dimarts, 10 de juliol del 2007

un cec


Ahir pensava que faria festa,pero els senyors de la seat,tot i ho lents que son alhora d agafarte el cotxe,a l hora de pencar es veu que hi posen ganes i a les 8 de la tarda estava llest el cotxe.
Corrents,renfe i taxi i un tio s habia quedat a esperarme perque recollis el cotxe,total a pencar..
Ja m habia fet l idea de fer festa i estava fent plans,i ala a pencar!
Sense ganes,joder,no se el que vull..
Nomes començar, a la segona carrera,vaig fer la obra de caritat del dia.
M aixeca la ma un tio carregat de maletes...bien aeroport(vaig pensar)...2 metres mes amunt hi habia un cec,amb un cartell que posava taxi,i ara que,?Primer esta el de les maletes,pero a saber quan de rato porta el cec esperant...
Total que paso del de les maletes i vaig agafar el cec
-oiga oiga(el de les maletes)que yo estoy primero
-ja,pero a voste quan algun taxista olori les maletes,en seguida vindra i aquet es quedara aqui rato i rato
-yo pierdo el avion,a el no le vendra de aqui
-el ha perdido mas que ud y yo juntos
-(el cec)portil a ell,jo puc esperar
-no ara no,ara puja voste,que es quedi aqui ell amb les seves maletes
-ve,hasta el ciego le dice que me coja a mi
-que en 2minutos tendra media flota de taxis revoloteando por aqui
-aqui solo pasan taxis llenos
-no es preocupi home,ja veure com enseguida marxa,les emisoras estan para algo
-si pero yo no he llamado a ninguna emisora
-ya pero los que pasan por aqui con emisora,ya habran dado el aviso,apa adeusiau!
Aixo es cert,les emisores quan veuen algu al carrer amb maletes,avisen als demes;pajarito en urgell/tamarit i tots a la busqueda del pajarito.
Despres el cec em va dir que duia l ostia de rato alla,es que com no veuen molts cops no es colocan be,i no els veus,altres es colocan al mitg del carril taxi,sense pensar que per alla tambe pasan taxis carregats i els em d esquivar...
Obra del dia feta,espereva que despres s em recompenses amb bones carreres(la del cec anava alla mateix)pero que va,el dia torçat,tot al reves,he treballat prou be pero no com volia,fins que he pasat de tot,i oi que tenia festa?m en vaig,al final he pencat 5 horetes nomes com els rics tu.
El meu jefe estaria mes content amb mi si hagues fet el del aeroport suposo,pero mira dec ser el tonto de l empresa.
Es tontaria anar al aeroport quan al carrer tens la feina que vols,tambe es cert que hi ha alguns que ho prefereixen pero a mi m es igual(tot i que eran a prop de les 9 i no hi cues a l autovia),ja en trobare un altre.
Vinga Bona nit a tots.
EL LLORO DEL TAXI


Avui en Marvin Gaye,un dels millors per mi

11 carreres:

Anònim ha dit...

Sovint les recompeses venen quan menys t'ho esperes companys...

de moment suma +100 al teu karma ;)

ddriver ha dit...

Carquinyol-a quin banc cabien aixo dels Carmes?Amb els Levas(BG) no vaig trobar cap banc que en tingues

Anònim ha dit...

El tonto no serà el de les maletes? Si has d'estar una hora abans a l'aeroport com pot ser que perdi l'avió?¿?¿?¿?¿?
Tu pots fer una cosa que la majoria no podem fer, triar quins clients vols "satisfer", aprofitat!!

Salut.

Eva ha dit...

bueno tonto de la empresa no ho sé pe`ro si més no vasactuar de forma lògica que el pobre home deuria estar-se florint alla...

Deric ha dit...

en Marvin Gaye? Un dels grans, sí senyor.

Anònim ha dit...

ddriver, moltes gràcies pel teu blog. És molt bo i és l'únic que he llegit amb dedicació des de que hi ha Internet :)

Espero que les coses et vagin lo més bé possible tant en el futur pròxim com el llunyà.

|||| + Visca Catalunya! ;)

ddriver ha dit...

apocalipshit-si pero si em nego a fer un viatge em poden denunciar,escullir escullir no,pero en aquet cas si

ddriver ha dit...

Eva-gracies

ddriver ha dit...

Deric-gran,molt gran llastima dels vicis

ddriver ha dit...

Anonim-moltes gracies,pero no amaguis el nom..please

ddriver ha dit...

cris-si que ho tenen fotut i mes quan els demes van tots a la seva bola