dilluns, 30 de juny del 2008

UNA GRAN NIT

Ahir a la nit despres de tirar algunes pedretes a alguns cotxes i motoristes,quye ens molestaven amb els seux claxons,ens varem anar al xiringo de la beach a tirarnos al alcohol

Tothom marxava del xiringo i no sabiem el perque..decidim abandonarlo en busca d´un altre xiringo

I de repent a la llunyania veiem el motiu,be,aquella hora ja el veiem borros

Hi havia l´ultim concert de festa major al altre punta de la platja


Els Manteca de Macao

Jo no se si era el pilotaçao que duiem o que pero a mi em van semblar uns grans musics,la que canta...vaaa..pero els musics s´ho van fer de conya


Entre birra i birra,em vaig enterar que hi ha uns que fa setmanes que em busquen.Son els duenyos d´un pub que volen fer uns dies a la setmana sessions de musica funky.Els meus amics ho sabien pero entre el pilotaçao i..no es van enrecordar pas.
Com els duenyos del pub no estaven tampoc molt a l´hora i jo tampoc ens varem intercanviar mobils i ja concretarem tot.
Total que tornare a punxar...un altre somni realitzat en poquet temps!!Curiosament,al mati,m´habia trobat amb el meu antic jefe quan jo feia de Dj,despres de 20 anys!!!Mai mes m´el havia tornat a trobar,casualitats??noooo,una amiga em deia sempre que no existeixen i mira...
El dia que punxi us vull a tots alla eh?
Apa me´n vaig a dormirla una miqueta...
Videos i fotos preses amb el mobil que anava tant colocat com nosaltres anit.




7 carreres:

Carquinyol ha dit...

Sort que almenys t'ho vas passar bé !!

Anònim ha dit...

Ja ens diràs lloc i hora ... mentre després puguem tornar a casa.

Salut.

Eva ha dit...

i no vas celebrar la victòria de la NOSTRA selecció? d'acord que l'hoquei mou menys masses però...

ddriver ha dit...

CARQUINYOL
El millor va ser quan tiravem pedres alsn cotxes..hi ha un parell que no pitaran mai mes
APOCALIPSHIT
Segur que ho penjo
EVA
Tot l alcohol d ahir era per la seleccio d Hockey clar

... ha dit...

Millor agafar-s'ho així, beure per oblidar. Ahir a la nit aquí va ser horripilant, vaig al.lucinar, els carrers plens de gent cridant viva españa i que em pitavem al passar com si jo també hagués de dir algu.
D'on coi treuen aquelles banderes amb el toro, quin horror grrrr.

Bé, esperem que passi ràpid, oi???

Ahhh i moltes felicitats per lo de tornar a punxar. ja penjaras algun video teu, ok??

Salutacions! :)

ddriver ha dit...

NITS
Sort ue eren amb el toro,aqui hi havia algun imbecil que duia yn pollastre.
Gracies ;)

Lula ha dit...

Un pullastre???

Jo anit vaig dormir fatal, entre la calor, el soroll de la gent (és possible que encara quedin petards per tirar?!?!?!?) i lu escalivada que estic del primer weekend de platja...