dimecres, 17 de setembre del 2008

TAXI DE LISBOA


Ahir a la nit,circulant per el paralel,vaig veure un d`aquets,un taxi de Lisboa,amb el conductor amb la samarreta del Sporting de Portugal.
Veig que no estem bojos,mes tranquil he dormit

14 carreres:

Carquinyol ha dit...

Vaja amb els de Lisboa, quina àrea metropolitana més gran que tenen !!

:P

Assumpta ha dit...

Jejeje era el teu "alter ego" portugués :-))

Avui estic una mica més contenta, eh?... El partit en general em va fer patir massa... Quines errades davant de porta!! Però hi va haver moments en que vaig veure el futbol que m'agrada... minuts concrets... i si conseguim anar en aquesta direcció anirem bé...

Oeeee oe oe oeeeeeeeeee

Anònim ha dit...

Bueno,no está muy lejos Lisboa de Barcelona,yo en verano veo por Lorca varios taxis de Barcelona.

Xavi ha dit...

Per un moment havia pensat que havien ficat tramvies al Paral·lel xDD No m'espantis amb aquestes fotos!!

Enric Caujapé ha dit...

Aquí tots som normalets !!!

Jordi ha dit...

Vas anar a veure el Barça a Manchester la semifinal de la temporada passada? Caram, quina sort!! Però tu no vas anar amb taxi, no? jejeje Ells ho tenen més a prop!! Y no tenen aigua per mig!!

Eli ha dit...

Oh Lisboa, quina ciutat més maca...
Ara be, a veure futbol no crec que hi anès eh!!!
;-)

Finestreta ha dit...

Pobret... Mira que venir de tant lluny per veure un desastre així... EL planyo!

danichan ha dit...

no crec que hi haguessin molt afeccionats de l'Sporting de... LISBOA (com que de Portugal??), no es van fer notar massa per la ciutat. Una llàstima, són el tipus de turista que més m'agrada, els portuguesos. Va ser bo guanyar ahir, ja tocava, però si no ho haguessin fet m'hagués sabut menys greu que amb qualsevol altre equip. Mira tu, els tinc carinyo jo als portuguesos!

ddriver ha dit...

Carquinyol
Pot ser si que era aixo
Assumpta
quanta fe veig,que era contar cuatre canyes i va anar de poc,el innombrable l`hi va fotre 5 en 45m
Mangas
ya pero el Barça no juega en Lorca
Cristina
com que pirat???????

ddriver ha dit...

Xvi
aviat aviat,volen fotre un a la porteria del gol sud
Orbison
ara ara
Jordi
Sempre anem a veure´ls,menys aquest any perque ens tenen cremnats i el viatge a EEUU.
A Milan si vam anar amb taxi i a Rotterdam 2 cops i en cotxe a Berna,Wembley...etc etc

ddriver ha dit...

ELI
Pero si es per l`unic que es pot anar a una altre ciutat!!
Finestretala fe mou muntanyes i cada un te la religio que te.Nosaltres fem el mateix amb la nostra i alguns cops perdem..pero ja no es cosa nostra,nosaltres em fet tot el que podiem,la resta ja es un joc
Danichan
Sporting clube de Portugal es diu el malament anomenat sporting de Lisboa.No puc opinar dels turistes portuguesos,mai cap a agafat un taxi,son infanteria pura

danichan ha dit...

estaria bé que, a part de l'aspecte esportiu del teu Barça, del "nostre"? Barça, també comentessis notícies "extra-futbolístiques" com el fet que els hagin regalat per la cara a cada jugador del "nostre" Barça un Audi així per la cara bonica que tenen. Aquí som mileuristes (o ni això) i mentrestant ells afegeixen cotxes als seus sous hiper-milionaris. T'animo a que escriguis un post parlant d'això, tu que ets tan culé, aviam si em dónes bons arguments o algun justificant per aquest acte, m'interessa saber la opinió d'un mega-culé com tu. Ho sento noi, quan sento notícies així m'encenc i em sento plenament orgullós de no ser soci d'aquest club i, per tant, de no contribuir econòmicament ni en un cèntim a pagar els sous i els capritxets d'aquests "professionals". Salut!

ddriver ha dit...

Dani
aixo ha passat sempre,cada any els hi regalen un cotxe pero no els paga el club,els posar la marca,si va un famos dins un audi es mes propaganda que una valla.
Jo recordo al Schuster l`hi van donar un ford fiesta,era lo ultimo aleshores,no m extranya que marxes al madrid,alla dins no cabia la Gaby