diumenge, 7 de setembre del 2008

NINGU EM FA CAS

Anit puja una dona atabalada,molt atabalada,parlant per telefon...

Em dona l´adressa on va...i continua parlant pèr el mobil..

-que si si,ja ho se que vinc tard pero ja estic al taxi

Jo no havia escoltat el creuament del carrer..per fi penja

-perdona,on m´has dit?

-a _______

I agafant el mòbil un altre cop em diu

-perdona eh?

-perdona per que?

-perdona que no et faci molt de cas,es que tinc que fer varies trucades

-tranqui-la,a mi ningú em fa cas mai,estic acostumat,fes fes

-aiii no em diguis aixo

I no se si es va sentir malament o que?que va penjar el telèfon i vam estar parlant ella i jo tot el trajecte,la mar de simpàtica la dona aquesta. El cert es que vam riure molt i al final ho deia,ha valgut la pena xerrar amb tu i no per telèfon.

EL LLORO DEL TAXI

Claudio Simoneti,que com el seu nom indica es Italià pero va néixer a Sao Paulo(Brazil).Aquet home,principalment es dedica a fer bandes sonores de pel·lícules de terror(uyyy).Pero durant els anys 80 va col·laborar en grans projectes d Italo disco,com amb el grup Kano.

També l´hi va sobrar temps per fer el seu propi grup KASSO,ho bo d’aquet disc,es que es venien dos versions idèntiques.Una a nom de Kasso i l`altre a nom de Claudio Simoneti,un crack!!negoci doble,jo coneixia algun dj que havia picat i tenia els dos discos.Jo tinc la versió de Kasso,mes que res perque ja tenia algun altre maxi del grup Kasso,pero res aixo va durar poc,es veu que en pelis de terror es un autèntic crack.

16 carreres:

Lula ha dit...

Aixxxxxxx... Ddriver, si tots et fem cas!!!

Però tens raó, jo normalment al conductor no li dic res, i no és que sigui tallada o tímida però penso que o bé no sé què dir-li o bé potser el/la molesto o el que sigui... a mi si un desconegut em comença a explicar la seva vida, home, no és gaire normal.
Ara si, si ells comencen la conversa, donx i tan, jo no callo ni sote l'aigua.

Besotes!

Ferran Porta ha dit...

Hehe, molt enrollada la senyora.

Jordi ha dit...

Potser sí que tens raó i tots plegats ens hauríem de queixar més de que no ens fan cas!!

De totes maneres, un deu per la senyora!!

Assumpta ha dit...

Mira en Ddriver com en sap de fer-se l'interessant, eh? jajaja :-))

Història molt simpàtica (segur que aquesta dona era molt millor que les tres tontes "amigues" de l'altre dia) ;-)

Perooooooo què?? Tornem a la lletra petita?? :-((

Assumpta ha dit...

Ningú em fa cas :-(

Demano lletra més grossa i la torna fer petita...

(A veure si funciona...)

Jordi ha dit...

ddriver, una cosa. T'he de demanar un favor. Hem llegit que et van fer una entrevista al diari "El Mundo", però no hi ha manera d'accedir a ella (ja que ens fan pagar). Ens la podríes fer arribar? Et deixo el correu electrònic ataugis@hotmail.com . Moltes gràcies!!

Rita ha dit...

Al taxi no sé, però aquí no et pots queixar eh!!! ;-)
Quina senyora més simpàtica!

ddriver ha dit...

Lula
Pero si jo l´hi vaig dir en broma,va ser la primera resposta que em va sortir
ferran
ja veus,si que ho era
jordi
si va saber apartar el seu estres per uns minuts

ddriver ha dit...

assumpta
ja ho he canviat!!
rita
mai em queixo jo,m has sentit queixarme algun cop???

Assumpta ha dit...

Ostreeeeeees!!! jejeje ha funcionat!! :-))

Et mereixes que el Barça guanyi Champions i Lliga, eh? :-))

Deric ha dit...

quina història més maca

Eli ha dit...

Apa, que ningú et fa cas?
Si t'aixequen la ma al carrer per que els facis cas....
Taxiiiiiiiii!!!!!

Que més vols, guaita si et fem cas!!!!
;-)

Cristina ha dit...

Hi ha gent maca a tot arreu, més que cabrons. El que passa és que els cabrons criden més l´atenció. Per cert, que sàpigues que sempre et tenim present. Petons!

ddriver ha dit...

ASSUMPTA
Ha funcionat,pero tant gran no m´acaba d`agradar la lletra
DERIC
Si pobre noia,es va portar
ELI
Vist aixi...
CRISTINA
Moltessss gracies

Enric Caujapé ha dit...

Quin riure noi, de veritat es que ja m'imagino l'escena.....be, Ddriver, aquest Kasso a mi em sona molt !!!. Bona discografia la teva !

Assumpta ha dit...

Aiiiiiii... nooo, :-)))

Pósa-la com vulguis, que jo entraré igual :-)

És la teva "caseta" i a qui ha d'agradar en primer lloc és a tu!!

Una abraçada!!!!