dissabte, 13 de setembre del 2008

LA LLUNA CREIX


Anit una cotxina anglesa em va torçar la nit. Recullo a dos d`aquestes filles de la Gran Bretanya al port Olímpic,una sobretot anava desbocada,l`altre mes sensata.
No recordo on collons anaven. Als 150m de conduir,al reposacaps del costat,apareixen dos peus.
La tia,estirada com si estigues a casa el sogre i els peus en el reposacaps.
L`hi dic que faci el favor de no posar els peus,i encara em contesta what`s up? Com que passa porca?que treguis els peus d`aquí,que desprès puja un altre i posa el cap i cordat el cinturo.
Es va enfadar la molt porca i em fot els peus a la cara,QUIN FASTIC!!No se que collons l`hi vaig fotré però els peus van anar a parar a l`altre costat del taxi. Al final la mes sensata va posar pau però va estar a un plis de que la deixo al mig de la ronda litoral i que camini amb la turca que portava.
Quin fastic,vaig estar una estona amb ganes de vomitar i tot.
Tot seguit puja una parella,i al poc ell l`hi diu a ella aiii borrachilla mia!!Merda!!Obro la finestra que corri l`aire i l`hi dono una bossa a ella.
Ella era Catalana i ell Argenti,com ell també anava així,una mica pa ya,jo l`hi dono conversa a ella perquè no vomites,evidentment i com sempre en Català.
Ell es va sentir desplaçat al no parlar nosaltres la llengua del regne i ja vaig veure que fotia cara de mal rotllo.
Al arribar a lloc,a ell ja l`hi molestava tot ,vaig felicitar a ella per aguantar i no vomitar i el indígena aquet es va pensar que m`en fotia,quan ho deia amb tot el carinyo del mon(i ella així ho va entendre) i varem tindre unes paraules que no se si va entendre.
Estic mes fart d`aquesta gent del altre costat del mon i amb tants aires...hi han altres que son ben humils i educats,com una parella que vaig portar desprès,però els Argentins no se que collons es creuen...
La lluna ...tot això es la lluna,ahir van haver-hi mes histories de mal rotllo sense buscar-les jo però es que no tinc temps d`explicar mes.
Ho millor d`ahir...passar una hora i mitja dins la llibreria ALTAIR devorant títols e informació.Ho hauria comprat tot,llastima de Visa.
EL LLORO DEL TAXI
Apa avui funky de HQ

8 carreres:

ddriver ha dit...

NO SE QUE FER JA AMB EL TIPUS DE LLETRA SEMPRE SURT EL QUE L`HI DONA LA GANA A LA PLANTILLA,JA PUC POSAR JO LA QUE VOLGUI,ESTIC PER CANVIAR LA PLANTILLA I TOT

Rita ha dit...

Va que et queda poc per les vacances, ànims i paciència...

Ei, que està molt bé aquesta lletra, no toquis res!! :-)

Xavi ha dit...

Per lo del tipus de lletra, si escrius des del mode HTML sempre et sortirà la default, és a dir, la que especifiquis tu dins la configuració del blog (exactament no sé on és això, però crec que a l'última de les pestanyes, la de format).
El mode HTML és en text pla, amb la qual cosa pots tranquil·lament copiar i enganxar text d'altres bandes que el format del text no es guardarà i evitaràs problemes com els que comentes. T'ho dic per si tens el text ja escrit en alguna altra banda (Word per exemple) i agafes i el copies al blog.

Carquinyol ha dit...

coi, he començat entenent "ahir una clotxina anglesa em va torçar la nit" i, et ben asseguro, que he al·lucinat fins que he tornat a llegir la frase !!

Ferran Porta ha dit...

Suposo que els taxistes heu d'aguantar cada impresentable que tela, oi?
Imagino que no queda una altra que tenir paciència i pensar que les carreres acostumen a ser curtes.
Oooohhmmmm...!

Lula ha dit...

M'encanta el tipus de lletra Ddriver... no cal que hi facis res!

Per cert, jo tb sóc de posar els peus enlaire, però al nostre cotxe, i si no, demano permís.... i em descalço, of course.

I per cert, avui el caixer del Caprabo era un noi argentí... per sucar-hi pà, de debó, mmmmm i més amable....

I si, la lluna creix, a mi em baixa la regla i dic tonteries.

No m'ho tinguis gaire en compte ok?

Besotes!!

Assumpta ha dit...

A mi m'agrada aquest tipus de lletra Ddriver... és grandeta i es llegeix bé sobre el negre, però sense ser d'una mida descomunal :-)

Ara bé, aquest és el teu taxi, o la teva caseta... i has de fer els canvis que vulguis fins que diguis "així m'agrada!!" :-))

Quin fastic la tia dels peus!! Grrrr...

Jo em poso negre quan al tren veig gent que aixeca els peus i, amb sabates i tot, els fum sobre el seient del davant i es queden tan amples... i penso "i el que s'hi hagi de seure desprès què?"

Jordi ha dit...

Quins collons!! L'anglesa dels nassos!! A mi sincerament em fotria molt que em posessin els peus d'aquesta manera, i més si és algú que no conec!! Això ho deuen fer d'allà on venen i no deu passar res, perquè si no no s'explica...

El tema sudamericans, millor no tocar-lo que ja m'encenc... No sé què tenen, però sempre sembla que et mirin per sobre de l'espatlla, estant en territori estranger per ells... No ho sé, potser no els han ensenyat a comportar-se... I callo!!

No et preocupis per la plantilla!! Has provat d'anar a un metge especialitzat... jejeje