dimarts, 10 de juny del 2008

FORMULA 1

Aixo es el millor d´ahir,a la feina.Un Magnum doble de xocolate.La resta un pastel,caravanes,falta de gasoil,camions en marxa lenta...
En fi,es el que toca!
M´encanta la meva empresa(boing boing)Es com esta a una escuderia de Formula1.No per la velocitat i la pericia conduint,mes voldrien l´Alonso d´Asturies i la resta.
No,es com una escuderia de formula1 perque ara tenim ordres d´equip i encara que pot semblar una ironia m´agrada.
La meva manera de pencar es anar voltant sense parar i recollint tot el que em trobo i aixi fer la fulla.La del cap d´escuderia es diferent pero casi igual de productiva.
A mi anar al aeroport si no es en dies especifics,no ho faig.A mi se´m mengen els nervis alla sense fotre res,esperant nomes.Soc una persona molt inquieta pero les ordres(sugerencies) d´equip,estaven mes que justifiqcades avui,davant la posible falta de combustible(per exemple avui ha sortit un jubilat que omplia el diposit per guardar el cotxe al garatge,aixi te ell un gasoil que a lo millor l´hi pot fer falta a un taxi per portar l´ho al hospital a ell si l´hi agafa un yuyu) es convenient estalviar el maxim de gasoil per evitar tindre que quedarnos aturats d´aqui a uns dies.
I m´he fet cocos de que les coses son com son i a disfrutar ho.
Que gran es tindre un cap d´escuderia tant llest i que esta en tot(boing boing).

Aquet es el panorama de la parada del airport.Apa doncs a pendre el solet.

i el colega que m´acompanya a tot arreu tambe

El primer viatge,les ordres d´escuderia portades al maxim exponent.Al Tryp airport,una merda de viatge,sense gastar gasoil pero carregat fins el sostre de guitarres i teclats,total que ha pujat casi el mateix que al centre i sense gastar gasoil.
Torno i el panorama seguia igual

Doncs que?mes solet


I aixi fent el gandul gandul he anat pasant la meva jornada laboral

Fins que ha estat negre nit que seguia fotent el gos

Esperem que acabi aviat la vaga,els demes podeu anar a treballar amb metro en un moment d´emergencia o en autobus,jo anar si que hi puc anar pero no podre treballar.
De matinada la Nits va superar el plaer del doble xocolata de Magnum,donant-me un premi molt maco,dels mes macos que m´han donat,per de qui ve i ho sincer del premi,thanks a lot!
EL LLORO DEL TAXI
La musica que normalment escolto al taxi es diferent de la que poso aqui escolto molt Jack Johnson,Ami Winehouse,leela James,Koko Taylor(gracies Orbison) i mes.Tambe molt de funky.Musica que em costava molt intruduir a les sessions...pero de tant en tant els hi fotia un gol,com aquet.Anit la vaig estar posant de manera obsesiva aquesta,m´encanta el funky,l´escolto,la reescolto,l´analitzo...penso com la mesclaria...I ara us la poso a vosaltres,no se si us agradara pero a mi em posa Mr Magician!!Bring back my love today



4 carreres:

Rita ha dit...

El magnum a mi m'agrada de nata per dintre i xocolata negre per fora. Boníssim!
Felicitats pel premi! :)

... ha dit...

Ostres Ddrive, si el meu premi ha superat el màgnum de xoco, ha estat un super-èxit!!!!, je,je,... Com et cuides, ehh???
Una salutació!!!!

ddriver ha dit...

RITA
Jo tot ho blanc l´hi tinc fobia
NITS
Be,m´ha fet ilu pero superar el magnum de doble xolcolta....be,no se, potser si pero justet eh?

Joan Safont ha dit...

Un magnum i una cançó de l'Amy Winehouse (i recordar-la quan encara no estava feta pols)... Quina gran combinació!