dimecres, 11 de juny del 2008

PREMI


Ahir em van atorgar un premi,com ja vaig dir.

La veritat es que em va fer molta il·lusió i em va agradar moltíssim perquè venia d´algù molt especial,una amiga de les que t´en trobes poques a la vida,la Nits.

Es molt carinyosa,espontània,atenta amb els amics,divertida i amb una empenta que arrossega a qualsevol.Per tot això i mes coses que em callo,es un luxe ser amic d´ella i un orgull que em tingui amb tanta consideració.

Ara hauria de posar a 5 que l’hi dono aquet premi,i els poso en el compromís que estic jo.Es molt difícil fer ho perquè voldria posar a tothom.

Porto tota la nit mentres treballava fent llistes de 5,cinc amics,cinc amigues,cinc que no conec i ser que seriem amics si ens coneixesim,5 que em fan riure,He parat boig avui amb aixo.He rebut fins i tot amenaces dient sinó em poses et...En fi,no vull que ningú se senti depreciat i tots els que esteu linkats a la dreta del bloc teniu el premi,apa ara feu vosaltres la llista,jajaja,tots aquets i la Jenny avia’m si així obra un bloc d’una vegada.

Aquet premi tambe m´ha recordat que tinc dos premis per penjar desde fa dos mesos,entregats per la Joana i la Rita,ai quin cap,mes llistes nooooo!!

I ara tots al jardi que hi ha festa per celebrar el premi

12 carreres:

Carquinyol ha dit...

Ei.. felicitats sr. premiat !!

Anònim ha dit...

A mi dona'm el premi assistència xD i deixa't estar de premis amistat!
Per cert, et dec lo del fons, ho sé, perdona'm que no he tingut temps :)

Enric Caujapé ha dit...

Felicitats !! te'ls mereixes tots !!!

Grans mezzoforte !!!, quins records !!

Rita ha dit...

Amenaces i tot!!! Caram amb el ddriver... Quines fans! I després et queixes, nano!
Petonetssss

Sinblancaporelmundo ha dit...

Ací un regal per a tu:

http://www.cadenaser.com/deportes/audios/gol-villa-espana-1-rusia/csrcsrpor/20080610csrcsrdep_9/Aes/

ddriver ha dit...

CARQUINYOL
Gracies
GEMMINOLA
Tu tots els del mon et mereixes
ORBISON
Gracies,grans molt grans els mezoforte
RITA
Vaig estar a punt de posar el link i noms de la que per telefon em va dir no se que de rajarme ;)
SINBLANCAPORELMUNDO
Tu castigat sense premi

Sinblancaporelmundo ha dit...

Ya no te ajunto, eres malo.

Anònim ha dit...

Mil gràcies xiquet!!!! Però aixo d'obrir un bloc no és,lo meu no és l'escriptura...això ho deixo per la resta dels teus amics que ho fan millor....
Jenny

ddriver ha dit...

SINBLANCAPORELMUNDO
Tu si eres muy malo muy malo,que es aixo d´ecspanya??jo que m´estic reprimint amb l eurocopa,esperant a quarts i comencen les provocacions...
JENNY
Be noia it´s your decission!!Pero segueixo pensant que ho hauries de fer,segur que ens explicaries grans coses i segur que molt divertides

Sinblancaporelmundo ha dit...

Ai, xiquet, el d'ahir va ser una tortura per a tu, però si passem de quarts et jure que ho celebraré fins i tot amb cava -bueno, no, això mai-, bueno, et jure que ho m'imaginaré que prenc cava i pensaré en el bé que t'ho estaràs passant tu.

... ha dit...

Ostres t'has passat amb aquests adjectius, je,je...M'he posat vermella ;P
A veure, a veure, al final a qui premies...je,je. Si que estas sol.licitat, fins i tot amenaces. Ui si em donen un altra premi ja te'l passaré perquè ningú es queixi i ampliaré les normes perquè els teus amics no t'amenacin...home, com us passeu, tingueu pieeeeeetat d'ell.
Xao, compi!!!!

Mikel ha dit...

jo t´ho poso facil alhora de fer llistes de premis , a mi nomes cal que em possis en aquells que tinguin dotació economica ;-)