dijous, 5 de juny del 2008

UN BORRATXET

Ahir tenia un mal dia jo,estava torçat,a mi també em passa sabeu?No era el meu dia,tot em molestava no se..ja passarà,de fet ja ha passat.

Quan un esta torçat totes les arracades s´et enganxen i no va trigar en passa això.

Puja un borratxillo,em dona l´adressa i marxem,alguns els hi dona per passar un mal rato amb les corbes,marejats i altres els hi dona per fer-te passa el mal rato a tu.

-oiga ,le puedo explicar una cosa,a ver que le parece?

-lo mas seguro es que me parezca mal,es muy largo?

-como?

-es para poner un suplemento o otro

-Es que no puedo hablarlo con mis amigos

-ya i voy a pillar yo de lleno no?

-es que estoy enamorado

-felicidades,esta bien,ha sido corto esto,gracias.enamorado como el toro de la luna?

-no se ria que es serio

-escuse me

-y nos vemos a escondidas

-mas emocionante

-no no es que esta casada

-vamos que te has convertido en la otra

-pues no me gusta esta situacion

-pues entnces de que estmos hablando?

-es que la quiero mucho

-ah,ahora han inventado una cosa que se llama divorcio

-ya pero tienen miedo ella

-hombre,mucho no tendra cuando se ve a escondidas con Vd

-tiene miedo de verdad

Bla bla bla bla bla fins al infinit bla bla,no callava el tio,jo en el meu mon de Banner i Flapi i el tio dale i dale grrrrrrr

-ud que opina?

-que lo justo no es siempre lo correcto porque si te meten el dedo en el culo cabe justo pero no es correcto

-joder vaya ayuda

-eeee que no te he puesto el suplemento por pesaoo i asesoramiento psicologico

-ya pero yo solo pedia un consejo porque no puedo hablarlo con mi mejor amigo

-porque?es sordo?

-No no,es el marido de ella

-quins valors que tens nano apaaaaaaa embolica que fa fort

No se com deuria ser el marit però l’arracada aquesta tenia tela,serien els encants ocults sinó no s’explica.

Jo vaig acabar el dia revbentant una rodacasi supero els 7 segons del equip ferrari canviant rodes pero no va poder ser,perque varen venir els urbanos a donar un ratet per el sac mentres la canviaba,es la seva feina,donar per el sac,ahh cap d´ells ni em va preguntar si necesitava algo,nomes faltaria,ells no estan per aixo.

Sort que despres al plegar,varen canviar les coses.

EL LLORO DEL TAXI

El 1985 sortia aquet vinil,en principi molt per discoteca no es pero funcionava molt be,jo l´havia fet servir per començar la sessio,tot i que mai sabies on posarlo,els bits precisament no son molt lents pero la melodia es suau,et feia dubtar molts cops,en fi,dilemes de Dj,un de tants.

Two of us i el seu exit blue night shadow


8 carreres:

Roi ha dit...

Collons!!!
quins collons!

Carquinyol ha dit...

crec que el més trist de tot és que aquestes coses ja ni em sorprenen...

Xavi ha dit...

Mare meva que pesat... jo no suporto que em diguin això de "y que opinas?". Si tinc quelcom a dir ja ho diré, collons!

Jo hagués parat i l'hagués abandonat enmig de la muntanya i que truqués al seu millor amic per que el vingui a buscar xDDD

Anònim ha dit...

Y que hubieran ido su mejor amigo y la mujer a descubrir el pastel,jeje.

A mi si sigue sorprendiendome la naturaleza humana,hay gente pa tó,
y todos montan en taxi,jeje.

Joana ha dit...

Tens el cel guanyat!
Boncapdesetmana wapo!

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

del pdo ke tenia se lo estaria imaginando jajajaja

Mikel ha dit...

aixo no es amor aixo es simplement morbo.

ddriver ha dit...

ROI
Quins collons
CARQUINYOL
Lamentablement a mi fa anys que ja no son capaços de sorpendrem
XAVI
No et fcis taxista doncs
MANGAS
Todos montan en taxi,jajaja tambien deben comprar pan todos,o todos deben ir al cine.....
JOANA
Et guardare un troset
ANDREA
No se que les dais en los bares i luego los hechais a un taxi i apa pa casa
MIKEL
Aixo es ser un desgraciat i mes avui en dia on hi ha per triar i remanar