dissabte, 21 de juny del 2008

S O N A R


Sonar.Sonar,Sonar estic del Sonar….

La ciutat a tope de gent per el Sonar,tot i haver marxat els autòctons.El que semblaria una gran cosa per nosaltres es un pastel.

A mi m’han fet anar malament.Semblava que m’havien pres el numero.Entre 12 i 3 la majoria de gent que agafava anaven al Sonar.

Això que semblaria una bona cosa es una me.Com el Sonar esta a Can Collons,si la carrera puja,però no tornes a carregar fins que arribes al centre,amb ho que perds molt de temps.Tornant del Sonar,tornes entre mig de 50 taxis que venen del mateix lloc,amb ho que es molt poc probable que carreguis per el camí...Arribes al centre i et puja un altre..Do you know where´s Sonar?..joder.

L’exèrcit de pringats que estàvem fotent viatges al Sonar a beneficiat a uns altres taxistes mes afortunats com el meu col·lega.Increïblement no ha fotut cap viatge al Sonar.Ell nomes anava de llocs cèntrics a llocs mes cèntrics carreretes curtes i seguides tot el rato.I jo entre viatge i viatge em trava l’hòstia de rato.

I a sobre els companys del dia,que aquesta nit han treballat per donar-nos un cop de ma.Ja els hi val,un dia que els de la nit ens podíem sortir ells per el mig.

El que mes em fot de que treballin aquets del dia per la nit es que molesten molt.Ells tenen un altre manera de pencar.Ells desde que surten al carrer fins que tornen a casa es dediquen a trepitjar ous.Son un destorbo molt gran per la circulació.A mes cada cop que veuen a algú afluixen encara mes la velocitat per si els aturen,em tenen ratlladissim,tornar del Sonar al centre darrera un d’aquets et pots morir.No entenen que de nit la feina esta al centre nomes,que has de tornar ràpid al centre..de dia a qualsevol cantonada poden encotxar però de nit es molt improbable.

L’únic bo d’això del Sonar es que portes molts Dj´s i parles amb ells.Entre aquets sempre hi ha un “listo”.El “listo” d’avui em deia que actuaven els Madnes.En deia tu deus saber qui son oi?son de meitat dels 80´s em deia.Com que de meitat dels 80´s?De meitat dels 70´s i el tio que no,que dels 80.La cançó One step beyond,em jugaria els ous que es del 79 i ell que no.al final intercanvi de mails per demostrar-nos la veritat.

Arribo a casa...obro wikipedia ones Step beyond 1979 and the winner is Ddriver!!jajaja a mi em tonteries d’aquestes.

EL LLORO DEL TAXI


1 carreres:

Rita ha dit...

El pàjaru no sabia amb qui parlava... hahahahahaha Mai millor dit!