dimarts, 21 d’agost del 2007

DIA "PUR"

EL LLORO DEL TAXI

Aixi l escolteu mentres llegiu


EL POST
Avui per primer cop he fet el torn de dia "pur"de 7 del mati a 6 de la tarda.Fins ara per mi fer el dia era començar a les 4 o les 5 i plega a primera hora de la matinada.
Ho d avui ha estat molt heavy,primera putada aixacarse tant d hora(hora d anar a dormir).
I despres es molt raro pencar tant d hora,quan comences a la tarda si no fas viatges..,com veus gent i saps que mes tard faras segur tranquil,aquet horari no,et va minant la moral perque no veus ningu per el carrer,si vas fent pero no veus que s animi la cosa,una sensacio extranya.
Despres a les 10.30 es veu que les dones escombran i foten tothom a fora al carrer i un munt de cotxes despistats sense saber on anar,molt de transit.
A mes la feina va a cops de dia,de repent no fots res com en fots varis de seguits.
A sortit el sol!!!a la nit mai surt!!!i tenia les ulleres de sol al cotxe accidentat,corre a buscar un "todo xino" a comprar ulleres,5 euros!!!cares oi?jo l hi dit jo.
I la feina molt agotadora,he acabat reventat.El que a la nit faig en 7 hores he necesitat 10 de dia,una merda!habiam si arreglan rapid el meu i puc fer la nit.
La gent?no cal ni parlarne,quins ... t obseven,tots molt serius..Segur que algun se ha quedat amb les ganes de preguntar i tu porque corres i no llevas la Cope?Perque aixo si tots et parlan en castellano que hace mas fino.
L unic que m agradat es que a les 6 estava lliure!!!pero ha començat a ploure.I aleshores em tingut que suspendre la visita obligada de les ultimes tardes...
Dema un altre cop,habiam com va.
Planyo als companys que fan el dia,quina feina mes dura i a sobre la gent els hi diu de tot,i com voleu que estiguin contents?

9 carreres:

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

Lo bueno es que sabes que es por poco tiempo, hasta que tengas tu coche. Los que lo hacen as´siempre la tiene cruda por lo quw se ve.. besoos

Anònim ha dit...

Si es que el matí esta fet per dormir. Jo prefereixo treballar de tarda, quant vaig de matins em fotu d'una mala hòstia

Mikel ha dit...

Realment aixo del transit es com una pesadilla...

Anònim ha dit...

Vaja!!! et parlaven en castellà??? no sé si es pitjor això que els guiris del peter fourth o parrre iv
Ànims que a les 6 estàs lliure per fer el que vulguis!!!!!
Petonets

ddriver ha dit...

ANDREA
no se pero me empieza a gustar el dia,bueno el trabajo no pero el plegar pronto..
STK 456
Si eh?ho ideal es que els demes s aixequin posin el pais en marxa i despres ja ens aixecarem els demes.
MIKEL
Una tortura
CAFEAMBLLET
Si avui tinc o una nit dura a Lloret o una a Sants,no se encara dubto,al final res ja veuras

Jo Mateixa ha dit...

Si es que no estàs content amb res tu eh!!!! :-P

Va home va, si en els fons es nota que t'agrada el canvi d'horari, si o no??

Un petonas!!!!!!

ddriver ha dit...

jo mateixa
ahir no avui una miqueta mes pero es que la nit es la nit.
El millor del dia sempre pasa a la nit

Eva ha dit...

no pot ser :__( un taxi menys de nit? amb lo que costa trobar-ne!!!

molt malament això de treballar de dia eh.... ara que farem els que necesitem taxis sense tu?

ddriver ha dit...

EVA
Reclamacions al conductor del altre cotxe al accident,a mi no.
Ara deu estar a la model o algun lloc similar espero