divendres, 26 de setembre del 2008

DIJOUS FESTA,SENSE PAELLA



Despres d`un parell de dies dolents,anit començavem a distreure la ment primer xerrant amb amigues i despres liant-me fins les tantes a preparar el viatge
Pero em vaig liar tant pero tant que ...
Que al final ja no es podia treballar aqui i la taula del ordinador ja ni l`ensenyo com estava,aixo podria ser un altre meme.

EL LLORO DEL TAXI
Avui posiblement un dls millors discos que corrent per aqui


Open with mozzila

14 carreres:

Lula ha dit...

Tranquil home, si jo faig una foto de la cuina.... et cauria l'ànima als peus!!!
O de dins de l'armari, o de la taula del menjador (com que no es fa servir és l'anomenat magatzem nº.2)...

dubidú-dubidúúú, top of the list, king of the hill.... la-la-la


Besoooootes!

Eli ha dit...

Te'n vas a NY?? Oh.. quina enveja!!!!
Si????
Genial!!!!
:-)

Carquinyol ha dit...

Mola el títol del post... sembla ben be la tornada d'una canço d'Els Pets: "dijous sense paella, tralalalaaaaa"

;)

Assumpta ha dit...

Jejejeje m'ha fet riure el post de la Lula :-))
La meva taula del menjador també és el "Magatzem nº 2" :-)) bé, de fet encara no tenia nom, però el concepte és el mateix juasss.
Bah, Ddriver, que exagerat arribes a ser... si aquesta taula està la mar de bé, encara s'hi podrien afegir unes quantes coses més :-))
L'important és saber mantenir l'equilibri dels "munts"... quan comences a posar coses més grans sobre coses més petites i tot té una fràgil estructura...

Rita ha dit...

Jo no la veig tan malament doncs... La veritat, pensava que series pitjor :P

A la taula del menjador, en un raconet, jo hi tinc una safata on hi poso el que no sé on posar d'entrada. A partir d'ara, també serà el magatzem núm. 2. Gràcies, lula! hehehehehe

Anònim ha dit...

Jajaj jo estic com la Lula si fes una foto a la meva habitació... Un dia o puc ordenar però al endemà a la que trec una cosa del seu lloc ja no hi torna. Sóc un desastre per aquestes coses ^^.

... ha dit...

Això de planificar viatges és xulíssim, bé una mica estressant :) però després quan hi vas i vas veient els llocs on has planificat d'estar val molt la pena. Segur que sí!

Que maca la cançó de l'anterior post! Aiii m'encanta i el grup és boníssim. ja veus vaig amb retard, a veure si em poso el dia aquesta setmana.

Lula ha dit...

Des d'aquí, agrair humilment tota la vostra solidaritat....


Em salten les llàgrimes....

Sniff, sniff, petons, sniff....

Anònim ha dit...

No em fotis que ara s'han d'ordenar les taules? Bufa, això serà una feinada, hahaha.

Salut.

Assumpta ha dit...

Jo tinc TRES muntanyes de roba esperant ser planxades... Guanyo!!! :-))

Assumpta ha dit...

Ddriver, crec que, per majoria, hem decidit que ets un tio MOLT ORDENAT :-))

Jordi ha dit...

Hauries de veure la meva taula de la feina!! Pitjor que la teva. Jo sempre dic que ordeno les coses per sedimentació. El que és més recent a dalt i el més antic a baix. Si et serveix de consol...

Xavi ha dit...

A veure si hi ha sort amb el viatge, que sembla que te'l estàs preparant molt bé. Jo la setmana que ve marxaré de viatge, que ja hi han ganes...

ddriver ha dit...

Ostres i jo que volia buscar una parella per tindre la casa mes ordenada...veig que no es la solucio