diumenge, 8 de juliol del 2007

M HAN DIT EL MEU FUTUR


Un altre cop sense dormir..no puc...sort que avui tinc festa.
Avui s ha m ha fet molt llarga la nit i el pitjor es que porto dies aixi,que em costa arribar al final,mai m habia pasat aixo,sempre em faltaven hores per fer mes i en cambi ultimament..fins i tot hi ha viatges que em fot ferlos.
Al final el meu jefe s emprenyara amb mi,la produccio hi es,pero el xivato del taximetro diu les hores que he pencat,i avui tot just arribava a les 7 horetes...
Masa moderns els taximetres et diuen el temps pencat,el temps ocupat,eltemps lliure,els kms ocupat,els km lliure,la pasta,els suplements,el numero de carreras...control total perque no l hi fagi la pirula al "capo".
I com tot em va gros a la feina..no m entero de si pujan frikies o no..pero avui hi hagut una que no m ha pogut pasar per alt.
Una noia que deia que veia el futur tocante i el pasat tambe...pero que estava aprenent i que si volia que m el mires;
-val i on m has de tocar?
-cogiendote la mano,a cambio el viaje gratis
-si home,tu ets una aprenent i necesites practicar,jo ja en ser de portar el taxi i no tinc que practicar
-bueno va
El pasat,mes o menys pero alguna sorpresa en alguna cosa,m ha sorpres que ho digues...Pero el futur?res home,res,segueix practicant
Diu que abans de que acabi l any i posiblement abans de que acabi l estiu la meva vida fara un cambi radical,que tindre molts cambis en tot...
Si si...seguir portant el taxi i seguir tant fart de tot com fins ara,apa no hi ha posibilitat de cambis en res,primera perque jo no faig res perque cambii,pero ..osti tu i son a pitjor els cambis?no l hi he preguntat,merda!Nomes em faltaria aixo ara,encara mes enrera..no eh?
En fi,that´s all.Be tambe que per variar he vist com un cotxe,no ha frenat al semafor de diagonal/casanova i s ha emportat per endevant un noi jove amb la moto,un microcotxe i algun altre,que animal!el noi,no se pero estava a terra i no es movia pas...Vigileu!
EL LLORO DEL TAXI

Un grup no molt conegut pero molt bo "the magic numbers"i el tema forever lost
a disfrutarlo

6 carreres:

ddriver ha dit...

A mi em recorden una mica als Whiskin´s

Eva ha dit...

ostres que friki això de poder-te dir el futur només tocant-te


home, si t'ha encertat el passat i el rpesent també deu haver-hi provabilitats que encerti el futur no?



jo no obstant pereferiexo quedar-me amb el meu tarot i la meva astrologia que me'n fio més jejeje

Anònim ha dit...

jurjur... de veritat que amb tota aquesta penya que puja al teu taxi si muntessis un programa estil Crónicas en Sardà hauria de muntar una agència de viatges...

ei... en Sardà està de viatges !! Aquesta és la teva !!! ;)

Ànims company !!

ddriver ha dit...

eva-a lo milllor era nomes per no pagar el taxi,la gent ho proba tot

ddriver ha dit...

Carquinyol-si rollo quintero(es diu aixi aquell ue van fer fora de tve per entrevista en Butanito?)
Fa 13 o 14 anys hi habia un taxista que llegia la ma,en aquella epoca no habia tanta feina com ara i alguns se l ingeniaven per guanyar mes pasta.El tio parava el taxi i el taximetro en marxa i anar fotent el rotllo,i tenia mes rotlloooo

El veí de dalt ha dit...

Espavilada la xicotat aqueta, eh? Joder, sijo pogués endevinar el futur tocant les ties...mai encertaria res!
PS I dorm més, que algun dia et fotaràs un cleca amb el cotxe..i jo vaig en moto per la city!