diumenge, 31 d’agost del 2008

JA ESTAN AQUI

Ja es nota que la gent de Barcelona esta venint ja.

Avui sms del col•lega;

“A part de perque treballem mes,es nota que estan venint...Perque la gent que portem es millor que aquets últims dies,son mes normals”

Desprès de llegir-lo,m’aixeca la ma,de forma molt artística, una noia amb un clavell al cabell.

-a ....
-ostres no m’enrecordo,aquet carrer puja o baixa
-jo et puc parlar dels Maies o de la religió Hinduista e inclús del Tibetans..pero si puja o baixa...
-no hi vius allà?
-Si clar,pero a peu hi ha dies que puja i hi ha dies que baixa
-Molt be,doncs parlem dels Maies
-Els Maies eren uns grans astròlegs,van inventar el calendari mes precís i mes semblant al actuals,nomes difereix en 2 minuts i mig del actual sense instruments eh?
bla bla bla

La deixo i m’atura un noi amb una cara molt espectacular.

Em diu al poc de pujar

-es curiós això d’anar en taxi
-a si??jo hi vaig cada dia
-si els peixos sempre neden,perque els ocells no sempre volen?I nosaltres perque no sempre estem caminant??

Agafo el mòbil contestació del sms

“Son encantadors,si ja estan aquí,però el seu camell esta de vacances encara i no se on collons compren el que es foten,que els hi donen adulterat”

EL LLORO DEL TAXI

Segons un gran amic meu aquesta tindria que ser la meva canço.La hawaina Yvonne Elliman-If I can´t have You
Canço inclosa a la banda sonora de Fiebre del Sabado Noche


12 carreres:

Anònim ha dit...

Jaja,frikis al poder!

Assumpta ha dit...

Al teu taxi puja gent ben estranya, eh? jeje Tu segueix prenent notes i escrivint al blog, que qualsevol dia de tot això en surt un llibre :-))

En fi, el que ja està aquí és la Lliga de Fútbol!! (jo he posat un Escut del Barça al meu blog, a veure si porta sort...)

Deric ha dit...

jajajajajajajaja
jajajajajajajaja

Lula ha dit...

Ja,ja,jaaaa

Jo seria com la primera noia.. no sé mai com van els carrers, si son el de dalt o el de baix, un desastre.

El que necessitem són més posts que ens facin riure com aquest!

I si, jo torno a la normalitat el dia 2

Besooooooootes!

Finestreta ha dit...

Jajajajaja, te'n passa cada una...

ddriver ha dit...

Mangas
The frikie Power!!!!
Assumpta
i els que no explico.
Borra l´escut,encara que ell no deu tindre culpa,mes aviat es culpa de tindre un entrenador d tercera i un prter de segona

ddriver ha dit...

Deric
;)
Lula
Tu tambe portes un clavell al cap????
Finestreta
Suposo que a tots els taxistes pero no ho expliquen ells

Mikel ha dit...

hem començat la lliga forts eh??

Paciencia que aquest any faran bona feina!!

Eva ha dit...

jajaja deus tenir mala sort tu, et deus topar amb els més frikis d bcn! jajaja per això em vas portar a mi!

Xavi ha dit...

Quins elements! SI els "normals" són així, espera a veure què passa quan et trobis un estrany de debò...

Eli ha dit...

Ostres que fort!
Però això que expliques es de veritat?
Et deus divertir, tu eh?
L'últim taxi que vaig agafar va ser per anar a l'aeroport, i el tiu es saltava tots els semafors en vermell... Oh no! M'en vaig de vacances i vull arribar sencera al meu destí!

Anònim ha dit...

Ja SÓN aquí, amic, no ESTAN. Fem una correcte difusió de la llengua dintre del que sigui possible, que no costa tant.

Ah, per cert, parlant dels mayas, sabeu que van pronosticar que el món s'acabarà l'any 2012 a causa de no sé quina sèrie de cataclismes! Merda, espero que no sigui així, que el 2014 tenim el referèndum independentista del Carod.

Apa, bona nit.