns que no pero no penso dir qui son,per no ofendre l inteligencia de ningu.

2 carreres:

Anònim ha dit...

En el teu cas la intel·ligència social la deus de perfeccionar cada dia més a base d'utilitzar-la i de necessitar-la a diaria. A aquest pas el que escriuràs un llibre d'aquest tema seràs tu !! =)

ddriver ha dit...

Carquinyol.si clar,quin remei desde que el veus fins a que pujan has de saber el maxim de coses d ell observantlo