dimarts, 23 de setembre del 2008

PREMI

Aquets dies no estic de molt bon humor,no tinc ganes d`escriure ni llegir. Resulta que dema veure a la dona contra la que em vaig casar,desprès de 3 anys sense fer-ho. Tancarem del tot els temes que tenim en comú,i a mesura que s`apropa el dia es fa mes difícil tot.

Pero escric perquè avui he tingut una alegria,no encara no s`ha arreglat el tema amb Alitalia,no.

M`han donat un premi!!!Com mola!!!Haure de buscar aviem on tinc els altres per posar-los tots a aquesta nova plantilla.

L`Eli ha tingut a be donar-me`l,el curiós es que es al bloc necesario 2008!!Jo que mai he estat necessari en lloc...em fa ilu!!!

I aqui esta;

Ara hauria de repartirlo jo pero ja sabeu que aixo em fa mandra i apa per tots!!

EL LLORO DEL TAXI

Avui un noi que de jove era molt maco,ell i els seus amics tenien un grup de musica,els New Edition.Aquet noi va creixer i es va dedicar a ostiar a la seva dona,la Witney Houston,una pena.


D

6 carreres:

Eli ha dit...

Home...jo m'ho passo molt bé llegint-te les historietes del taxi... O sigui que tot allò que et fa sentir be, és necessari per viure amb alegria!!! No et sembla???
Vinga amunt aquests ànims!!! ;-)

Rita ha dit...

I tant que et necessitem, nano!!! Els teus posts ens donen molta vidilla, tens molta gràcia.

I la música... Bé ja he dit més d'un cop que gràcies a tu n'he recuperat molta, que em rejuveneix i em porta records molt xulos. No sé si tornar a les trenetes de tan jove que em sento escoltant-la... hahahahaha

Felicitats pel premi, ben merescut i sort en aquest assumpte!
T'envio uns petons!

Assumpta ha dit...

Ei!! Enhorabona pel premi al Blog necessari!! :-))

I per l'altre tema... doncs mira, només puc desitjar-te que vagi el millor possible :-)

Epsss... i el resultat de l'1-6 no et fa somriure ni una miqueta? :-)

Lula ha dit...

Vinga Ddriver, tu pots amb tot!!

Això és la lluna....

Molts i molts besotes, ok?

Jordi ha dit...

Moltes felicitats, ddriver!! Ara has de dir aquell tòpic dels futbolistes que sense els meus companys no ho hagués aconseguit i blablabla, cosa que no pensen... jejeje Moltes felicitats, de veritat!! Ens ho passem molt bé llegint-te!!

I ànims!! Que quan abans tanquis aquesta etapa més content estaràs!!

Mikel ha dit...

necessites JA que el barça començi a fer desplaçaments interessants , es la millor terapia ;-)