divendres, 20 de juny del 2008

MEME MUSICAL

Ahr dia de festa rebuscant dins del meu blog,em vaig trobar feina pendent.Varies memes per fe,pero em fan molta mandra.Pero hi ha una meme que la tenia a mig feri em fa gracia acabarla pero porta feina

Comencem:

  • Quin va ser el teu primer disc:El primer disc que vaig tindre va ser un Lp d´Status Quo.A aquell Lp hi havia molt bones cançons pero la que mes m´agradava a mi era aquesta

  • L´ultim disc que t´has comprat:Ahir va arribar desde Belgica,un disc que ja tenia,pero ha desaperegut,no em deuria tocar al repartiment de la separacio i ahir el vaig poder tornar a tindre

  • Una cançó que em posa romàntic:Aix en n´hi ha moltes,la que tinc mes a ma ara es aquesta,que va guanya l´eurovisio i tot representant Irlanda
  • Una cançó que em posa “catxondo”:Ostres!!Cap canço a aconseguit mai fotreme-la dura,suposo que estem parlant d´alguna que t´animi no?Hi han moltes,una per exemple?this one

  • Una cançó per relaxarte:Jo mai em relaxo,si ho tingues que fer segur que buscaria la pau de Lou Rawls,Barry White,Marvin Gaye o en Frankie,
  • Una cançó per conduir;Sens dubte aquesta

  • Una cançó que em posa alegre i no puc evitar de cantar i ballar:jajajaja
  • Una cançó que em posa melancòlic:Tambe sense dubtes
  • Una cançó que no m’avergonyeixo de que m’agradi:Un madridista

  • Una cançó per arrassar:
  • Millor BSO

Nomeno a:jeje moment de tensio....

-Lula

-Rita

-Nits

Apa!!Ja teniu feina

6 carreres:

... ha dit...

Madre mia quina feinada que ens dones!!!!! je, je,... sort que tinc una setmaneta de festa a veure si m'hi puc posar. Ara mateix estic en blanc....oups! :)
Salutacions!

Lula ha dit...

Aixxxx

Dolent!
Beno, m'hi poso entre demà i demà passat.


el post d'ahir... si hagués estat la tia sola.... no l'hauries portat tampoc?
surto demà per la nit i per si de cas....
clar que jo no visc tan lluny

besotes!

Rita ha dit...

Sí que és feina, sí. Veurem què surt...

ddriver ha dit...

NITS
Va que tu pots fer ho ja veuras jaja feina pero feina,que m´ho diguin a mi
LULA
Dolent?'a sobre que m´enrecordo de tu aiii
El post d´ahir no es va donar el suposit que tu dius osease que no sabreu que hauria fet ;)
Dema surts?cuida la roba eh?'
RITA
J a ho se que es feina,molta ja veuras ;)

Anònim ha dit...

Es que si se hubiera encontrado el compañero a la mujer sola,la habría llevado él,jeje.

Anònim ha dit...

Bua!! Em pensava que no coneixeria cap de les que posaves... Però al final encara.
Maria Jesus y su acordeon, Celtas Cortos, Sergio Dalma, Yellow i Bee Gees. Aquests encara els he escoltat algun cop.