dilluns, 29 de setembre del 2008

ACLARACIO

Es veu que jo no em vaig explicar be a l`anterior pòst. Jo en cap moment he justificat el que varen fer el Boixos.

Sincerament m`en refot el que els pugui passar tant a Pericos com a Boixos.

No estic pas d`acord amb el que fan els Boixos,per això abans dels 90 vaig sortir d`allà.

Quan jo hi era,eren altres temps i la majoria de les trifulgues que teníem eren amb la Policia Nacional o amb la colla de gitanos d`Ultra Sur o els Brigades finançats per el conegut feixista ...

Quan la cosa va deixar d`anar per aquí jo vaig marxar,com molts altres.

Evidentment,encara tinc coneguts i amics allà dins.Com a tot col·lectiu hi ha de tot i mes abans que érem mes de 4000.

D`aquella època,es podrien explicar moltes coses com interconnexions entre clubs-grups ultra o col·laboracions entre ultres de diferents llocs.

Jo l`únic que he fet es explicar uns fets segons els he conegut,que desprès ha coincidit amb la versió policial.

El motiu?Les mentides que es van dir per les emissores de radio,com la venta d`entrades.

Es deia que la venta d`entrades eren fetes en grupets de 10 en 10,mentida. Es compren totes de cop,i el taquiller accepta la venta tot i ser amb una Visa Barça,que ja fa sospitar.

També es va parlar de les bengales,que cada cop son mes petites,mentida. La mida d`una bengala sempre es igual,necessita que sigui igual,ja que la mida es la de la ma,per poder-la aguantar.

El que passa es que l`escorcoll no es el mateix si un va amb la dona o els nens que amb un col·lectiu com aquet,els guàrdia jurats son mes valents contra una família que contra un grup ultra,això ho he viscut infinitat de cops.

L`únic culpable,segueixo pensant,es l`apanyol. Si s `evita la venta massiva d`entrades i s`escorcolla be a segons qui,no te que haver problemes.

En cap cas,aprovo el que varen fer però tampoc la manipulació dels fets.

Dir que ahir varem celebrar la victòria en el derby amb un bon dinar a un conegut restaurant de la costa brava,sense bengales,ja que l`escorcoll va estar ben fet a la porta del local.

Sobre el partit,destacar que m`hauria agradat que l`únic gol del Apanyol fos legal i així haurien rabiat mes. Prefereixo guanyar així que 5-0,fa mes mal. Tot i que la diferencia entre els dos equips es per guanyar 8-0.

A veure si l`any que ve ens estalviem tindre que anar a Cornella i així no hi haurà mes incidents

12 carreres:

Ferran Porta ha dit...

Aclariment pillat :) Tot i això, continuo trobant ridícul que 22 paios en calça curta provoquin passions tan desfermades. Els uns odien els altres, els altres odien els uns i, mentrestant, els "22 paios" tenen uns sous que ni tu i tots els teus lectors junts assolirem mai.

Carquinyol ha dit...

Jo ja veia que tu no estaves justificant ningú sinó donant el teu punt de vista de persona que viu aquestes coses des de dins, igual que jo te la donava des de persona que les veu des de fora. Salutacions.

Jordi ha dit...

De vegades em fa mal que algú digui coses com les del Ferran, que és ridícul que 22 tios en calça curta provoquin passions. Tothom té les seves aficions que són del tot respectables. O no? I a qui li agrada el cinema? I a qui li agraden les telenoveles? Ostres, no fotem!!

Per la resta, ddriver, tot aclarat. Només dir Visca el Barça i Visca Catalunya!!

Anònim ha dit...

Jo crec que amb l'anterior post i els teus comentaris de resposta ja n'hi havia prou.

Està clar que si tens una olla bullint plena d'oli et pot esquitxar i fer-te mal, i això és el que va passar al Estadi dissabte.

No entenc com no van preveure-ho, i de fet, abans d'entrar al estadi ja l'estaven liant; a tv3 han ensenyat imatges d'abans del partit que ja s'estaven esbatussant, i tot i així els van deixar entrar, tant d'una banda com de l'altra.

Unknown ha dit...

D'acord, ara t'has explicat millor. Però segueixo dient que els boixos van encendre i llençar bengales molt abans d'arribar a l'Estadi Olímpic i els Mossos van passar olímpicament.

Sobre la qualitat tècnica dels jugadors, està clar que el Bar$a pot guanyar 8-0, per això no crec que faci falta que a sobre ens feu jugar amb 10 i amb l'àrbitre tant en contra. No us cal.

Anònim ha dit...

molt aclarit tiu!! :), ostres saps que en costa imaginar tu sent dels boixos nois juajuajua, eei ja podries posar una foto d’aquella època!! .. si tu vols eeeh

Ferran Porta ha dit...

Jordi és clar que tothom pot tenir les seves aficions, no dic pas el contrari. Però el futbol és una afició que desferma passions i, sovint, acaba a bufetades. Això és el que no entenc.

Assumpta ha dit...

El millor de tot, el dinaret de la celebració... sense bengales :-))

Óscar Això de l'arbitre ho diràs pel penalti al minut 5 que ens va birlar al Barça, o pel gol il·legal de l'Espanyol per falta prèvia a Valdés...

----------

Tots els equips tenen grups violents i tots s'haurien d'erradicar el més aviat possible
Ahir, seguidors del Sevilla anaven al Calderón amb bats de bèisbol... uhmmm... normal, no és que sigui...

No m'agrada en Laporta, però si alguna cosa ha fet bona és la lluita contra aquesta gent...
NO, NO i NO als grups violents!!

FORÇA BARÇA PER SEMPRE!! :-))

Anònim ha dit...

Oscar;
De part de qui estava l'arbitre?
El gol de l'Espanyol era inmerescut totalment. Haurien d'haver expulsat a Luis Garcia quan va fotre el cop de colze a Valdés. Ho va veure tothom i ningú va fer res!
Encomptes de jugar amb 10 jugadors, amb 9 us hauríeu d'haver quedat!

Lula ha dit...

Okssss
He estat una mica perduda i no he llegit encara els posts anteriors.
Penso que hi ha gent genial a tot arreu i igualment tarats mentals.
I tb està clar que tu ets dels genials!!!

Besoooooootes!

Mikel ha dit...

per cert ddriver , saps que li ha passat al Malas?
L'ultim partit al camp nou vaig veure una pancarta que deia "recuperate pronto estamos contingo"

Jordi ha dit...

Ferran, doncs potser se'ls hauria de preguntar a la gent que es pega bufetades. Jo per futbol mai m'estomacaré, ho tinc clar. Si la cosa va a més, tanco la conversa i prou!!