dissabte, 6 de setembre del 2008

3 AMIGUES


Les noies no se com us atreviu ha agafar el
taxi amb les amigues,i baixa les primeres.
Ara us explicaré el que passa quan baixeu
del taxi,encara que ja ho sa
breu,ja que
algun cop no haureu baixat la primera.

Aquesta nit,pugen 3 noies d’uns 45 anyets(no les de la foto,aquestes passejaven per la net) i com molts cops,cada una a un destí
diferent.

Mentrestant anaven les 3 juntes inclús pensava que acabarien les 3 juntes al llit i
tot,frases com “que ve ho hem passat””sempre que sortim ens ho passem en gran””es
que ens avenim molt les 3”
etc etc ,estava a punt de treure el motxo de tanta baba que
hi havia al taxi.

Quan baixa la primera,minuts de silenci,tensió dins el taxi i una diu

-aquesta es una imbecil

-jo no he dit res perque pensava que sou molt amigues pero em cau fatal a mi

-si es una creguda,es creu miss mon

-ja veus i amb el cul tant caigut que te

-mira que voler lligar-se aquell,com vol que es fixi amb ella?

-no m estranya que el marit marxes amb aquella estrangera

I bla bla bla

Buuuf per fi baixa la segona,be una mica de calma i podré seguir escoltant la
radio,pero que va,arriba “mi turno”

-ostres noi,quins paperets que haig de fer sortint amb aquestes dos panfiles,em
truquen molts cops per sortir,sempre les evito,pero de tant en tant hi haig d´anar.Es que som amigues de fa molts anys,pero no es pot anar enlloc amb elles

-ai a mi m´han semblat la mar de simpàtiques

-aiii com es nota que no les coneixes i bla bla bla

En fi,suposo que desprès i hauria trucades creuades en totes direccions.

Lamentablement això es veu molt sovint,amb ho fàcil que es dir que no a la gent que no t’interessa.

EL LLORO DEL TAXI

GREU ERROR RECTIFICAT AQUI

15 carreres:

Joana ha dit...

Ddriver,
Se n'ha d'aprendre de dir " no", però un cop ho has après t'alliberes i disfrutes més.
Bon dissabte wapo! ;)
Ho saps que ets tot cor oi? ;)

Lula ha dit...

Sóc una inocentona jo....

Anit vam anar per una birra amb dues amigues, una va en direcció contrària pero l'altra i jo sempre pillem taxi juntes, i jo baixo primera.
Sempre, sempre, sempre discutim per pagar. A vegades em deixo convèncer xq em fa vergonya però altres tiro el bitllet de 10 cap al conductor, etc.

Pensava que anaves a dir això.

Ah, i nosaltres no ens critiquem, només parlem de sexe. Els taxistes sempre fan una rialleta maliciosa.... je, je,jee

Besotes!

Assumpta ha dit...

Holaaaaaa!!!

Eoooo, què be que es llegeix ara el blog amb la lletra d'aquesta mida més gran!! :-)))

Ara sí que és un autèntic Taxi-blog!! jeje

Bé, en primer lloc, aquestes no eren "Tres amigues" eren tres estúpides jajaja

Si jo (que coincideixo en edat amb les protagonistes) alguna vegada he fet això, agafava el taxi amb dues amigues (de veritat) que vivien molt aprop de casa... i baixavem les tres juntes, elles s'esperaven a que jo fos dins el portal i llavors marxaven caminant dos carrers a peu fins a casa seva que eren quasi una al costat de l'altre :-)

Això si que és sortir amb tres amigues :-))

La canço que és triat també m'agrada! Comencem bé el dissabte! (llàstima que no hi haurà fútbol de veritat)

Anònim ha dit...

La cosa era interessant, sobretot per veure quina de les tres realment critica amb convicció i quina és la que "segueix la corda" per dir alguna cosa.
No sé perquè però també l'he viscut aquesta escena, però no dins un taxi.

Anònim ha dit...

Jaja,que bueno!.

Eva ha dit...

colló això és hipocresia en tota regla!
per sort no totes les dones som iguals, quan una amiga meva es baixa del taxi no la critico, bé ni quan es baixa del taxi ni mai... si he de criticar a algú directament és que no és amiga meva!

Rita ha dit...

La meva iaia sempre deia... "les amigues porten fatigues" hahahaha

Bé, hi ha de tot, jo en tinc d'adorables que mai criticaria, ni davant ni darrera, però alguna que no ho és tant... sí que he dit coses d'ella.

En qualsevol cas, trobo que la gent es pren els taxistes com el psiquiatre. Pobres de vosaltres, tan malament com està el personal avui en dia! hahahaha

Jo no sóc de tenir grans converses amb els taxistes i menys personals.

Com diu la joana, ets tot cor, ddriver. I això és bo eh!!!! :-)

ddriver ha dit...

joana
igualment guapissima
lula
maliciosa??no les fem malicioses
assumpta
ara es llegeix millor?es que el primer dia estava en proves aixo
si que hi ha futbol avui andorra angleterra a can Penes

ddriver ha dit...

aniol
si ho deuen fer a tot arreu
mangas
estas sorprendieron por la contundencia que criticaron a la primera pero pasa mucho esto
eva
recordo que tu vas baixar primera oi?
rita
quanta sabiesa la iaia

Jordi ha dit...

No és la primera vegada que sento que les noies tenen la hipocresia per bandera. Com jo no sóc noia, no ho puc saber, però relats com el teu ens ajuden... jejeje Crec que els nois quan entre nosaltres mateixos no ens caiem bé ho diem i prou, no fem tant l'hipòcrita!!

Dir no és fàcil, però costa. Jo mateix sense anar més lluny fa uns anys em feia cosa dir que no per no quedar malament. Però quan ho practiques una mica, veus que no és tant difícil!!

Ferran Porta ha dit...

Haha!, deu n'hi do, quin viatget, eh?

Penso que d'hipòcrita se n'és més com més jove és un. Ara, als 45 seguir jugant a "fer veure que", em sembla més aviat patològic. Amb 15 passi, però a aquestes alçades...

Salut.

chamb ha dit...

la meva ex eren un grup de 4 amigues que sempre posaven a parir la que no hi era. Un dia que les vaig repartir per les rspectives cases, va ser un recital com aquest teu.

Finestreta ha dit...

Doncs de vegades no és tan fàcil dir que no ddriver... T'ho diu una que li costa molt...

Jo si mai agafo un taxi amb amigues passo realment vergonya, perquè sempre parlen de nois i ligues, com si el taxista fos transparent, i a mi em fan envermellir...

Un cop, una amiga deia que a veure si en troba un de guiri que aqui no n'hi ha, i el taxi salta amb: "tan mal está el tema por aquí o qué?!?!"

El veí de dalt ha dit...

Tio,
tu hauries de fer un llibre amb el serials de la Sra. Francis que escoltes!

Eli ha dit...

Mira que són falses....
Culló!!!
Per a que t'en enfiis de les dones...
Es que són dolentes a mes no poder! je,je,je
;-)