dilluns, 1 de setembre del 2008

OCELLETS

Havíem com ho expliquem això. Em sembla que la millor manera es amb el sms que vaig enviar a Rac1 anit.

Si jo em compro un taxi nou,sortiré a treballar amb el vell que ja se que em dona problemes?

Som l’equip d’Europa que mes cèntims em gastat amb fitxatges i sortim a jugar al camp dels ocellets amb els mateixos que l’any passat + Alves.

Si durant els dos ultimes anys els jugadors aquets han demostrat que son uns negats per jugar al futbol,excepte quan juguen amb la selecció Espanyola,perquè els tornem a posar?

Ni camps petits ,ni equips defensius ni res,a mi no em valen aquestes excuses.

Tenim un entrenador de tercera,em fot molt això,perquè m’agradaria que fos el nostra entrenador un de la casa pero no pot ser.

Juguem amb 6 tios atacant,això semblaria una meravella per el futbol actual,pero provoca un embús molt gran al voltant de area contaria.

En camps petits el que s´ha de fer es ocupar tots els espais del camp per obrir-lo. Sinó desprès en un contraatac,agafem a les 4 toies de la defensa sols i descol·locats i com tenim també un porter de tercera..un atac,un gol.El porter del Barça ha d’estar preparat per salvar atacs esporàdics,on anava a l’hora del gol?

D’aquet equip sobren uns quants com Valdes,Puyol,Abidal,Xavi,Henry...això dels del equip titular i la resta podríem fer un pack i vendre’ls a un todo xino

Molt malament,i jo pencant amb la samarreta del Barça ahir,que tothom que pujava ahir deia..com ha quedat el Barça avui jeje?

Sort que no anem a cap partit de la lligueta aquest any.

EL LLORO DEL TAXI

Un dis cque funcionava de marevella

16 carreres:

Assumpta ha dit...

Ai, pobret!! Ara si que m'has fet llastimeta, pencant amb la samarreta del Barça ahir... sniff

Jo, si pogués els castigaria a tots!!!

Grrrrrr!!!! Em van fer enfadar molt, molt, molt...

I au, ara aturem la Lliga perquè hi ha partit de Selecció... aissssss

Anònim ha dit...

Em fascina la facilitat que teniu els culers per a carregar contra tot l'equip sempre i en tot moment a la mínima que un dia la piloteta no entra a la porteria rival. El barça va fer com 15 o 20 xuts, inclosos dos pals, i el numància va tenir molta xiripa.

N'hi ha alguns que sembla que estigueu amatents a la mínima per rajar contra tots i contra tothom, per això el Barça va com va, no hi ha mai unitat, a la mínima al minut 5 tot el Camp Nou xiulant, sempre fent mocions, sempre protestant.. els culers som el millor reflex del poble català, sempre rajant però a l'hora de la veritat ningú anima ni treballa pel bé comú.

Després ens queixem que ningú no anima al camp, però tant tu com jo sabem que un escrit així no el faria mai un soci del Liverpool, ell sempre està al costat del seu equip, i si el resultat que ha patit és injust, encara més.

En fi continua rajant!

ddriver ha dit...

aSSUMPTA
D pena
anonim
Tant tu i jo sabem que els jugadors del Liverpool s´els hauria caigut la cara de vergonya per perdr al camp del Numancia,aquets no.
Ens estan venent la moto que em reforçat l´equip i de 20 ocasions no som capaços de fer un gol??el Liverpool o el Everton n´hauroien fet 4
Xiripa?un conraatac un gol??Potser falla el porter no?fa molt que aquet porter no salva cap punt,despres de Paris no recordo cap partit que l´hagi salvat el porter,en canvi en Reina o en Casilles si salven punts al seu equip quant l´equip esta pajarito pajarito

ddriver ha dit...

Anonim
Fa dos nys vaig estar a Anfield ( http://culesviatgers.blogspot.com/2007/10/viatge-liverpool-6-walk-on-and-youll.html )i l´actitut de´aquells jugadors al calentament,res a veure a l´actitut dels nostres a una final

Assumpta ha dit...

Així, Anònim, desprès del partit tu estaves content, oi?

Jo mai xiulo a l'equip als cinm minuts de partit... de fet no xiulo mai al Barça, perquè sóc del Barça: però si juguen malament, juguen malament... què passa? un no pot dir al seu blog que ho van fer malament?

Un tio que curra al taxi amb la samarreta del Barça pot dir el que vulgui, i si van fer pena van fer pena... Ni un gol en 20 ocasions!!! Per plorar!!!

Mikel ha dit...

paciencia que acavem de començar!!!!

Lula ha dit...

Veig que tb ets Guardiola-Escèptic.


Ho sento per tu....

Besotes!

ddriver ha dit...

Assumpta
Gracies
m´emprenyo perque es veia vindre aixo,m´emprenyo perque em perdut amb l´unic equip dle que ha pujat que no ha perdut,m´emprenyo perqque es mes del mateix,perque em costen mollts cales entre carnets,abonaments,avions,hotels,entrades
dies sense pencar i ells passen pero passen olimpicament
Mikel
Mal em començat 2 derrotes en 3 partits
Lula
Ojala surtis be pero la seva experiencia com entrenador es limita a 40 partits i els seu idol com entrenador es Juan Ma Lill,que juntes nom i cognom i et queda Ma-Lillo

Anònim ha dit...

Bé a l'esport l'important és participar, oi??? :P
XDDD

Rita ha dit...

Ehem... jo passava a saludar només... Ni idea de futbol, però si tu ho dius, així deu ser! :-)

Joana ha dit...

Haurem de tenir paciència i donar un vot de confiança a n'en Guardiola, no?
Bona rentrée!

Anònim ha dit...

Tots a la puta calle collons! El Guardiola no durarà ni quatre dies.

ddriver ha dit...

cafeambllet
aixo ho deia un que sempre perdia

ddriver ha dit...

Rita
No fotis??? ;)
saludada

ddriver ha dit...

Joana
Reentre??wich one?
Marc
No teniem que escriure amb propietat?

Jordi ha dit...

Quina merda, tú!! La primera a la front!! No vaig veure el partit, però sé que van tenir oportunitats i que va haver-hi mala sort de cara a la porteria. Això ja em recorda a l'any passat. Bon SMS, sí senyor. Jo crec que agafaria el nou, també!! En Rijkaard també ho feia això: el primer partit sempre sortien els de l'any passat. Això ha de ser cosa d'entrenadors, per assegurar, dic jo!
Res optimisme, que això acaba de començar i encara estem empatats amb el Madrid. Ull amb l'Atlètico de Madrid que aquest any pot ser la seva...